AndroidHealthClinic

Dieet Eiwit - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dieet Eiwit

    Dieet Eiwit is gezond, voedzaam, remt langer het hongergevoel en zit bomvol bouwstoffen zodat je zelfs tijdens een dieet geen spieren verliest en echt blijvend zult afslanken. Dieet Eiwit stimuleert als geen ander product actief de stofwisseling/vetverbranding en spieren.

    Hieronder vind u eerst een korte opsomming waarom Dieet Eiwit zo doeltreffend is:

    -Versnelt als enige "dieet eiwit" echt actief vetverlies
    -De beste keuze in elk low carb- en eiwitdieet
    -Hoogwaardig eiwit met toegevoegde vitamines en mineralen
    -Afvallen zonder spierverlies
    -Stimuleert gebruik lichaamsvet voor energie
    -Constante bloedsuikerspiegel en dus minder hongergevoel
    -Spierherstel - vetvrije spieren
    -Stofwisseling blijft optimaal
    -Voorkom het gevreesde Jojo effect
    -Blijvend vetverlies
    -Ingredienten versnellen de vetverbranding
    -Werkt altijd voor iedereen (dames en heren)
    -Heerlijke Milkshake smaken

    Sneller en blijvend afslanken – vetvrije spieren!

    Elke shake Dieet Eiwit geeft je veel extra bouwstoffen, versterkt je spieren en stimuleert de vetverbranding/vetverlies!

    Dieet Eiwit is onmisbaar voor vetvrije spieren en iedereen die snel en blijvend wil afslanken!

    Waarom is Dieet Eiwit zo veel beter als alle andere dieet proteïnes?
    Het antwoord is vrij gemakkelijk; de samenstelling, de ingrediënten!


    Afslanken met behoud van spieren

    Dames en heren verlies blijvend vet en geen spieren! Snel afslanken gaat vaak gepaard met het verlies van spieren waardoor het lijkt of je veel bent afgevallen/vet hebt verloren. Terwijl je in realiteit maar een klein beetje vet kwijt bent en daarnaast veel spieren… het laatste wat je wilt! Hierdoor ontstaat namelijk het gevreesde jojo effect. Door het verlies aan spierweefsel gaat de basisstofwisseling namelijk naar beneden.

    De oplossing voor echt iedereen (dames/heren/sporters en niet sporters) – Dieet Eiwit:

    Je weet dat eiwitten erg belangrijk voor je lichaam zijn en dat ze je metabolisme verhogen.

    Vervang wanneer je echt goed wilt afslanken per dag 1 maaltijd voor een heerlijke shake Dieet Eiwit, hierdoor wordt je lichaam (spieren) voorzien van de beste bouwstoffen en verlies je geen spierweefsel waardoor je lichaam sterk en gezond blijft en de stofwisseling (de capaciteit in je lichaam om calorien in energie om te zetten) op volle toeren blijft draaien!

    De basisstofwisseling blijft optimaal functioneren! Je verliest alleen vet en geen spieren waardoor het veel makkelijker is om echt blijvend vet te verliezen. Een echt strak lichaam!

    Blijvend afslanken met Dieet Eiwit - het is eigenlijk heel simpel:

    Je vervangt dagelijks een (gewone of dieet) maaltijd door een lekkere shake Dieet Eiwit.

    (Dieet Eiwit is er in heerlijke smaken!) Op die manier krijg je minder calorieën binnen, zet je je lichaam aan tot een betere verbranding en voed je je lichaam met essentiële bouwstoffen.

    ”Ik heb al vele dieeten gevolgd en ben eigenlijk altijd weer net zo snel aangekomen, hoe denkt u dat Dieet Eiwit mij zal helpen?”

    Kenmerkend voor bijna elk dieet of wanneer je minder gaat eten is het verlies van spiermassa ten gevolge van een tekort aan eiwitten. Minder spieren betekenen echter een lagere stofwisseling met als gevolg dat het lichaam minder brandstof nodig heeft waardoor het de energieverbranding op een lager pitje zal zetten. Hierdoor zul je razendsnel weer aankomen.

