AndroidHealthClinic

Dieren: verklaring? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben je er op gaan zitten ofzo?:p:eek:

Ja,adrenaline maakt een mens wel anders,dat is zo.Maar als nog: ik zou het wel verliezen tegen een grote hond die echt vals is..

De eigenaar heeft niks te zeggen,die had zijn hond nooit los moeten laten lopen.

Wat anders? Bijna dubbel zo sterk.
[Link niet meer beschikbaar]
 
Het is kiezen tussen kracht en spiermassa, of hersenen en een lange penis. Dan toch liever het laatste.

ik kees tog voor dat eerste:p
als ik slim genoeg ben zal ik wel een middeltje vinden om hem groot te krijgen:d
 
Ben je er op gaan zitten ofzo?:p:eek:

Ja,adrenaline maakt een mens wel anders,dat is zo.Maar als nog: ik zou het wel verliezen tegen een grote hond die echt vals is..

De eigenaar heeft niks te zeggen,die had zijn hond nooit los moeten laten lopen.

Klopt ook wel. Evengoed waren we er met z'n allen kapot van dat dit gebeurd is. Politie en alles is er bij geweest. Dag was goed verziekt.
Maar ik schrok wel van me kracht. Het beest was zo licht als een veertje (tenminste voelde zo) en het was een flinke duitser hoor! Ik had alleen een lichte verwonding aan me handen. Vrouwen allemaal gillen.... :rolleyes:
Ik was compleet door het lint en heb echt net niet uitgehaald naar de eigenaar. Dat heeft me gered, want was anders natuurlijk voor politie en justitie de druppel geweest. Ik had een onbeschrijfelijke rush door me lijf lopen. Ik denk dat ik een mammoet nog aangevallen had...haha...heel vreemd en nooit eerder meegemaakt!

Een mens kan in noodsituaties in 3 types verdeeld worden.
- Aanvaller
- Wegrenner
- Apaath (Verstijven van angst en niets meer kunnen.)

Het is me vanaf die dag wel duidelijk waar ik onder val.....:)
 
Een mens is gewoon een tamelijk zwak dier, in vergelijking met dat soort dieren.

Natuurlijke selectie heeft de grootste rol gespeeld, enkel de meest sterke varianten overleven overigens. Er is in die gebieden en omstandigheden geen ruimte voor zieke en zwakken.

Een mens heeft ook nooit het fysiek van een gorilla nodig gehad om te overleven, wij hanteerden gereedschappen en pasten de leefomgeving aan als die ons niet beviel.

Er waren overigens wel mensachtige en dan bedoel ik Neantherthalers (geen chimpansees) die sterkere spieren en bredere botten hadden. Die zijn niet voor niets uitgestorven omdat die het begaven tegen onze handigheid en denkniveau.

Veel wetenschappers denken dat de neanderthaler uitgebroed zijn ipv uitgestorven. De Mens en Neanderthaler leefden naast elkaar en in relatieve harmonie. Het beeld dat wij voorgeschoteld krijgen over de Neanderthaler als een lelijke kleine dikke aapachtige is heel vertekend en verkeerd. Waarschijnlijk zou een neanderthaler in nette kledij niet eens direkt opvallen tussen gewone mensen. :eek:
De Neanderthaler (man) was wel oer en oersterk en had een immense hoge pijngrens. Gebroken vingers zetten ze zelf recht, zonder ook maar een kick te geven. Mannen hadden een lengte tussen de 1.80m en 1.90m en wogen gemiddeld 110-130kg! Vrouwen waren een stuk kleiner en wogen zo'n 60-70kg. Bijna gelijk aan de mensenvrouw dus.

Er is jaren geleden een artikel uitgebracht door erkende wetenschappers met de titel "Neanderthalers waren gigantische Bodybuilders!"

Heel interessante materie....:D
 
De mens en neanderthaler kan je dus vergelijken met met bv.een wolf en een jakhals?Of een paard en een ezel?Ben benieuwd of de mens en de neanderthaler zich konden kruizen..

Wel interessant eigenlijk,maar het is en blijft geschiedenis en iets waar we waarschijnlijk nooit écht achter zullen komen.Alles blijft gissen...

Als de olifant de 'nieuwe' mammoet is geworden,zou er hier in de huidige maatschappij dan geen afstammeling of nieuwe variant er van zijn (van de neaderthaler)?
 
