AndroidHealthClinic

Dieptepunt van reaclamestunt: kuiken in blender

Bezoekers in dit topic

Merten zei:
ach boeie
als je er aan ergert zap dan gewoon
Mjah met de roadblocks van tegenwoordig krijg je dan op élke zender :
"BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP BAAAAAAAAAAAAAAAAP"
 
Merten zei:
ach boeie
als je er aan ergert zap dan gewoon
ja zap je verder en kom je dus terecht bij:

Crazy Frog of Mr. Devil of Sweety Cocksucker, weet ik veel hoe de jambamormels allemaal heten.

Nee, in oorlog is alles geoorloofd, en deze oorlog tegen dat kk Jamba moeten we winnen!
 
Ik vind het wel interessant om te zien dat je met een paar ringtones miljoenen kunt verdienen. Eigenlijk zou ik zelf ook zoiets moeten gaan doen..
 
Ze moeten een inval doen bij jamba en iedereen afschieten en hun lichaampjes aan de trekhaak van auto's vastmaken en dan een ere rondje rijden door de stad.

sounds good to me!
 
Brutez zei:
Ik vind het wel interessant om te zien dat je met een paar ringtones miljoenen kunt verdienen. Eigenlijk zou ik zelf ook zoiets moeten gaan doen..
je kunt wel gsm wallpapers gaan verkopen met je stijve lul als plaatje.
 
Mars zei:
Ze moeten een inval doen bij jamba en iedereen afschieten en hun lichaampjes aan de trekhaak van auto's vastmaken en dan een ere rondje rijden door de stad.

sounds good to me!

Me too!!

Ik bied me aan als vrijwilliger.

Heb geen trekhaak maar ik bind dat touw wel ergens aan vast...
 
Var zei:
Onschuldige babyzeehondjes zijn in mijn ogen doeltreffender. (beetje proppen met die blender, maar uiteindelijk moet het passen)

@Tjalle, ik zie het kuikentje toch echt nog bewegen hoor als ze hem erinstoppen.... :/

Ach een goed geweer of aluminium honkbalknuppel doet ook het karwei hoor
 
Tijd voor een thread: Hoeveel kcal zitten er in een kuiken? ???
 
Samu zei:
Tijd voor een thread: Hoeveel kcal zitten er in een kuiken? ???

Hoeveel mg kaneel moet er door m'n kuiken, is een kuiken goed voor refeed, hoeveel mg broccoli is goed voor naast een kuiken, wat moet ik in-godsnaam-doen als ik 2gr kuikenvlees teveel heb gegeten (20 min roeien?), vertel me alsjeblieft wat God Ronnie zegt over kuikens anders maak ik mezelf af....en meer van dat soort onzin. :thumbs:
 
DBC01 zei:
Hoeveel mg kaneel moet er door m'n kuiken, is een kuiken goed voor refeed, hoeveel mg broccoli is goed voor naast een kuiken, wat moet ik in-godsnaam-doen als ik 2gr kuikenvlees teveel heb gegeten (20 min roeien?), vertel me alsjeblieft wat God Ronnie zegt over kuikens anders maak ik mezelf af....en meer van dat soort onzin. :thumbs:
:roflol: Lolligaard! :D
Edit: Je moet wat tren verdelen voor DBC opnieuw een spuitje krijgt... K*tsysteem. :P
 
Back
Naar boven