MuscleMeat

Dik geworden door antipsychotica, heb hulp nodig

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heftig. Hoop dat de medicatie goed voor je werkt.
ja ik ben nu redelijk stabiel met lichte hallucinaties en suicidale gedachtes af en toe
ik vind het maar spannend van medicatie wisselen hoop er echt op dat ik niet in een psychose terecht kom
maar als dat goed gaat en ik krijg haldol ofzo inplaats van invega weet ik zeker dat ik binnen 1-2 maanden tijd een sixpack heb
 
ja ik ben nu redelijk stabiel met lichte hallucinaties en suicidale gedachtes af en toe
ik vind het maar spannend van medicatie wisselen hoop er echt op dat ik niet in een psychose terecht kom
maar als dat goed gaat en ik krijg haldol ofzo inplaats van invega weet ik zeker dat ik binnen 1-2 maanden tijd een sixpack heb
Succes in ieder geval. Liever stabiel met goede medicatie dan een sixpack met een mix die niet optimaal is, toch?
 
ik ga voor 150 gram per dag gewoon 2kg kwark per dag zou iets van 160-180 zijn

De rest van je voeding bevat toch ook eiwitten?

Plaats eens al je voeding op een dag. Hoeveel kcal? Hoeveel eiwit/koolhydraten/vet?
 
Afvallen is simpel, maar je hebt honger? Dan is het toch niet simpel?

Als ik je reacties zo lees heb je alle antwoorden al klaar in je hoofd, maar het is niet erg om soms 2 stappen terug te zetten en het even opnieuw te bekijken.

100g eiwit werkte altijd goed? Nu zoek je hulp, dus zou je dat opnieuw kunnen bekijken en lezen in de stickies dat dit 1,5-2g per kilo lichaamsgewicht moet zijn
Ik wil afvallen, maar heb honger? Je zou in de stickies kunnen gaan lezen wat ervoor zorgt dat je maag lekker gevuld houdt om comfortabel in een deficit te geraken - 2kg kwark is in ieder geval niet chill want 0 vezels...

Met 50 euro zou ik acuut stoppen met roken. Bijna te typisch deze combinatie :D
 
Ben je niet al eerder lid geweest onder een andere naam?
 
Afvallen is simpel, maar je hebt honger? Dan is het toch niet simpel?

Als ik je reacties zo lees heb je alle antwoorden al klaar in je hoofd, maar het is niet erg om soms 2 stappen terug te zetten en het even opnieuw te bekijken.

100g eiwit werkte altijd goed? Nu zoek je hulp, dus zou je dat opnieuw kunnen bekijken en lezen in de stickies dat dit 1,5-2g per kilo lichaamsgewicht moet zijn
Ik wil afvallen, maar heb honger? Je zou in de stickies kunnen gaan lezen wat ervoor zorgt dat je maag lekker gevuld houdt om comfortabel in een deficit te geraken - 2kg kwark is in ieder geval niet chill want 0 vezels...

Met 50 euro zou ik acuut stoppen met roken. Bijna te typisch deze combinatie :D
Ik ga proberen te stoppen met roken nu, dit pak shag wat ik nu is me laatste hoop ik.
Ga ook 1kg kwark eten en blikje sardientjes in plaats van 2 kilo kwark.
Denk 1 kg kwark en sardientjes is iets van 105 gram eiwit, plus avondeten wat verschilt elke dag want ik doe begeleid wonen is iets van 10-40 gram eiwit dus 115-145 gram eiwit in totaal.
 
Ben je niet al eerder lid geweest onder een andere naam?
Kan best ik heb een keer mn oud email adress verwijderd in een psychose en ik weet gebruikersnaam niet meer.
 
Sterke maag heb je als 2kg (per dag) kwark kan verdragen, of is dat met een 10 maal dagelijks toiletbezoek :p.
 
De rest van je voeding bevat toch ook eiwitten?

Plaats eens al je voeding op een dag. Hoeveel kcal? Hoeveel eiwit/koolhydraten/vet?
Dit is wat ik nu ongeveer op een dag eet.
- 1 kg kwark, 80 gram eiwit 500 calorieen
- 2-4 boterhammen pindakaas, 10-20 gram eiwit 500-1000 calorieen
- 2-3 stuks fruit appels of bananen, ongeveer 250 calorieen meer of minder
- avondeten begeleid wonen 1 tot 3 borden, 20-80 gram eiwit 500-1500 calorieen gok ik
dan als ik slecht bezig een van deze of 2 erbij:
- 2 frikandelbroodjes, 20 gram eiwit? 700 calorieen gok ik
- kapsalon, 35 gram eiwit?, 1500 calorieen
- zak doritos 185 gram, 925 calorieen
- 2 shoarma broodjes met mayo, 20 gram eiwit 800 calorieen

maar ik ben nu weer begonnen met poging onder 2000 calorieen dieet dit ga ik proberen te eten:
1 kg kwark, 80 gram eiwit 500 calorieen
1 blikje sardientjes, 220 calorieen? 20 gram eiwit
avondeten begeleid wonen 1-2 borden, weet niet hoeveel eiwit 500-1000 calorieen
 
Sterke maag heb je als 2kg (per dag) kwark kan verdragen, of is dat met een 10 maal dagelijks toiletbezoek :p.
ik kan 1 kg kwark binnen een minuut op ik maar er wel eens een filmpje van mischien vandaag
 
ik kan 1 kg kwark binnen een minuut op ik maar er wel eens een filmpje van mischien vandaag
Ik heb het toch niet over hoe snel je het kan eten :p, ik vraag me gewoon af of je er geen last van krijgt. :o
 
Ik heb het toch niet over hoe snel je het kan eten :p, ik vraag me gewoon af of je er geen last van krijgt. :o
ik kan een glas melk drinken en ik krijg diarrhee, had vroeger gomad gedaan en had er lactose intolerance van gekregen
maar een 1 kg kwark heb ik helemaal geen last van
 
ik kan een glas melk drinken en ik krijg diarrhee, had vroeger gomad gedaan en had er lactose intolerance van gekregen
maar een 1 kg kwark heb ik helemaal geen last van
Jammer genoeg is dit bij mij ook het geval :bang:
 
Ik heb gebruik al meer als 10 jaar meds waaaronder ook serquel en zyprexa hoge dosis.
Afvalllen gaat idd veel moeilijker, clean eten streng zijn voor jezelf en veel fietsen/wandelen/zwemmen houdt mij redelijk in shape.
 
Net 1 kg kwark opgegeten zo snel mogelijk. Niet onder 1 minuut maar denk wel dat ik dat kan halen als ik meer ga oefenen.
Het is pas moeilijk halverwege.

 
Tijd 1:07 ongeveer
 
Waarom wil je dit zsm opeten haha
Vind die competitive eating filmpjes wel vet en ik eet ook redelijk snel niet zo snel as hun dus ik wou ook zoiets proberen
 
ik kan een glas melk drinken en ik krijg diarrhee, had vroeger gomad gedaan en had er lactose intolerance van gekregen
maar een 1 kg kwark heb ik helemaal geen last van
Als je 1 kg kwark kan eten heb je GEEN lactose intolerantie. Geloof me :o

Als jij elke dag frikandelbroodjes en een kapsalon kan eten... van dat geld kan je heel veel kip/brood/groente halen en ook nog een zooi kwark als je dat echt wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven