AndroidHealthClinic

DieNase's log

Bezoekers in dit topic

Zal hard gaan als je het nog even volhoudt met die stappen van 5kg
 
Zal hard gaan als je het nog even volhoudt met die stappen van 5kg
Bar speed is nog steeds goed. Mijn knie speelt alleen op, dus met start positie powercleans wat last. We zullen zien tot hoe lang het gaat. Sommige oefeningen neem ik wat grotere stappen al. Truuk wordt straks het uitmelken met kleine stapjes. Ik hoop dat ik dat geduld hou.
 
Zondag 28-05-2017

Squat

90x5x3

Press
43x5x3

Deadlift
120x5

Niet slecht voor 2 weekjes. Squat was voor het eerst wat zwaarder, laatste reps gingen langzamer, geen grinders. Volgende keer weer mijn riem toevoegen. Ik wil die stappen van 5kg deze week nog volhouden zodat ik vrijdag 100x5x3 squat. Deadlift moest eigenlijk 110kg zijn, maar ik kon niet tellen. Waren 5 easy reps, Nicky! approved.
 
Zo dan, mijn lijf begint weer een beetje vorm te krijgen terwijl ik echt alleen de basis train op dit moment. 89,5kg nu ook, not bad. Langzaam weer naar de 94-95 bij dit vet% of lager (top van mijn gewichtsklasse, 105kg is me teveel).
 
Zo dan, mijn lijf begint weer een beetje vorm te krijgen terwijl ik echt alleen de basis train op dit moment. 89,5kg nu ook, not bad. Langzaam weer naar de 94-95 bij dit vet% of lager (top van mijn gewichtsklasse, 105kg is me teveel).

hater! ;)
 
Je hebt ook niet meer dan de basis nodig voor power+ een goed fysiek
 
Je hebt ook niet meer dan de basis nodig voor power+ een goed fysiek
Klopt helemaal, gewoon de basis en wat licht pompwerk. Ik ga als lineaire progressie niet meer lukt en ik weer intermediate ben ook gewoon een simpel high/low/medium schema draaien. Ga dan alleen weer meer oly werk toevoegen. :heart:

En een keer een specifiek squat schema draaien, dat moet ik gewoon een keer gedaan hebben.
 
Zo dan, mijn lijf begint weer een beetje vorm te krijgen terwijl ik echt alleen de basis train op dit moment. 89,5kg nu ook, not bad. Langzaam weer naar de 94-95 bij dit vet% of lager (top van mijn gewichtsklasse, 105kg is me teveel).
94-95kg zou al heel netjes zijn IMO. Ga zo door:cheer:
 
Woensdag 31-05-2017

Power clean

60x3x5
Netjes na wat kleine correcties van de kleine coach kabouter. Rug bleef strak en power point lag hoog, paar keer last van een trage third pull door vermoeidheid.

Bench
60x5x3
Eerste set voelde wat zwaar door te weinig warm-up sets (0 warm-up sets), daarna strak met elke 5de rep een pauze.

Squat
95x5x3
Iets te grote stappen in de warm-up waardoor de eerste werkset erg zwaar voelde. Set 2 en 3 gingen vlotjes, techniek on point.

Komende vrijdag is mijn laatste starting strength training. Waarom? Omdat het volledig uitmelken met micro loading uber saai is en omdat mezelf op deze manier nu opbranden niet verstandig is. Beter stap ik dan een weekje eerder over naar een wekelijkse progressie. :thumbup:
 
Sinds een paar dagen mijn eerste injects gezet trouwens...melatonan :D
Snap niet hoe die AAS gebruikers dat zo makkelijk doen steeds die spuit erin, ik sta vaak echt een minuut te twijfelen om die naald erin te jassen. :roflol:

Goed spul, zelf ik als halve albino begin nu bruin te worden. :thumbup:
 
Mijn nieuwe schema wordt een HLM schema trouwens. Zo komt er meer variatie in mijn trainingen en kan er langzaam wat meer oly werk in komen terwijl de basis solide blijft.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik ben benieuwd naar je nieuwe schema.

Sinds een paar dagen mijn eerste injects gezet trouwens...melatonan :D
Snap niet hoe die AAS gebruikers dat zo makkelijk doen steeds die spuit erin, ik sta vaak echt een minuut te twijfelen om die naald erin te jassen. :roflol:

Goed spul, zelf ik als halve albino begin nu bruin te worden. :thumbup:

Herkenbaar, dat had ik met de B12 injects en dan had ik nog het kleinste naaldje dat er was :roflol:
 
Ik ben benieuwd naar je nieuwe schema.



Herkenbaar, dat had ik met de B12 injects en dan had ik nog het kleinste naaldje dat er was :roflol:
Niks spannends aan dat schema hoor, origineel uit de jaren 30 en later beroemd gemaakt door Bill Star. :thumbup:
 
Donderdag 01-06-2017

Squat

100x5x3

Press
45x5x3
Mijn schouder is nog wat fucked, kan daardoor niet lekker kracht zetten.

Deadlift
130x5

Laatste SS training...Not bad Not bad.

Uurtje later...

Plate side raise
5x10x3

Band push down
100xmini band (Dave Tate style)

Scapular pull up
bwx10
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd wat dit je brengt!:D
 
Back
Naar boven