AndroidHealthClinic

Diet Shake - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? ''Diet Shake wordt elke dag gebruikt door mensen die echt effectief en verantwoord willen diëten. Met succes. Het helpt je kilo’s kwijt te raken door je stofwisseling lekker actief te houden en vetreserves naar de verbrandingsoven te loodsen. Zonder dat jij je zorgen hoeft te maken of je wel voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt, want die zitten er ruimschoots in! Comfortabel genieten en toch vet verliezen dus – zonder een hongerig gevoel. Gezond en blijvend afvallen doe je met Diet Shake.''
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 20 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zelf had ik de smaak aardbei. De smaak was erg goed, het deed me denken aan de toetjes die je kreeg toen je klein was.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1maal 50 gram daags
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXLnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? (gratis) levering binnen 24 uur, goodies en samples vanaf €25
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €22,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een perfecte maaltijdvervanger en vuller voor in de cut. De voedingswaarden zijn hierop afgesteld (high protein) en het bevat enkele stoffen (CLA, groene thee, L-carnitine) die de vetverbranding stimuleren.

Mijn review:

Supplement Facts

Inhoud: 1000 gram
Grootte Dosering: 50 gram (2 Scoops)
Aantal Doseringen per verpakking: 20
Tijdens mijn dagelijkse stroll op het internet viel mijn oog op de nieuwe Diet Shake van XXLnutrition. Zelf zit ik in een flinke cut op het moment en ik zocht iets wat mijn maag kon vullen zonder dat ik een hele mik aan calorieën en koolhydraten binnenkreeg.


Diet Shake bevat alles en meer wat je van een doorsnee maaltijd mag verwachten. Verscheidene vitamines, mineralen en vezels. Wat mij tevens opviel is dat hier nog 3 componenten aan zijn toegevoegd die de vetverbranding extra stimuleren, wat natuurlijk mooi is meegenomen als je die flabberende stukjes lichaam wilt wegwerken.
Zodoende besloot ik voor Diet Shake te gaan.


Zoals gewend van de boardsponsors kreeg ik dit al binnen één werkdag binnen, geseald in de nieuwe, slicke witte doos met het XXLnutrition-logo erop. Besloot meteen de proef op de som te nemen en een shakeje te maken, en o lawd wat smaakt dit goed als je een honderdtal calorieën onder je onderhoud zit.


De smaak deed mij denken aan de toetjes die je als dreumes kreeg. De zoete & dikke vla pap die je met je plastic lepeltje zo erin mikte. Het is namelijk zo dat Diet Shake érg dik wordt, vooral met melk. Persoonlijk vind ik het prettig. Zo ontstaat er minder het gevoel van een ''shake'', en meer het gevoel van een volwaardige en vullende maaltijd.
Als je het wat minder dik wilt is de simpele tip die ik kan geven: shake het wat minder lang. Desnoods gebruik je water in plaats van melk, iets wat natuurlijk ook de calorieën ten goede komt.


De prijs van Diet Shake loopt misschien een beetje hoog op. Dit is misschien dan ook het enige minpunt, maar dit is te verwijten aan de 3 componenten die aan het product zijn toegevoegd, die in mijn ogen dan ook een duidelijk pluspunt geven aan het product.

Al met al heeft XXLnutrition puik werk afgeleverd met het product. Het doet waar het voor gemaakt is: Je betaalt niet voor belachelijke claims, het merk, of andere toeters en bellen. Het is een doelgerichte maaltijdvervanger voor in de cut.
Ik ben dan ook van plan mijn tweede pot over te laten vliegen door de beruchte PostNL!


Een serveertip van mijn kant:
Shake het dik, giet het in een schaaltje en gooi er wat blauwe bessen of andere vruchten bij. Zo maak het nóg lekkerder.




xxl-nutrition-groot-594.jpg
 
Deze ook te gebruiken als ontbijt? Deze lijkt mij erg fijn namelijk! :D
 
Zijn er suggesties voor een 3e smaak?
 
Zijn er suggesties voor een 3e smaak?

Wou net vragen! komen ernog andere smaken!

Speculaas? appeltaart? chocolade/pindakaas?

een dieetshake met zon ''cheat'' smaak.... Diëten en toch genieten.. das toch win win?
 
Wou net vragen! komen ernog andere smaken!

Speculaas? appeltaart? chocolade/pindakaas?

een dieetshake met zon ''cheat'' smaak.... Diëten en toch genieten.. das toch win win?

Lijkt me toch niet handig voor jou om een dieet shake te nemen. Zou eerder voor een gainer gaan @ 62 kg op 1,78 lengte. Hoop dat je wel gaat voor massa in ieder geval.
 
Lijkt me toch niet handig voor jou om een dieet shake te nemen. Zou eerder voor een gainer gaan @ 62 kg op 1,78 lengte. Hoop dat je wel gaat voor massa in ieder geval.


Dat waa niet de vraag van rene maar ja ik ga voor massa maar ben gek op "dikke" shakes

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

Peach/Mango? die vind ik zelf echt heerlijk bij whey delicious :D


Brr nee
 
Dat waa niet de vraag van rene maar ja ik ga voor massa maar ben gek op "dikke" shakes

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------




Brr nee

We hebben voor een lekkere smaak gekozen en die komt binnenkort!
 
Wow klinkt lkkr wanneer verkrijgbaar

het komt uit onder een andere naam, ik post het hier wanneer het er is. vandaag krijg ik de proefdrukken van het label en als die goed zijn gaan we het product en de labels bestellen.

ik durf geen uitspraken meer te doen over wanneer het hier dan is, dan is niet in mijn handen helaas....
 
Klinkt als een combinatie tussen koffie en cafe noir koekjes. :eek:
Een van de weinige koekjes die ik echt lekker vind... en die helaas gluten bevat. :(
Zou wel een lekkere voor isolaat/hydrolisaat zijn ook. :D
 
Cut staat weer voor de deur dus ga deze de komende maanden pakken :) Welke raad je aan René? Banaan of aardbei?
 
Cut staat weer voor de deur dus ga deze de komende maanden pakken :) Welke raad je aan René? Banaan of aardbei?

We hebben nu ook 2 nieuwe smaken, cappuccino cream pie en Chocolade hazelnoot :meal:
 
Heb vanmiddag deze in cappuccino cream pie smaak geproefd van een maat, echt jummie!
Komen er van de Diet shake in de toekomst ook 2,5kg verpakkingen?
 
Back
Naar boven