XXL Nutrition

Digitale weegschaal en wat denk je... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

beelzebab

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2004
Berichten
487
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Heb sinds gisteren een digitale keuken weegschaal. Ik dus nu eens kijken of ik met mijn theelepeltje creatine wel die 5 gram per keer binnen krijg. Nou mooi niet dus, was krap aan 1 gram :eek: . Het verhaal van 1 theelepeltje , of 1 eetlepel geloof ik nu dus niet meer.

Hebben jullie dit ook wel eens gechecked?

Ik realiseer me nu wel dat me potje creatine een stuk sneller gaat maar goed
 
wie heeft dat gezegt 1 thee lepel?
 
staat op mijn potje creatine; 5 gram komt overeen met 1 theelepeltje
 
Je hebt theelepels, en je hebt theelepels.
5 gram is in ieder geval een hele behoorlijk schep met een theelepel.
 
we hebben 3 verschillende eetlepels
dus niet alle eetlepels zijn dezelfde grote bro
 
Wat heb je wel niet voor een theelepels??? Die van mij zijn toch echt 5 gram als ik een redelijke schep neem.
 
Je moet de theelepel ook niet afstrijken, gewoon zo groot mogelijke schep erop nemen.
 
Ja met creatine moet je 1 OPGEHOOPTE theelepel rekenen, zou 4 gram zijn schijnt
 
En ik heb weer op een ding staan, 1 theaspoon = 0,750 gram. Afwegen lijkt me idd gewoon het beste als ze te lax zijn om er een maatschepje in te doen.
 
Daarom, gebruik ik nu met alles gewoon die weegschaal het werkt perfect
 
gvd, daarom zit ik al maanden bezig met men creatine. Moet normaal 2 gram nemen (maar is 5 gram, verpakking klopt gewoon niet) en ik heb deze al meer als 1000 keer gebruikt ofzo ???
k*tlepels!
 
ik heb dat zelf ook ondervonden; bij whey gaat et ook nergens over; 2 volle eetlepels is 30 gram zeggen ze; maar als ik 2 eetlepels tot aan et topje vol doe dan kom ik tot 22 gram ;) en bij een andere pot zit er een maatschep bij; 1 maatschep = 30 gram? nou mooi niet, ik kom tot 25 :P
 
ik heb dat zelf ook ondervonden; bij whey gaat et ook nergens over; 2 volle eetlepels is 30 gram zeggen ze; maar als ik 2 eetlepels tot aan et topje vol doe dan kom ik tot 22 gram ;) en bij een andere pot zit er een maatschep bij; 1 maatschep = 30 gram? nou mooi niet, ik kom tot 25 :P

idd, ik meet met mijn mass gainer
4 scoops = 100 gram
5 lepels = 98 gram??? (dit zelf gemeten)
 
Gewoon je scoopje gebruiken
 
Als je er goed op gaat, lekker boeiuh dan
 
Back
Naar boven