XXL Nutrition

"dierlijk" groeihormoon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JoeTat2

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
309
Waardering
5
Okay, ik ben vandaag geschrokken...

Was bij een kennis... Haalt hij plots een wit potje, opent het en laat mij inhoud zien. Een wit poeder dat doet denken aan kristalsuiker. "Creatine?" vraag ik. "Nee" zegt hij, "groeihormoon!" Ik zei dat dat niet kon want dat komt in kleine vials die je moet mengen enz enz enz toch bleef hij voet bij stuk houden en ging verder "dit is dierlijk groeihormoon, gekregen via mijn dierenarts".

Ik stond verstomd, zeker toen hij zei hoe hij het gebruikte en nog meer toen hij de prijs zei! Het was helemaal geen inject maar het poeder diende gemengd te worden met 1,5l water diende gedronken te worden verspreid over 2 dagen.

Hij beweerde ontzettend goed vet te verbranden zonder massaverlies. En hij bleef beweren dat het dierlijk groeihormoon was.

Ik sta nog steeds verbaasd en vol ongeloof... Heeft iemand enig idee wat dit goedje zou kunnen zijn? Is het werkelijk groeihormoon?? Indien ja, is het dan verstandig dierlijk groeihormoon te gebruiken als mens? De exacte naamging hij me bezorgen eerstvolgende keer hij naar de dierenarts ging.

??? ??? ???
 
lijkt me sowieso geen goed idee iets te nemen waarvan je niet eens de naam weet..
 
ja groeihormoon komt in witte poeder vorm ja.
 
Groeihormoon oraal innemen? Lijkt me niet ten goede te komen van de werking, aangezien het via je stofwisseling in je lever afgebroken wordt. Dan zou je toch behoorlijke hoeveelheden moeten innemen??
 
Jordees zei:
Groeihormoon oraal innemen? Lijkt me niet ten goede te komen van de werking, aangezien het via je stofwisseling in je lever afgebroken wordt. Dan zou je toch behoorlijke hoeveelheden moeten innemen??


Heb ook niks gehoord over oraal nemen maar je hebt wel gewoon groei hormonen die in poeder vorm komen hoor.
 
denk dat je maat uit zijn nek lult of genaaid is door zijn huisarts bro..

grt. D.W.
 
dutch windmill zei:
denk dat je maat uit zijn nek lult of genaaid is door zijn huisarts bro..

grt. D.W.

Of het is zo'n niet-synthetische Somatro-Super-Mega-Grow in 7 days waar ze altijd leuk mee lopen reclameren op US boards/sites.

Doet me denken aan de HGH-sprays etcetera
 
Clenbuterol

Die maat van je heeft absoluut geen groeihormoon in dat potje zitten !
Groeihormoon is een eiwit. Als je dit oraal inneemt dan zal het in de maag door de eiwitverterende enzymen (pepsine en trypsine) helemaal worden afgebroken (HCG moet om dezelfde reden geinjecteerd worden).
Verder is het verhaal nogal sterk omdat jij zegt dat de stof op kristalsuiker leek. Dit duidt erop dat de stof kristallijn is. Het kristalliseren van eiwitten is enorm moeilijk (een heel wetenschappelijk gebied) en enorm duur !
Verder worden eiwitten meestal gevriesdroogd als ze opgezuiverd zijn om ze tijdens het drogen niet te beschadigen. Hieruit komen geen kristallen maar een witte schuimige substantie. Dit is wat er in de vials Pregnyl zit.
En als laatste zou dat potje zo loeiduur zijn, dat hij dat nooit gekocht of gekregen had kunnen hebben. We praten hier over tienduizenden tot honderduizenden euros...

Het lijkt mij dat het hier om zuivere clenbuterol gaat !! :eek: Clenbuterol wordt namelijk bij runderen als een groeistimulator gebruikt en zijn benaming "dierlijk groeihormoon" zou dus redelijk kunnen kloppen, maar op een andere manier dan dat hij denkt !
Als het inderdaad zuivere clen is, dan is hij erg gevaarlijk bezig en die dierenarts is helemaal van de ratten besnuffeld. De hoeveelheden zijn extreem lastig te doseren (20 microgram is zo weinig dat je het bijna niet eens kan zien). Voor je het weet heb je een overdosis...

Conclusie: het is zeker geen GH. En ik zou wachten met iets van dat spul in te nemen tot de dierenarts heeft uitgelegd wat het is. ;)
 
djcapricorn zei:
Die maat van je heeft absoluut geen groeihormoon in dat potje zitten !
Groeihormoon is een eiwit. Als je dit oraal inneemt dan zal het in de maag door de eiwitverterende enzymen (pepsine en trypsine) helemaal worden afgebroken (HCG moet om dezelfde reden geinjecteerd worden).
Verder is het verhaal nogal sterk omdat jij zegt dat de stof op kristalsuiker leek. Dit duidt erop dat de stof kristallijn is. Het kristalliseren van eiwitten is enorm moeilijk (een heel wetenschappelijk gebied) en enorm duur !
Verder worden eiwitten meestal gevriesdroogd als ze opgezuiverd zijn om ze tijdens het drogen niet te beschadigen. Hieruit komen geen kristallen maar een witte schuimige substantie. Dit is wat er in de vials Pregnyl zit.
En als laatste zou dat potje zo loeiduur zijn, dat hij dat nooit gekocht of gekregen had kunnen hebben. We praten hier over tienduizenden tot honderduizenden euros...

