Fitness Seller

Dik geworden door antipsychotica, heb hulp nodig

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb hier video gepost...

Weet ik. Dat je een sterke dl hebt wilt niet zeggen dat je meteen over alle kennis beschikt... maar goed, daarom open je ook dit topic. Wil je afvallen ga dan onder je behoefte eten. 100 gram eiwit is sws te weinig. Check de stickies over voeding...
 
ik weet wel hoe je af moet vallen, minder calorieen eten dan dat je verbrand dat is best simpel en weet iedereen wel
maar het probleem is ik heb extreem veel honger van deze antipsychotica daarom deze topic
 
ik weet wel hoe je af moet vallen, minder calorieen eten dan dat je verbrand dat is best simpel en weet iedereen wel
maar het probleem is ik heb extreem veel honger van deze antipsychotica daarom deze topic
Je zit in een te diep tekort waardoor je na een aantal dagen/week gaat bingen. Natuurlijk krijg je honger op een bak kwark, wat fruit en avondeten als je cut.
 
100 gram eiwit heeft altijd gewerkt voor mij, hier is foto van vorig jaar ik heb altijd maar 100 gram eiwit gegeten en had nooit problemen met kracht toename
79 kg 175 cm op deze foto
ik kan 125kg bankdrukken, 230kg deadlift maar zou wel hoger zijn met straps
squatten doe ik nooit doe liever leg press
ook reden dat is niet squat is ik heb er niet goede bouw voor en buig altijd tever ervoren ermee
heb echt lang geprobeerd squatten mn record was 150kg maar ben er sinds 1-2 jaar mee gesopt

sZ1aDPs.jpg
 
antipsychotica/antidepressiva kunnen invloed hebben op je metabolisme ja, maar het blijft altijd mogelijk om af te vallen en aan te komen. Als je gaat afbouwen niet te snel doen, vooral met dat spul. Kan je echt nog lang last van houden. Grote kans dat je alleen maar weer bijwerkingen krijgt bij het wisselen van medicatie, het is het overwegen waard of je dat er voor over hebt.
 
100 gram eiwit heeft altijd gewerkt voor mij, hier is foto van vorig jaar ik heb altijd maar 100 gram eiwit gegeten en had nooit problemen met kracht toename
79 kg 175 cm op deze foto
ik kan 125kg bankdrukken, 230kg deadlift maar zou wel hoger zijn met straps
squatten doe ik nooit doe liever leg press
ook reden dat is niet squat is ik heb er niet goede bouw voor en buig altijd tever ervoren ermee
heb echt lang geprobeerd squatten mn record was 150kg maar ben er sinds 1-2 jaar mee gesopt

sZ1aDPs.jpg
Stats/fysiek pic boeit niet. Je hebt roids gebruikt terwijl je maar 100gr eiwit per dag at, en je zegt dat dat werkt voor je terwijl je nooit iets anders geprobeerd hebt. Dat je form shit is op de squat betekend niet dat je legs moet skippen;)
 
Stats/fysiek pic boeit niet. Je hebt roids gebruikt terwijl je maar 100gr eiwit per dag at, en je zegt dat dat werkt voor je terwijl je nooit iets anders geprobeerd hebt. Dat je form shit is op de squat betekend niet dat je legs moet skippen;)
dit is wat ik bedoel
mn form was altijd goed maar mijn bouw is niet voor squats bedoeld
 
100 gram eiwit heeft altijd gewerkt voor mij, hier is foto van vorig jaar ik heb altijd maar 100 gram eiwit gegeten en had nooit problemen met kracht toename
79 kg 175 cm op deze foto
ik kan 125kg bankdrukken, 230kg deadlift maar zou wel hoger zijn met straps
squatten doe ik nooit doe liever leg press
ook reden dat is niet squat is ik heb er niet goede bouw voor en buig altijd tever ervoren ermee
heb echt lang geprobeerd squatten mn record was 150kg maar ben er sinds 1-2 jaar mee gesopt

sZ1aDPs.jpg

Dat iets heeft gewerkt betekent ook niet dat het de optimale manier was. Misschien heeft het altijd gewerkt, maar nu werk het duidelijk niet meer, anders kwam je hier niet. Tijd om bij te leren ;)
 
dit was ik met test 500 en tren ace 350
90 kg 175 cm, toen at ik ook maar 100 gram eiwit
had het maar een paar maanden gedaan werdt er psychotisch van en moest opgenomen worden
maar ik ging echt vanaf een dikke 80 kg naar redelijke droge 90 kg
20200817-230247.jpg
 
als ik die troep langer had gebruikt had ik zeker 105 kg lichaamsgewicht bereikt
maarja die tijd is voorbij ik ga het toch nooit meer gebruiken het is niet goed voor mn psychoses
 
heb wat zitten denken en ik doe mn eiwitten toch wel omhoog
ik ga voor 150 gram per dag gewoon 2kg kwark per dag zou iets van 160-180 zijn
heb wel een probleem met mn geld ik heb bewind en heb maar 50 euro per week, dat gaat vooral op aan roken en de rest aan eten en kwark.
 
Stoppen dan. Kun je veel eten voor kopen.
klopt ik probeer ook vaak te stoppen net zo moeilijk als afvallen nu
als je kijkt naar mensen met schizophrenie zoals mij ze roken bijna altijd en het is nog moeilijker om te stoppen
 
klopt ik probeer ook vaak te stoppen net zo moeilijk als afvallen nu
als je kijkt naar mensen met schizophrenie zoals mij ze roken bijna altijd en het is nog moeilijker om te stoppen
Blijven proberen :thumb: En anders je aantal sigaretten op een dag flink verminderen. 10 sigaretten in plaats van 20 scheelt je al behoorlijk wat per maand. En 75% van de sigaretten rook je vaak uit verveling en onbewust. Van het geld wat je bespaart, kun je best 4 bakken kwark van een kilo van kopen.
 
Je wist van te voren dat je schizofrenie had en besloot tren te doen?

wist ik toen nog niet
ben 25jaar oud en heb nu al 3 jaar door psychoses opgenomen gezeten
ik vertel wel wat over mijn ervaringen in psychoses
ik had dat de tijd 5x langzamer voor mij ging, dat de tv met mij aan praten was, dat ik dacht dat wereldwijd alle mensen mijn gedachtes konden lezen met telephatie, dat de stemmen van mensen verwisseld waren enzo en letterlijk demonen heb ik gezin die ik zelfs nog kon voelen
zon soort dingen constant voor maanden lang heb ik vaker gehad
 
wist ik toen nog niet
ben 25jaar oud en heb nu al 3 jaar door psychoses opgenomen gezeten
ik vertel wel wat over mijn ervaringen in psychoses
ik had dat de tijd 5x langzamer voor mij ging, dat de tv met mij aan praten was, dat ik dacht dat wereldwijd alle mensen mijn gedachtes konden lezen met telephatie, dat de stemmen van mensen verwisseld waren enzo en letterlijk demonen heb ik gezin die ik zelfs nog kon voelen
zon soort dingen constant voor maanden lang heb ik vaker gehad
Heftig. Hoop dat de medicatie goed voor je werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven