AndroidHealthClinic

diepvries...

Bezoekers in dit topic

Robin1

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.768
Waardering
0
Iemand wel eens diepvries kip oid gezien? Dus kant en klaar, gekookt of weet ik veel wat, dat je het enkel hoeft mee te nemen en opeten (eventueel opwarmen nog) ???
 
ik heb dat nog nooit gezien nee? jij wel?
magnetronkip. niet verkeerd. Wat ik wel vaak deed als ik kip meenam naamn werk om de avond van te voren de kip te grillen en in de koelkast te zetten. bij gebrek aan magnetron op werk sochtends opwarmen in magnetron en in folie bewaren. was enogszins lauw gworden dus niet echt uitstekend maar diepvrieskip, zou mooi zijn.
 
Ik bak mijn kip altijd elke zondag. en dan maak ik er porties van doe ik in folie en in de diepvries. En elke dag als ik dan weer kip ga eten haal ik het de avond daarvoor eruit stop het in mijn bakje waar ook mijn rijst in zit en warm het op me stage op in de magnetron. Werkt uitstekend.
 
Ik meen dat ze bij de aldi ofsow diepvrieskip hebben, ik heb ooit ergens iets over gelezen, maar of dat plakjes zijn of zo'n bonk dat weet ik niet, heb het zelf ook nog niet getjekt..
 
ik lees ook vaak over kip in blik (?)
 
Kip in blik bestaat echt, het zat in mijn kerstpakket.:D

De smaak:barf:
 
Gegrilde kip is prima in een vriezer te bewaren. Heb 4 jaar bij een poelier gewerkt en daar werden sommige spullen meer dan een jaar bewaard. In een magnetronzak kan je het laten ontdooien en dan gelijk opwarmen.
 
Nee bij mijn weten bestaat die kip niet in hier in Nederland, in de VS heb ik wel kant en klare gegrilde kip in vacuum verpakking gezien......misschien de Makro?
 
Originally posted by Scighera


stond in de M&F, in een voedingsschema

Lees je die nog??? Buiten dan een hoop wat erin staat gebaseerd is op 0,0 , is het een vertaling uit de vs grotendeels. Beetje jammer, want daar hebben ze andere voedingsmiddelen dan hier :p
 
Originally posted by Ar Double u
Kip in blik bestaat echt, het zat in mijn kerstpakket.:D

De smaak:barf:

daar doe je het toch niet voor?
 
Originally posted by man_of_magic
Nee bij mijn weten bestaat die kip niet in hier in Nederland, in de VS heb ik wel kant en klare gegrilde kip in vacuum verpakking gezien......misschien de Makro?


:to: Hé MOM...long time no see! Alles flex?
 
Originally posted by soulreaver
Ik meen dat ze bij de aldi ofsow diepvrieskip hebben, ik heb ooit ergens iets over gelezen, maar of dat plakjes zijn of zo'n bonk dat weet ik niet, heb het zelf ook nog niet getjekt..

klopt , zijn kilozakken met diepvrieskip bij de aldi. geloof 5 a 6 euro de kilo (me moeder koopt het dus weet het niet precies :D ). Het zijn filetjes van ongeveer 200 gr. de stuk, dus geen groot brok. Goeie kip, is een aanrader.
 
Originally posted by iKsZ
Gegrilde kip is prima in een vriezer te bewaren. Heb 4 jaar bij een poelier gewerkt en daar werden sommige spullen meer dan een jaar bewaard. In een magnetronzak kan je het laten ontdooien en dan gelijk opwarmen.

alleen na het dooien niet opnieuw invriezen.
 
bij de aldi hebben ze halve haantjes/kippetjes die zo goed als direct te eten zijn (ff warmmaken). zitten in een doos van 4 halvies. Zijn wel zwaar gekruid en vrij vet.

die kilo zakken die Kale beschrijft moeten eerst nog bereid worden.
 
Back
Naar boven