Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Dieet van verzamelaars & jagers

Discussie in 'Voeding' gestart door Esperantisto, 30 okt 2002.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Esperantisto

Esperantisto Freaky Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    25
    Geslacht:
    Man
    http://www.westonaprice.org/traditional_diets/native_americans.html
    Is een leuke link.. erg interessant te zien hoe er Amerikaanse kookboeken verschenen zijn over het zogenaamde prehistorische dieet waarin beweerd wordt dat deze volkeren heel weinig vet aten.
    De werkelijkheid was volkomen anders.. men keek meewarig naar bosindianen die bijna niet aan vet konden komen en zich met konijnen (zeer magere dieren) in leven moesten houden.. die leden aan vethonger en met verhongerde dus op konijnenvlees....

Vond ik als bioloog toch een uiterst interessant gegeven.. voel me aardig in de maling genomen door figuren als de Diamonds van Fit for Life waarna ik jaaarenlang te weinig eiwit en vetten gegeten te hebben ... was zelfs 1,5 jaar vis-vegetariër!

2. wateengedoe2

wateengedoe2 Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Whaha, weinig vet, met al die mammoeten zeker? ;) En eskimo's bijv., nou die hebben ook niet echt een mager dieet. Vast door de vetfobie van Amerikanen (en ondertussen maar vreten .. samen met suiker/geraffineerd zetmeel echt funest)

3. Guest

Guest verwijderde accounts

Leuk Bevonden:
    0

Was je daarbij dan??? :p

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie