MuscleMeat

DieNase's log

Bezoekers in dit topic

DieNase

Forum therapeut
Elite Member
Lid geworden
14 mrt 2012
Berichten
4.245
Waardering
1.720
Lengte
1m88
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Zoals sommigen van jullie weten heb ik een aantal bizarre jaren doorgemaakt om nu uiteindelijk zielsgelukkig in het zuidelijkste puntje van Nederland te zijn neergestreken.
Die bizarre jaren leverden wel een burn out op en na 2 maanden helemaal niet getraind te hebben ben ik deze week weer begonnen na groen licht van mijn arts. Ik ben nog niet volledig hersteld, dus moet nog rustig aan doen, maar het gaat al heel erg veel beter.
Blijkt toch dat de echte klap pas komt als je echt alle ellende achter de rug hebt. :D

Wat uit mijn ervaring het beste werkt als je er echt tussenuit bent geweest is om tijdelijk weer als beginner te starten met een beginnersschema --> Starting strength.
Ik train voorlopig thuis en daar kan ik toch niet gewichtheffen (lage schuur waar Nicky! net kan pressen met alleen de kleine schijfjes :P)

Alle begin is moeilijk, ik ben weak as fuark dus het wordt alleen maar beter. Op naar all time PRs!

Maandag 15-05-2017:

Squat

60x5x3

Press
30x5x3

Deadlift
75x5

Heel licht, maar toch de volgende dag spierpijn. :thumbup:

Woensdag 17-05-2017

Power clean

45x3x5

Bench
45x5x3

Squat
65x5x3
 
Laatst bewerkt:
In :wl:
 
In, suc6 met opbouwen!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heel veel succes ermee! Hoe ervaar je de nasleep van je burn out tot nu toe?
 
Heel veel succes ermee! Hoe ervaar je de nasleep van je burn out tot nu toe?
Je merkt nu dat de energie terug komt maar dat je nog snel geneigd bent je accu leeg te trekken. Maw soms begin je de dag met enorm veel energie, maar dan stort je 's middags volledig in. :D
 
Succes man! Gaat vast lukken!
 
Ga je nou SS doen? Ik dacht dat je 5/3/1 ging doen?

In b4 100 keer wisselen van schema
 
In!

Rust is zo belangrijk.... jarenlang maar doorrennen en de accu leeg blijven trekken resulteert uiteindelijk in niets..
Ik ben blij te horen dat jullie het samen zo super oppakken. Mooi voorbeeld. Hier gaat ook even een 100% rust erin na jaren ellende en doorrrennen.
Dus over 3 weken kom ik weer terug kijken. Rustig aan opbouwen en vooral genieten van het leven!

Heel veel succes!
 
Succes Neus!
 
Donderdag 18-5-2017

Squat

70x5x3

Press
33x5x3

Deadlift
85x5
 
Dinsdag 23-05-2017

Power clean

50x3x5

Bench
50x5x3

Squat
75x5x3

Mijn eerste 2 trainingen waren nog stroef, maar mijn lijf begint weer goed wakker te worden. Voelt allemaal soepeltjes aan, techniek on point, 30min getraind.
 
Vrijdag 26-05-2017

Power clean

55x3x5

Bench
55x5x3

Squat
85x5x3

Band pushdown
Mini bands x100 (Dave Tate style)
 
Succes man
 
Back
Naar boven