Veel wetenschappers denken dat de neanderthaler uitgebroed zijn ipv uitgestorven. De Mens en Neanderthaler leefden naast elkaar en in relatieve harmonie. Het beeld dat wij voorgeschoteld krijgen over de Neanderthaler als een lelijke kleine dikke aapachtige is heel vertekend en verkeerd. Waarschijnlijk zou een neanderthaler in nette kledij niet eens direkt opvallen tussen gewone mensen. :eek:
De Neanderthaler (man) was wel oer en oersterk en had een immense hoge pijngrens. Gebroken vingers zetten ze zelf recht, zonder ook maar een kick te geven. Mannen hadden een lengte tussen de 1.80m en 1.90m en wogen gemiddeld 110-130kg! Vrouwen waren een stuk kleiner en wogen zo'n 60-70kg. Bijna gelijk aan de mensenvrouw dus.

Er is jaren geleden een artikel uitgebracht door erkende wetenschappers met de titel "Neanderthalers waren gigantische Bodybuilders!"

Heel interessante materie....:D


Afgezien van de bijzondere neus die hun leven heeft vergemakkelijkt in de twee ijstijden die zij hebben overleefd. Verschillen ze weinig.

In een documentaire die ik gezien heb over Neantherthalers, was de reden waarom ze zijn uitgestorven erg onduidelijk. Ze zouden zich hebben terug getrokken. Er is nooit een oorlog geweest of een indicatie van conflicten tussen hen en cromagnon exemplaren.

Immers waren wij wel bezig met de voedsel voorraden te plunderen, omdat wij veel efficiënter te werk gingen.

Neantherthaler mannen wogen volgends mij geen 110-130kg, maar wel waren zij veel sterker gebouwt. Zij konden immers een frontale aanval van een Bizon gemakkelijk overleven door hun sterk bottenstructuur en massieve gewrichten. De pijngrens zal al snel hoger liggen dan een gemiddeld homosapien wat gewoon een watje is. :P

Een Neantherthaler die kracht training zou beoefenen zou wel al snel(ler) 110kg kunnen wegen zonder verboden middelen.

Maar een Cromagnon in die rural area's had ook al snel een hogere pijngrens gehad hebben dan de moderne homo sapien.

Zelf vind ik het ook erg interessante stof, aangezien het toch mensen waren die dachten en deden zoals ons. Waar ik het meeste respect voor heb was dat zij net zoals ons hun doden begroeven. Iets wat toch duidt op een sterke sociale band tussen de leden.
 
Een gorilla (zilverrug) kan niet klimmen! Vrouwtjes en jonge mannetjes kunnen dit wel. Vergis je niet met chimpansees, want die kunnen verrekte goed klimmen.

Een gorilla kan heel eventjes zichzelf opheffen, oftewel rechtop staan. Vanuit hun basispositie is dat aardig overeenkomstig met de deadlift. Ze missen de kracht in de benen, kont en onderste deel vd rug om deze beweging te maken. Ze zullen nooit in staat zijn om wat voor een gewicht dan ook dan alleen hun eigen BW omhoog te heffen.
Upperbody kracht is van ongelooflijke proporties, zeker waar.

Een mens heeft gewoon veel sterkere benen dan een gorilla.



Nee hun anatomie staat dit juist enorm in de weg. Zoals wij niet op handen en voeten kunnen lopen. Tenminste niet naar behoren.

Ik denk het ééécht niet...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dit is nog is een topic, toch is die brute kracht van sommige dieren om jaloers van te worden, ik zou ook wel is met gemak een rots van 300KG wille wegdouwe met 1 arm.

veel interessante info hier!
 
was ik maar zo sterk als een MIER!

jaja sommige mieren kunnen tot 6* hun eigen gewicht opheffen. of was het 3 keer? zonder te trainen
 
Afgezien van de bijzondere neus die hun leven heeft vergemakkelijkt in de twee ijstijden die zij hebben overleefd. Verschillen ze weinig.

In een documentaire die ik gezien heb over Neantherthalers, was de reden waarom ze zijn uitgestorven erg onduidelijk. Ze zouden zich hebben terug getrokken. Er is nooit een oorlog geweest of een indicatie van conflicten tussen hen en cromagnon exemplaren.

