Fitness Seller

Dieet en trainingsdagen bij beginkuur Testo

Bezoekers in dit topic

Newbie_1994

Novice
Lid geworden
15 jul 2020
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
89kg
Voorafgaand sorry als deze topic verkeerd is geopend of in de verkeerde sectie staat, ik snapte de structuur en waar ik vragen mag en kan posten niet heel goed.

Ik ben een man van 26, sport nu 4 jaar intensief 5 keer per week krachttraining, laatste jaar met een voedingscoach en soms PT. Omdat ik door mn lange bouw gewoon echt heel moeilijk spiermassa aankom heb dan nu eindelijk de stap gezet om over een maandje 10 weken lang 2ml testo te doen met een nakuur van tamoxifen. Om het zo 'veilig' mogelijk te houden wordt ik ook door mn huisarts begeleid met bloedtesten om de zoveel weken.
nu heb ik nog twee concrete vragen.

1) ik kan geen concreet voedingsadvies vinden online bij kuren. Mijn dieetist gaf heel eerlijk toe dat ze zelf ook geen verstand had van voedingsadvies bij hormoonkuren en dat ze dacht dat we gewoon de eiwitinname drastisch omhoog moesten gooien. ik sta nu op licht cal-deficit 2800 cal/ 300g koolh/160g eiwit/100gr vet/38 gr vezels.

2) ik train nu dus 5 dagen in de week en splitschema (wel soms antagonist bv bicep en tricep op 1 dag). Ik hoor verhalen van guys die tijdens hun kuur smorgens en savonds gaan trainen om het maximale uit hun kuur te halen. Dit klinkt heel heftig, wat is jullie ervaring?
 
Hoe ziet je training eruit ?
Wat doe je aan sets en reps en oefeningen op dag 1.2.3.4.5.
 
Back
Naar boven