    -belangrijk-
    Een shake Dieet Eiwit per dag zorgt dat je tijdens het afslanken wel voldoende eiwitten binnenkrijgt waardoor het verlies van spieren wordt voorkomen en de capaciteit van het lichaam om calorien in energie om te zetten behouden blijft. Hierdoor blijft je stofwisseling optimaal functioneren. Jojo effect wordt hiermee voorkomen, resultaat blijvend vetverlies! Daarnaast zullen andere ingrediënten in Dieet Eiwit zorgen dat je nog sneller zult afvallen…..


    Dieet Eiwit – zeer effectief voor sporters (vetvrije spieropbouw!)

    Als sporter is Dieet Eiwit de beste keuze. Je gebruikt Dieet Eiwit zodat je meer vet verliest en meer vetvrije spiermassa kunt opbouwen.

    Dieet Eiwit zorgt ervoor dat je meer vet verliest, sneller herstelt en ook echt meer vetvrije spiermassa kunt opbouwen. Meer resultaat! Je kunt het beste 's ochtends en na elke training een shake nemen.

    Uitleg ingrediënten Dieet Eiwit:

    Whey eiwitten – deze eiwitten worden snel door het lichaam opgenomen. Whey eiwit stilt snel je hongergevoel en stimuleert de stofwisseling vrijwel direct. Whey eiwitten geven je snel een voldaan gevoel en bouwstoffen worden snel benut.

    Caseine eiwitten – deze eiwitten voeden je lichaam voor langere tijd met bouwstoffen. Hongergevoel wordt als met geen ander ingredient langere tijd geremd. Deze eiwitten beschermen ook als geen ander eiwit langdurig je lichaam tegen spierafbraak. (belangrijk voor iedereen; dames, heren, sporters en niet sporters!)

    L-Carnitine Tartrate - het supplement voor een optimale vetverbranding. (3x sterker als "gewone" L-Carnitine!) L-Carnitine Tartrate is geschikt voor iedereen die op een gezonde manier, hun vetpercentage willen verlagen. L-Carnitine Tartrate zorgt voor een optimale vetverbranding en meer lichaamsenergie omdat het vet dat zich in je lichaam bevindt wordt gebruikt als energiebron.

    Vitamines en mineralen – helpen u gezond en fit te blijven.
    Extra vitamines en mineralen helpen een goede gezondheid en een sterk lichaam te onderhouden.
    Met Dieet Eiwit blijft u in goede conditie!

    Inulin voedingsvezels - gewonnen uit fruit en groentes.
    Vezels zijn belangrijk voor de gezondheid, stofwisseling en spijsvertering.
    Vezels zorgen ervoor dat voedsel minder snel door de darmen wordt vervoerd waardoor de opname van voedingsstoffen geleidelijker verloopt. Hierdoor blijft de bloedsuikerspiegel beter in balans. Vezels komen van nature veel voor in groente, fruit en volkoren produkten. Inulin zorgt voor een optimale spijsvertering waardoor Dieet Eiwit nog betere resultaten geeft.

    Voor een slank, fit en sterk lichaam; Dieet Eiwit is altijd de beste keuze!

    Dieet Eiwit is verkrijgbaar in 6 heerlijke smaken;
    -Vanilla Milkshake
    -Banana Milkshake
    -Strawberry Milkshake
    -Chocolate Milkshake
    -Cookies en Cream
    -Berry Blast


    Voedingswaarde per 100 gram
    Kcal 374
    Eiwit 73 gr
    Vet 5,7 gr
    Koolhydraten 11 gr
    (waarvan vezels 5,0 gr)
    L-Carnitine Tartrate 1670 mg


    Voedingswaarde per shake van 28 gram
    Kcal 104,7 gr
    Eiwit 20,5 gr
    Vet 1,4 gr
    Koolhydraten 3,1 gr
    (waarvan vezels 1,4 gr)
    L-Carnitine Tartrate 467,6 mg


    Let op; toevoegingen als L-Carnitine Tartrate, vezels en vitamines en mineralen geven een iets lager eiwitgehalte op het etiket maar zijn zeer belangrijke toevoegingen.

    Vitamines en Mineralen per 100 gram:
    Vitamin B1 2,02 mg
    Vitamin B2 2,28 mg
    Vitamin B6 2,86 mg
    Vitamin B12 1,55 mcg
    Vitamin C 90,05 mg
    Vitamin E 13,70 mcg
    Biotin 241,31 mcg
    Folic Acid (vit B11) 216,67 mcg
    Nicotinamide (vit B3) 23,83 mg
    Panthotenic acid (vitB5) 9,15 mg
    Chloride 179,74 mg
    Sodium 116,46 mg
    Potassium 943,33 mg
    Magnesium 62500 mg


    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed / Banaan
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1-2 shakes / dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending / samples / shake beker / goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 33,90 euro / 2270 gram
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Werkt zoals beloofd.

