Fitness Seller

Dieet voor vetverlies en geen spierafbraak

Bezoekers in dit topic

Bosancieros88

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 sep 2006
Berichten
82
Waardering
0
Ik ben 1.78m en 100 kilo ik heb 2 weken geleden me BF getest en was toen 17%.
me doel is nu om 12% te gaan halen zonder spierweefsel te verliezen en alleen vet weg te trainen.
ik zou graag wat tips willen hebben voor een goed dieet.
zo ziet me dieet er op dit moment uit.

opstaan:eiwitshake
Ontbijt: muslie met magere joghurt
tussen ontbijt en lunch: blik tonijn met ananas en wat ketchup
lunch:kwark(250gram) en 2 sneetjes bruinbrood met 3 plakjes kipfilet + een banaan+appel+ glas vruchtensap
Avondeten: bijv: rijst met kip en groenten en een glas vruchtensap met creatine
Voor training: eiwitshake
Training!

na training:Bijv: nog wat rijst en kip of andere maaltijden met langzame koolhydraten(brinta of havermout)
Voor slapen gaan: kwark (250gram)

Ik zou graag willen weten of ik op deze manier goed bezig met een goed dieet om alleen vet te verbranden en spieren te behouden (droog trainen).
Ik hoor het Graag!
P.S. ik train meestal vanaf een uur of 8 tot half 10(savonds) is het nog wel goed om dan nog koolhydraten te eten
wat het is eigenlijk wel een echte must om koolhydraten in te nemen na je training
 
Laatst bewerkt:
lol 41 bekeken 0 reacties

maargoed het zou handig zijn als je de voedingswaardes( kcal, eiwitten, koolhydraten en vetten) bij elke maaltijd erbij zou zetten. dan is het makkelijker om je te kunnen helpen. verder heb ik zelf ook nog niet veel verstand van afvallen. wel kan ik je aanraden even bovenaan de sticky tips over voeding te lezen en even met de zoekknop op 'cutten' te zoeken. cutten is een ander woord voor afvallen / vet verliezen dat hier regelmatig gebruikt wordt.

succes he!
 
Back
Naar boven