XXL Nutrition

diepvries... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Magnetronkip in de vriesafdeling van AH, € 10 per kilo. Het is al bereid en het smaakt heeeeerlijk!! lekker mals en gekruid.

Voedingswaarde per 100gr:
121 KCal
25gr Eiwit
2gr KH
2gr Vet

Er zit dus veel eiwit in en weinig vet :D en de prijs valt mee voor AH. zit in pakken van 4 stks à 100gr.
 
Zo relaxx!! :D Hebben ze dat neit bij de C1000 want dan hoef ik maar een paar meters te lopen! :D kewl!!
 
Originally posted by CrocoDillon
Magnetronkip in de vriesafdeling van AH, € 10 per kilo. Het is al bereid en het smaakt heeeeerlijk!! lekker mals en gekruid.

Voedingswaarde per 100gr:
121 KCal
25gr Eiwit
2gr KH
2gr Vet

Er zit dus veel eiwit in en weinig vet :D en de prijs valt mee voor AH. zit in pakken van 4 stks à 100gr.

Toch vind ik dat er geen koolhydraten in kip horen te zitten :)
 
Originally posted by burn


Toch vind ik dat er geen koolhydraten in kip horen te zitten :)


idd. in vis zit toch ook geen kh? maybe hebben ze weer eens suiker toegevoegd
 
Originally posted by Scighera



idd. in vis zit toch ook geen kh? maybe hebben ze weer eens suiker toegevoegd

Ja daar ga ik wel vanuit. Het zijn wel niet zoveel suikers, maar toch....
 
Yep, suikers... zeur niet :p het is super lekker en weinig suiker... dat geeft geen problemen.
 
Ik zal vanavond kijken of ze het hebben bij C1000 :D voor mij is dat ook veel dichterbij.
 
Originally posted by KaLe


klopt , zijn kilozakken met diepvrieskip bij de aldi. geloof 5 a 6 euro de kilo (me moeder koopt het dus weet het niet precies :D ). Het zijn filetjes van ongeveer 200 gr. de stuk, dus geen groot brok. Goeie kip, is een aanrader.

is zekers een kippetje uit een goed jaar. enig nadeel wat ik eraan ondervind is dat die voor een gedeelte aan de grill blijft plakken, dit itt tot de kip van de euroshopper die ik eerder had. iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
 
Bij de Aldi heb je ook zoiets. Gegrild en gekruid in de koeling, maar vorige keer zag ik ze niet. Ze hebben nu blokjes gegrilde kip bij de Aldi.

Originally posted by CrocoDillon
Magnetronkip in de vriesafdeling van AH, € 10 per kilo. Het is al bereid en het smaakt heeeeerlijk!! lekker mals en gekruid.

Voedingswaarde per 100gr:
121 KCal
25gr Eiwit
2gr KH
2gr Vet

Er zit dus veel eiwit in en weinig vet :D en de prijs valt mee voor AH. zit in pakken van 4 stks à 100gr.
 
Back
Naar boven