Mijn review:
==> Mijn vrouw heeft deze review van Dieet eiwit gedaan, ik post hem.

Al geruime tijd ben ik op zoek geweest naar producten om enkele kilo's af te kunnen vallen.
Na diverse producten geprobeerd te hebben, veelal capsules, vond ik op de Body en Fitshop site het product Dieet Eiwit.

Nogal sceptisch besloot ik het product te bestellen, want vaak beloven dit soort producten van alles, maar gebeurt er uiteindelijk weinig tot niets.

Het product werd de volgende dag netjes verpakt afgeleverd inclusief de nodige extra samples van diverse producten, tot zover helemaal goed.

De volgende dag ben ik gestart met het product i.c.m. Transform, ook een product van Body en Fitshop.

Mijn doelstelling is, om uiteindelijk, mede doormiddel van een goed eet/voedingsschemaenkele kilo's af te vallen.
Dieet Eiwit is voor mij een extra aanvulling op dit eetschema.

Nu heb ik dit product i.c.m. Transform, ruim 6 weken in gebruik, en de resultaten mogen er zeker zijn.
Na 6 weken ben ik 7 kg. afgevallen, en enkele centimeters in taille-omtrek "gekrompen".

Dit alles dus natuurlijk ook met veel beweging zoals dagelijks wandelen e.d.

Nu zijn er natuurlijk altijd mensen die hoog/laag beweren dat dit soort producten niet werken, maar voor zover ik nu kan beoordelen, doet Dieet Eiwit wat het belooft.

De werking van dergelijke producten is natuurlijk vaak wel afhankelijk van meerdere factoren zoals:

  • Voeding / voedingschema
  • Genoeg beweging (wandelen / hardlopen e.d.)
  • Genoeg water drinken
  • Evt. een product zoals Dieet Eiwit
Voor mij heeft het product dus gedaan wat het zou moeten doen, dus mede daarom geef ik het product ook een hoog cijfer.

Het product is dus zeer zeker het aanbevelen waard, en word door mij binnenkort nogmaals aangeschaft om nog een paar extra kilootjes kwijt te raken voor de zomer van 2011.

image.php.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jezus man kap eens met al die reviews van B&F!
 
Jezus man kap eens met al die reviews van B&F!

Gaat lekker vandaag met al die negatievelingen hier op DBB. :eek:

1. Product is getest zoals ieder ander die dat doet hier in het review gedeelte.
2. Waar staat dat iemand geen review mag posten en/of meer dan 1 review mag posten?
3. Met 7 posts heb jij zeker al een goede bijdrage geleverd aan het forum? ;)
 
Bedankt Krimpie ..
Ik zocht namelijk een review erover
 
Dieet Ewit loopt lekker door op het moment:)


Tegenwoordig verkrijgbaar in 6 smaken!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dieet Eiwit is gezond, voedzaam, remt langer het hongergevoel en zit bomvol bouwstoffen zodat je zelfs tijdens een dieet geen spieren verliest en echt blijvend zult afslanken. Dieet Eiwit stimuleert als geen ander product actief de stofwisseling/vetverbranding en spieren. Verkrijgbaar in 6 heerlijke Milkshake smaken. Slechts 105 Kcal per shake!


 
Dieet Ewit loopt lekker door op het moment:)


Tegenwoordig verkrijgbaar in 6 smaken!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dieet Eiwit is gezond, voedzaam, remt langer het hongergevoel en zit bomvol bouwstoffen zodat je zelfs tijdens een dieet geen spieren verliest en echt blijvend zult afslanken. Dieet Eiwit stimuleert als geen ander product actief de stofwisseling/vetverbranding en spieren. Verkrijgbaar in 6 heerlijke Milkshake smaken. Slechts 105 Kcal per shake!

Beste B&F,

Mijn vriendin wil graag wat eiwitten gaan nemen, in de vorm van een maaltijd vervanger.. Ze traint daarnaast 3x in de week een full-body schema met als doel haar gewicht en vetpercentage te verlagen en spieropbouw.

