MuscleMeat

Digitenne van KPN, vraagje

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Telkens als er reclame is, wordt de beeldformaat instelling terug gezet naar 4:3, terwijl dit 16:9 moet zijn, dit moet ik dus steeds opnieuw instellen, word er gek van.

Iemand die weet hoe dit komt?
 
Misschien de firmware updaten (geen idee of dat mogelijk is).
 
Misschien de firmware updaten (geen idee of dat mogelijk is).

Weet ik dus ook niet.

Vreemde is dat (de goede beeldhouding is 16:9) wanneer die switched, en ik kijk in de instelling, het beeldformaat gewoon op 16:9 staat, en dat wanneer ik em op 4:3 zet dat ie dan ineens wél goed is, als 16:9 4:3 is geworden.

Heel raar allemaal.
 
Heb je een los digitenne kastje of zit de kaart direct in je tv? Ik kan me herinneren dat mijn tv dit ook deed toen ik nog een los kastje had, maar zodra de reclame afgelopen was ging hij automatisch weer naar de goede verhouding.

Ik geloof dat dit op te lossen was door de tv goed in te stellen, ipv hem automatisch naar de juiste resolutie te laten zoeken.
 
Heb je een los digitenne kastje of zit de kaart direct in je tv? Ik kan me herinneren dat mijn tv dit ook deed toen ik nog een los kastje had, maar zodra de reclame afgelopen was ging hij automatisch weer naar de goede verhouding.

Ik geloof dat dit op te lossen was door de tv goed in te stellen, ipv hem automatisch naar de juiste resolutie te laten zoeken.

Los kastje, klopt.
 
Zoals ik al zei, je kunt even kijken of de tv ook op 16:9 staat, en niet op automatisch.
 
Ligt aan je televisie. Wij hebben het hier op de nieuwe HD televisies niet, maar als we hem aansluiten op zo'n oude CRT met megabeeldbuis wel.
 
Back
Naar boven