MuscleMeat

Diezel's Trainingslog (rippetoe) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

diezel22

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 jul 2007
Berichten
37
Waardering
0
Na een jaartje trainen ben ik ook van plan om maar eens een trainingslog bij te gaan houden.

Ben net terug van vakantie dus dit lijkt me het ideale moment daarvoor.

Train dus nu ongeveer een jaartje en wist in het begin echt 0.0 en heb het meeste van het jaar dus maar een beetje aangekloot, heb wel na een paar maand met een vast schema getraint enzo.. maar moest vooral leren hoe alles moest.

Ben nu net 8 weekjes bezig met Rippetoe en bevalt mij heel erg goed alleen omdat ik al tijden niet echt goed eet maak ik weinig vorderingen in gewichten...

Wil daar dus graag verandering in brengen en denk dat mijn log bijhouden op het forum mij daar extra motivatie in geeft!!

Ben dus van plan om rippetoe te gaan doen voor onbepaalde tijd, weeg nu op het moment 83kg en heb al 87kg gewogen maar heb een kleine terug slag gehad.

Stats
1.98m
83kg
BF ?? (kan nooit hoog zijn met zo'n lichaams gewicht)

SQ 1x5 90
BP 1x4 70
DL 1x2 130
MP 3x5 47.5
BOR 3x5 60

Dit zijn dus mijn max gewichten met max reps. En ik doe dus BOR ipv powerclean.

Maar ik zit al langere tijden niet meer op deze gewichten, mijn laatste training zag er zo uit...dit is van voor mijn vakantie.

WorkoutB
Squat 3x8 80
MP 3x5 45
BOR 3x5 60
DIPS 3x8 BW

Ik doe DIPS bij training B en Curls bij training A.

Morgen begin ik pas weer met trainen omdat het mij beter uit komt om op di-do-za te trainen, ik weet nog niet met hoeveel kilo's ik ga beginnen morgen eerst maar eens kijken hoe alles loopt.

Mijn doel van dit alles is: Om te beginnen maar eerst eens de 90KG BW te halen, want ik voel me vaak net een spijker met mijn bijna 2meter. Uiteraard wil ik zo gespierd mogelijk worden maar ben nu al een jaar bezig om de 90kg te halen en is me nog steeds niet gelukt:(

Ik zal na elke trainen proberen mijn vorderingen te posten en alle reactie's en commetaar daar op is welkom!
 
succes met je rippetoe!
 
Vandaag Workout A gedaan

SQ 3x5 65kg
BP 3x5 60KG
DL 1x5 100kg
CURLS 3x10 20KG

Ging opzich wel lekker maar dit is m'n eerste training na m'n vakantie dus ben niet met max gewichten begonnen zodat ik elke training weer met een paar KG kan verhogen.
 
Workout B Week1

Squat 3x5 70kg +5
MP 3x5 40kg
BOR 3x5 50kg
DIPS 3x8 BW

Was echt niet te doen in de gym kwa warmte maar ben wel tevreden over de gewichten..maar kan nog veel beter.

Ook ga het eten met dit warm weer niet zo makelijk naar binnen, moet echt m'n best doen om beetje binnen te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
goed getraind!
 
Workout A Week1

SQ 3x5 80kg +10
BP 3x5 62.5kg +2.5
DL 1x5 105kg +5
CURLS 3x10 25kg

Wist niet meer hoeveel ik de vorige keer gesquat had, maar normaal verhoog ik met 5kg.

Wil er volgende week ook buikspieren bij gaan doen, al met al een lekkere eerste weekje trainen na de vakantie ondanks het warme weer.
 
ziet er goed uit! ben nu ook met rippetoe bezig, heb de eerste week verschrikkelijke spierpijn van gehad, en dat terwijl dat ik na me training dacht dat het niet zo veel voorstelde.
 
Workout B Week3

Squat 1x5 80kg 2x5 70kg
MP 3x5 42.5kg +2.5
BOR 3x5 55kg +5
CURLS 3x12 25kg

Vorige week niet kunnen trainen helaas door omstandigheden op het werk, en dat was vandaag ook goed te merken....ging ronduit kloten. Squat voelde echt bagger dus heb dat maar verlaagd, volgende keer weer 3x5x80 proberen!

Naja ben iig heen geweest, volgende training hopelijk stukken beter!!
 
behalve de squat ging je training wel goed
succes verder
 
Workout A Week3

SQ 3x5 80kg
BP 3x5 65kg +2.5
DL 1x5 110kg +5
DIPS 3x8 BW

Ging moeizaam vandaag maar gelukkig stukken beter dan afgelopen training!
 
Nice training!
 
Vandaag maar even heen geweest omdat ik het morgen heel druk heb.

Workout B Week3

Squat 1x5 60-70-85
MP 3x5 45kg +2.5
BOR 3x5 60kg +5
CURLS 3x12 25kg

Squat hakte er gister goed in dus wou mezelf niet overbelasten. Hoop volgende week 90kg te pakken.
 
Workout A Week4

SQ 3x5 80kg
BP 3x5 60kg
DL 1x5 115kg +5
DIPS 3x8 BW

Ben al een paar dagen wat ziekjes dus ging vandaag weer aardig kloten, moest met BP en SQ zelfs wat omlaag want voelde niet echt goed.

Eten gaat ook aardig kloten de laatste tijd, soms kan ik veel eten en andere dagen krijg ik geen hap door m'n keel, zit hier al tijden mee...kom soms wat aan maar ben dit meestal snel weer kwijt als ik niet veel eet.

Maar volg nu al 2 dagen en opbouwend eetschema (elke uur wat eten en uitbreiden naar elke 3 uur 1 maaltijd, methode staat in het voeding forum), hoop dat ik binnen enkele weken goed kan eten!

Zal hier ook eens m'n vorderingen met eten posten...misschien dat het intressant is voor sommige mensen die hetzelfde probleem hebben.
 
herpak je en eet goed en rust wat en ga dan pas aan de slag!
 
Was er 2 weekjes terug ook al een weekje uit, en had vandaag echt zin om heen te gaan...en lichtere gewichten is altijd nog beter dan helemaal niks imho.
 
Workout B Week4

Squat 3x5 90
MP 1x5 50kg (de rest fail, zelf 47.5 ging niet)
BOR 3x5 65kg +5
CURLS 3x12 25kg

Zie dus net dat ik 47.5kg moest doen bij MP, die had ik waarschijnlijk wel gehaald.

Voor de rest ging ut vandaag wel goed!!
 
Back
Naar boven