Een aantal vragen omtrent deze shake:

- Hoe vaak kun je deze shake gebruiken en wat zijn de beste momenten om deze shake te gebruiken (ontbijt, lunch, voor/na de training)?
- Is/zijn de smaken te vergelijken met de Whey Perfection?
- Is het mogelijk om de Whey Perfection te gebruiken i.p.v. de Dieet Eiwit?


Alvast bedankt!
 
Beste B&F,

Mijn vriendin wil graag wat eiwitten gaan nemen, in de vorm van een maaltijd vervanger.. Ze traint daarnaast 3x in de week een full-body schema met als doel haar gewicht en vetpercentage te verlagen en spieropbouw.

Een aantal vragen omtrent deze shake:

- Hoe vaak kun je deze shake gebruiken en wat zijn de beste momenten om deze shake te gebruiken (ontbijt, lunch, voor/na de training)?
- Is/zijn de smaken te vergelijken met de Whey Perfection?
- Is het mogelijk om de Whey Perfection te gebruiken i.p.v. de Dieet Eiwit?


Alvast bedankt!

Je kunt deze shake 1-2 maal per dag nemen als aanvulling / ter vervanging.

"s ochtends en na de training zijn ideale momenten.

De smaak is iets minder als Whey Perfection. Je kunt Whey Perfection heel goed ter vervanging nemen!:)
 
Ik heb het nu al ongeveer een week .. De smaak is inderdaad minder dan de ene die heet Whey Perfection (Die kreeg ik als cadeau erbij) maar ik vind hem nog steeds lekker (banaan smaak) ..

Maar ik kan nog niet veel over zeggen omdat ik nu alleen beetje cardio doe ivm nekblessure dus ik eet een beetje onder de norm en nog geen krachttraining ..
Maar ik vind hem lekker in ieder geval meer kan ik nog niet zeggen ..
 
Ik heb het nu al ongeveer een week .. De smaak is inderdaad minder dan de ene die heet Whey Perfection (Die kreeg ik als cadeau erbij) maar ik vind hem nog steeds lekker (banaan smaak) ..

Maar ik kan nog niet veel over zeggen omdat ik nu alleen beetje cardio doe ivm nekblessure dus ik eet een beetje onder de norm en nog geen krachttraining ..
Maar ik vind hem lekker in ieder geval meer kan ik nog niet zeggen ..


Succes met het herstel! :thumbs:

-Leon
 
BUMP,

Ik heb de nieuwe versie Berry blast. Lekkere dikke shake zo heb ik ze graag, alleen vind ik hem te zoet. Op 500ml melk doe ik 1 1/4schep dan is hij voor mij het beste te drinken.

8/10 :)
 
Bedankt voor je feedback! Mooi cijfer! ;)

-Leon
 
Hier ook de nieuwe versie sinds zaterdag in huis. Was de oude (Dieet Eiwit) gewend, die ik altijd met magere melk dronk.

De substantie van de nieuwe is wel totaal anders, een stuk dikker en zoeter maar wel lekker. Alleen soms last van kleine suiker stukjes lijkt het. Wat ik nu na 2 dagen gebruik merk is dat ik voor 2/3 uur na het drinken van een shake wel goed vol zit, en geen hap meer door mijn keel krijg. Ik zal vanavond eens kijken of ik hem met water kan mengen in plaats van melk, kijken hoe dit smaakt. Anders ga ik denk ik eens 400ml magere melk op 30 gram shake proberen.
 
Hier ook de nieuwe versie sinds zaterdag in huis. Was de oude (Dieet Eiwit) gewend, die ik altijd met magere melk dronk.

De substantie van de nieuwe is wel totaal anders, een stuk dikker en zoeter maar wel lekker. Alleen soms last van kleine suiker stukjes lijkt het. Wat ik nu na 2 dagen gebruik merk is dat ik voor 2/3 uur na het drinken van een shake wel goed vol zit, en geen hap meer door mijn keel krijg. Ik zal vanavond eens kijken of ik hem met water kan mengen in plaats van melk, kijken hoe dit smaakt. Anders ga ik denk ik eens 400ml magere melk op 30 gram shake proberen.