Het lijkt mij dat het hier om zuivere clenbuterol gaat !! :eek: Clenbuterol wordt namelijk bij runderen als een groeistimulator gebruikt en zijn benaming "dierlijk groeihormoon" zou dus redelijk kunnen kloppen, maar op een andere manier dan dat hij denkt !
Als het inderdaad zuivere clen is, dan is hij erg gevaarlijk bezig en die dierenarts is helemaal van de ratten besnuffeld. De hoeveelheden zijn extreem lastig te doseren (20 microgram is zo weinig dat je het bijna niet eens kan zien). Voor je het weet heb je een overdosis...

Conclusie: het is zeker geen GH. En ik zou wachten met iets van dat spul in te nemen tot de dierenarts heeft uitgelegd wat het is. ;)


goede post bro!!! jij mag blijven :p karma voor jou
 
djcapricorn zei:
De hoeveelheden zijn extreem lastig te doseren (20 microgram is zo weinig dat je het bijna niet eens kan zien). Voor je het weet heb je een overdosis...

Ik hoop voor die knakker dat je ongelijk hebt.

Sterker nog, 20mcg kan alleen nauwkeurig worden afgewogen op een analytische balans (0.001 gr).

Die dingen kosten tussen de 5.000 - 10.000 euro
 
@Leviathan: je hebt gelijk over die analytische balans, maar dat gaat je niet eens lukken met een milligrambalans (resolutie: 0,001 gram = 1000 microgram).
Deze hoeveelheid kan realistisch gezien niet afgewogen worden.
Om nauwkeurig concentraties hiermee te bereiden worden grotere hoeveelheden enorm nauwkeurig verdund met een vloeistof of met het vulmateriaal voor een tablet. Dus bijvoorbeeld 20 milligram 1000 keer verdunnen.
En dit klopt dus ook met het verhaal van Joetat: er wordt een enorme hoeveelheid water aan het poeder toegevoegd (zware verdunning dus) en daarna wordt deze oplossing zelfs geleidelijk over twee dagen opgedronken.
 
djcapricorn zei:
@Leviathan: je hebt gelijk over die analytische balans, maar dat gaat je niet eens lukken met een milligrambalans (resolutie: 0,001 gram = 1000 microgram).
Deze hoeveelheid kan realistisch gezien niet afgewogen worden.
Om nauwkeurig concentraties hiermee te bereiden worden grotere hoeveelheden enorm nauwkeurig verdund met een vloeistof of met het vulmateriaal voor een tablet. Dus bijvoorbeeld 20 milligram 1000 keer verdunnen.
En dit klopt dus ook met het verhaal van Joetat: er wordt een enorme hoeveelheid water aan het poeder toegevoegd (zware verdunning dus) en daarna wordt deze oplossing zelfs geleidelijk over twee dagen opgedronken.


Idd....its all about mathematics.
 
builderB zei:
lijkt me sowieso geen goed idee iets te nemen waarvan je niet eens de naam weet..

Precies!

Kom op man, hij weet geen naam, maar gebruikt het wel...poeder in een schimmig wit potje wat je moet vermengen met 1,5liter water en in 2 dagen opzuipen. Klinkt alsof hij genaaid is of het jou aan wil praten. Kwakzalferij! Voor hetzelfde geld is het wel creatine (of waspoeder van mijn part) en laat ie onwetenden lekker dokken voor ze neppe goedje!! Erg vaag allemaal, dat mensen hier nog in geloven (en intrappen)!
 
Laatst bewerkt:
volgens mij heeft djcapricorn gelijk en is het idd clenbuterol,het goed doseren met de pompfles(ventipulmin)is al zeer lastig,met zuiver poeder lijkt me een delicaat werkje
 
hij zegt ja ook dat het heel goed vet verbrand en dat het massa goed vast houd...

clen verbrand natuurlijk goed vet ... en er zijn mensen die zweren bij zijn anti catabole werking ....

dus ik denk inderdaad dat we het mysterie hier hebben opgelost... :D
 
Thx voor de reacties!

Ik was zowiezo niet van zin om mij zomaar iets laten aan te praten. verder wou hij het mij eigenlijk niet aansmeren, hij was er enkel mee aan het opscheppen.

Na wat ik reeds gelezen had op het forum klonk het mij zéér onwaarschijnlijk dat hij groeihormoon in dat potje had, vandaar dat ik deze topic gestart ben.
 
Back
Naar boven