Fitness Seller

Dieet en schema need help!

  • Topic starter Kure
  • Startdatum
  • Reacties 12
  • Weergaven 920
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Kure

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
4 mei 2004
Berichten
9
Waardering
0
Hallo allemaal!

Mn eerste post hiero dus ik zal me even voorstellen. Ben 24 jaar leef in Rotterdam en ga volgende week beginnen met trainen. Wil het wel minimaal 1 jaartje volhouden en ben op zoek naar een trainingschema (3-4keer per week) en een voedingsschemavan maandag t/m zondag. Alles is okee zolang er maar GEEN tonijn in zit want dat kijg ik niet door mn strot. :p

Alvast bedankt!

;)
 
Laatst bewerkt:
Kure zei:
Hallo allemaal! ;)

D'r zit een leuke zoek functie op deze site. (Heb 'k net ook gedaan, prima schema's). Zoek naar eet schema en maak dan onderscheid in cutten en bulken. Cutten doe je om te vermageren, Bulken om te groeien.

Maar bekijk eerst even wat je normale 'verbruik' is.

Dat kan op:

http://www.exrx.net/Nutrition.html

Verder vind je op dezelfde site prima oefeningen en schema's daarvoor:

http://www.exrx.net/Lists/WorkoutMenu.html



At your service, Marc
 
Kure zei:
Hallo allemaal!

Mn eerste post hiero dus ik zal me even voorstellen. Ben 24 jaar leef in Rotterdam en ga volgende week beginnen met trainen. Wil het wel minimaal 1 jaartje volhouden en ben op zoek naar een trainingschema (3-4keer per week) en een voedingsschemavan maandag t/m zondag. Alles is okee zolang er maar GEEN tonijn in zit want dat kijg ik niet door mn strot. :p

Alvast bedankt!

;)

dude.. die 1 jaar ga je zeker wel halen. als je éénmaal de smaak tepakkent hebt, weet ik zeker dat je dit de rest van je leven nog wel doet! :D
 
En eerst uitrekenen hoeveel kcals je gebrukt en daar 500 gram boven zitten om te groeien. En verder hier in de voedingssectie naar andere voedimngsschemas kijken.
 
uitrekenen?

de stelling van pytageras gebruiken of...?

:)
 
Nee ff serieus mensen. Kan iemand mij gewoon een Private messagesturen of gewoon hier een eetschema even opscrijven.. bv maandag 3x Whooper dinsdag 4xMcchicken enz :D

Alvast bedankt mensen!

ps: en aub geen termen opschrijven die ik niet ken :D
 
Jongeman,

Ik heb een beter idee. Jij maakt een eetschema, post het hier, dan zeggen wij wat er beter kan.
 
Kure zei:
Nee ff serieus mensen. Kan iemand mij gewoon een Private messagesturen of gewoon hier een eetschema even opscrijven.. bv maandag 3x Whooper dinsdag 4xMcchicken enz :D

Alvast bedankt mensen!

ps: en aub geen termen opschrijven die ik niet ken :D
Ben je nou serieus of zit je ons te dissen ???
 
Kure zei:
Nee ff serieus mensen. Kan iemand mij gewoon

Tja, het probleem is dat we niet weten wat je normaal verbruikt, hoeveel je nu weegt, hoe oud je bent. Die link die ik gaf kan je een indicatie geven wat je normale verbruik is. Dat moet je eerst weten.

En verder, alles wat ze hier posten is gratis advies he. Je mag 't vragen, maar gratis een volledig professioneel antwoord krijgen is niet 'gewoon'. 't Is wel verrekte handig natuurlijk. En 't is mazzel als iemand je 't wil geven.
 
moeten we ook nog voor je gaan trainen?:D
 
Kure zei:
uitrekenen?

de stelling van pytageras gebruiken of...?

:)

Kijk hier, had ik je al gegeven:

http://www.exrx.net/Nutrition.html

als je even verder klikt zie je een menuutje waar je je leeftijd, lengte en dagelijkse activiteiten invult, en dan krijg je een waarde in Kcal die je dagelijks nodig zou hebben.

Dan met die waarde zoeken op eetschema, cutten, bulken.
 
Kure zei:
Nee ff serieus mensen. Kan iemand mij gewoon een Private messagesturen of gewoon hier een eetschema even opscrijven.. bv maandag 3x Whooper dinsdag 4xMcchicken enz :D

Alvast bedankt mensen!

ps: en aub geen termen opschrijven die ik niet ken :D


Anders kan je dat ff gewoon zelf doen, dan weet je zeker dat je alle termen begrijpt.

Jezus...wat een boer ben jij.
 
sjonge jonge kerel ga zelf een wat meer informatie zoeke zeg! staan zat links naar sties waar je je basisbehoefte kan berekenen. Ook staan er al zat voorbeeldschema's.
ps: ben je nou serieus of ben je weer zo'n typische zomergast die effe denkt spieren te kunnen kweken voor de zomer??
 
Back
Naar boven