Het verschil is dat Afslank Eiwit nu voor een groot deel Micellar Casein bevat.:) Dit is wanneer je wilt afslanken feitelijk een nog fijner eiwit. Het geeft een langere afgifte van aminozuren waardoor er voor langere duur spierafbraak wordt voorkomen (vaak het probleem als je op dieet bent) Daarnaast geeft het een meer voldaan gevoel en remt het ook veel langer het hongergevoel. :)
 
White Chocolade

Hoi

Ik zelf doe de ene dag mijn ontbijt en mijn lunch vervangen door een shake en de andere dag alleen mijn ontbijt.

Mijn ervaring is dat als je de shake met water mengt (en dan heb ik over de lunch) ik binnen een uur honger heb dus blijf hem lekker met magere melk mengen.

Morgen ga ik kracht training doen op een shake en ben zeer benieuwd hoe dit gaat.
Verder gebruik ik de shake op puur zonder spier verlies 5 kilo af te vallen.

Maar body en Fit ik geef jullie tot nu een dikke verdiende 9 a 10.. (goede en snelle service:))

Gr.

Danielle
 
Hoi

Ik zelf doe de ene dag mijn ontbijt en mijn lunch vervangen door een shake en de andere dag alleen mijn ontbijt.

Mijn ervaring is dat als je de shake met water mengt (en dan heb ik over de lunch) ik binnen een uur honger heb dus blijf hem lekker met magere melk mengen.

Morgen ga ik kracht training doen op een shake en ben zeer benieuwd hoe dit gaat.
Verder gebruik ik de shake op puur zonder spier verlies 5 kilo af te vallen.

Maar body en Fit ik geef jullie tot nu een dikke verdiende 9 a 10.. (goede en snelle service:))

Gr.

Danielle

Dank je, voor het mooie compliment! Succes met je training en het werken naar je doelen:)

Afslank Eiwit
 
De naam van het product, is dat nu afslank eiwit geworden ? of is dit nog iets anders ?.

Waarin verschilt dit product met bevoorbeeld whey perfection en micellar casein ?. Want whey en micellar casein kan je toch ook gebruiken bij het cutten ? of ben ik nu mis en is de afslank eiwit idealer bij het cutten ?.

Ben namelijk aan het cutten en mijn doel is verlagen van mijn vet % en daarbij zo weinig mogelijk spierafbraak veroorzaken.

Weet namelijk niet goed welk product ik nu het beste kan bestellen.
 
De naam van het product, is dat nu afslank eiwit geworden ? of is dit nog iets anders ?.

Waarin verschilt dit product met bevoorbeeld whey perfection en micellar casein ?. Want whey en micellar casein kan je toch ook gebruiken bij het cutten ? of ben ik nu mis en is de afslank eiwit idealer bij het cutten ?.

Ben namelijk aan het cutten en mijn doel is verlagen van mijn vet % en daarbij zo weinig mogelijk spierafbraak veroorzaken.

Weet namelijk niet goed welk product ik nu het beste kan bestellen.
Afslank Eiwit is inderdaad de verbeterde versie van Dieet Eiwit. Afslank Eiwit bevat merendeels casein. Dit kun je heel gemakkelijk gebruiken, geeft je een vol gevoel waardoor je minder gaat eten. Het verschil is dus dat Whey Perfection alleen snelle eiwitten bevat, Casein is alleen langzaam. Beide zou je los kunnen gebruiken in de cut, maar mensen kiezen vaker voor Afslank Eiwit. Bevat beide en verkoopt dus gemakkelijk spierafbraak terwijl je heel gemakkelijk je vet verlaagt.

Ralf
 
Gisteren de smaak white chocolade genomen...man wat is die lekker !
 
Afslank Eiwit is inderdaad de verbeterde versie van Dieet Eiwit. Afslank Eiwit bevat merendeels casein. Dit kun je heel gemakkelijk gebruiken, geeft je een vol gevoel waardoor je minder gaat eten. Het verschil is dus dat Whey Perfection alleen snelle eiwitten bevat, Casein is alleen langzaam. Beide zou je los kunnen gebruiken in de cut, maar mensen kiezen vaker voor Afslank Eiwit. Bevat beide en verkoopt dus gemakkelijk spierafbraak terwijl je heel gemakkelijk je vet verlaagt.

Ralf

Lul niet zo slap! In jullie producten zitten hele andere ingrediënten dan beloofd:mad:
 
Back
Naar boven