Immers waren wij wel bezig met de voedsel voorraden te plunderen, omdat wij veel efficiënter te werk gingen.

Neantherthaler mannen wogen volgends mij geen 110-130kg, maar wel waren zij veel sterker gebouwt. Zij konden immers een frontale aanval van een Bizon gemakkelijk overleven door hun sterk bottenstructuur en massieve gewrichten. De pijngrens zal al snel hoger liggen dan een gemiddeld homosapien wat gewoon een watje is. :P

Een Neantherthaler die kracht training zou beoefenen zou wel al snel(ler) 110kg kunnen wegen zonder verboden middelen.

Maar een Cromagnon in die rural area's had ook al snel een hogere pijngrens gehad hebben dan de moderne homo sapien.

Zelf vind ik het ook erg interessante stof, aangezien het toch mensen waren die dachten en deden zoals ons. Waar ik het meeste respect voor heb was dat zij net zoals ons hun doden begroeven. Iets wat toch duidt op een sterke sociale band tussen de leden.

Het gewicht hebben de wetenschappers bepaald adhv de origo en insertie van het peesweefsel. Dat was dusdanig veel dikker en langer dan bij de HomoSapien dat men daarmee een schatting van de hoeveelheid spiermassa kon maken.
Dat Neanderthalers zelf hun gebroken botten rechtzetten, kon men terugzien aan de vervormingen van botten.
Men vermoedt zelfs dat Neanderthalers een taal spraken. Weliswaar primitief, maar toch.
Het gaat gewoon om het beeld dat jaren lang geschetst is van een harige half-aap die naakt rondliep met een knots. Dat is iig volledig onterecht.

Omdat men sterk het vermoeden heeft dat er Mannen (homosapien) coïtusuele contacten hadden met Neanderthaler vrouwtjes, je haast wel moet concluderen dat deze iig wel op een menselijke vrouw moesten lijken en niet op een aap.
Ook de haarkleur van neanderthalers was net zo veel blond, rood als donker gekleurd. Iets wat ook veel mensen niet weten.

Ik waag het trouwens te betwijfelen of Neanderthalers door trainen nog veel gespierder zouden worden. Waarschijnlijk wel sterker. Dit heeft te maken met receptoren en hormoonhuishouding, die bij de mannetjes al buitenproportioneel veel hoger en vermoedelijk verzadigd was. Een heel ander soort metabolisme. Een groot lichaam dat gewend was om te functioneren op een lage calorische inname. Exorbitant veel eten zou dan leidden tot een verstoring van deze balans, waardoor men toch ziek zou worden. Nee, de natuur had zijn weg al gevonden.
 
Zijn de negroide mensen geen 'afstammeling' van de neanderthaler ?:o
 
Zijn de negroide mensen geen 'afstammeling' van de neanderthaler ?:o

Nee ???

De habitat van de Neanderthaler lag voornamelijk in Europa. De eerste botten werden gevonden in Duitsland (Neanderthal), vandaar hun naam. :rolleyes:
 
Omdat men sterk het vermoeden heeft dat er Mannen (homosapien) coïtusuele contacten hadden met Neanderthaler vrouwtjes, je haast wel moet concluderen dat deze iig wel op een menselijke vrouw moesten lijken en niet op een aap.
Ook de haarkleur van neanderthalers was net zo veel blond, rood als donker gekleurd. Iets wat ook veel mensen niet weten.

Een Brunette Neantherthaler lijkt mij zeer appetijtelijk. :)

Het zou me niets verbazen met de homo sapiens, sommige homo sapiens voelen zich ook aangetrokken tot poepcoïtus en dergelijke.


Niet te serieus nemen. :O
 
Laatst bewerkt:
Een Brunette Neantherthaler lijkt mij zeer appetijtelijk. :)

Het zou me niets verbazen met de homo sapiens, sommige homo sapiens voelen zich ook aangetrokken tot poepcoïtus en dergelijke.

:eek:
 
Een Brunette Neantherthaler lijkt mij zeer appetijtelijk. :)

Het zou me niets verbazen met de homo sapiens, sommige homo sapiens voelen zich ook aangetrokken tot poepcoïtus en dergelijke

Ieder zijn ding Ddoob :eek: :rolleyes: ;)
 
grappig te lezen,dat na een x aantal bladzijdes de post nog maar weinig of niets met het topic te maken.;)
 
Back
Naar boven