Fitness Seller

Dik hoofd

Bezoekers in dit topic

rob91

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
5.466
Waardering
1.742
Lengte
1m87
Ik ben rond mijn 21en jaar serieus gaan trainen. Dit is een hele lange bulk geweest met een enkele kleine cut van 12 weken.

T.o.v. voor ik begon is mijn hoofd een stukje gegroeid. Dit zal vast geen spiergroei zijn. Ik denk vet en vocht door al dat bulken. De laatste cut was denk ik niet diep genoeg om dit weer weg te branden.

Hebben jullie dit probleen ook? En hoe diep zou je moeten cutten om weer een smal smoelwerk te krijgen?
 
Ik ben rond mijn 21en jaar serieus gaan trainen. Dit is een hele lange bulk geweest met een enkele kleine cut van 12 weken.

T.o.v. voor ik begon is mijn hoofd een stukje gegroeid. Dit zal vast geen spiergroei zijn. Ik denk vet en vocht door al dat bulken. De laatste cut was denk ik niet diep genoeg om dit weer weg te branden.

Hebben jullie dit probleen ook? En hoe diep zou je moeten cutten om weer een smal smoelwerk te krijgen?
Vocht van je kuur misschien? Heb je al gekeken of het met een AI minder wordt?
 
Zal ook persoonlijk zijn. De een houdt meer vet/vocht vast rond zijn benen, de ander op de buik en de ander weer in het gezicht. Op welk vetpercentage sta je nu dan? En hoe gemeten?
 
Vocht van je kuur misschien? Heb je al gekeken of het met een AI minder wordt?

Vocht was redelijk onder controle tijdens kuur met arimidex en goede a:e balans. Nu klaar met kuur.

Wel blijf ik zeer gevoelig voor vocht. Ben nu aan het cutten en heb de melk en simpele carbs geschrapt wat al iets verbetering is.

Zal ook persoonlijk zijn. De een houdt meer vet/vocht vast rond zijn benen, de ander op de buik en de ander weer in het gezicht. Op welk vetpercentage sta je nu dan? En hoe gemeten?

Eerlijk gebied te zeggen dat ik het heb laten inschatten door een ervaren persoon. Ik zal foto’s bijvoegen.
 
VP check

C4FA8E1D-EA35-4311-8F80-4A3C3FF21D3C.jpeg


0C0C121D-728C-479F-A9FB-272BBCBAA0C5.jpeg
 
Ik heb dus het idee dat vet in het gezicht als laatste weggaat. Dus dan ik ooit eens diep moet cutten.

Wat is jullie ervaring?
 
Lastig. Wat is ook de definitie van een smal gezicht? Ik verwacht dat het echt iets persoonlijks is. Als je het zelf niet smal genoeg vindt, zal je toch wel verder moeten cutten.
 
Lastig. Wat is ook de definitie van een smal gezicht? Ik verwacht dat het echt iets persoonlijks is. Als je het zelf niet smal genoeg vindt, zal je toch wel verder moeten cutten.

Laat ik het zo zeggen. Ik gebruikte een foto van 5 jaar geleden als profiel op mijn werk. Tot mijn collega mij erop wees dat ik een dikkere kop heb gekregen :o

Misschien is wel de leeftijd. Maar ik zie zelf ook wel dat ik na het trainen hoofd gains gemaakt heb.
 
Je bent gewoon dik :trollface:
 
Snap wel wat je bedoelt bro. We zijn gewoon fucked met bloated wangen genetics. Wcyd.

Absurd messcherpe kaaklijn inclusie majin buu (m'n avatar) wangen.
 
Vergeet niet dat de vorm van je gezicht ook nog wel kan veranderen he. Je bent tenslotte een jonge twintiger.
 
Wat een topic Rob:roflol: Zelf hoef ik maar een week low carb te gaan en ik krijg een ingevallen kop.

Het zal enorm persoonsafhankelijk zijn vrees ik..en je kom er maar op 1 manier achter..cutten..
 
Snap wel wat je bedoelt bro. We zijn gewoon fucked met bloated wangen genetics. Wcyd.

Absurd messcherpe kaaklijn inclusie majin buu (m'n avatar) wangen.

Denk dat we idd genetisch niet bevoordeeld zijn.. Maar imo is het opgebouwd vet na al die jaren bulken. Wat pas weggaat na een keer diep cutten. Soort reset.

Wat een topic Rob:roflol: Zelf hoef ik maar een week low carb te gaan en ik krijg een ingevallen kop.

Het zal enorm persoonsafhankelijk zijn vrees ik..en je kom er maar op 1 manier achter..cutten..

Denk wel dat veel dit probleem herkennen :o

Ik denk dat ik inderdaad eens flink diep moet cutten. En daarna niet meer vet worden.
 
Vergeet niet dat de vorm van je gezicht ook nog wel kan veranderen he. Je bent tenslotte een jonge twintiger.

Dat is wel verontrustend. Dus misschien is mijn kaakstructuur wel breder geworden?
 
Denk dat we idd genetisch niet bevoordeeld zijn.. Maar imo is het opgebouwd vet na al die jaren bulken. Wat pas weggaat na een keer diep cutten. Soort reset.



Denk wel dat veel dit probleem herkennen :o

Ik denk dat ik inderdaad eens flink diep moet cutten. En daarna niet meer vet worden.


Ik zou er juist blij mee zijn een voller hoofd! Bij mij gaat vet in gezicht juist als eerste, als ik onder de 10 sta en mensen zien mijn hoofd krijg ik altijd vragen of het wel goed met me gaat:roflol:
 
Ik zou er juist blij mee zijn een voller hoofd! Bij mij gaat vet in gezicht juist als eerste, als ik onder de 10 sta en mensen zien mijn hoofd krijg ik altijd vragen of het wel goed met me gaat:roflol:

Onder de 10% is sowieso aardig laag, denk dat je koppie er bij iedereen het gezondst uitziet rond de 12-15%.
 
Ja hier ook een plofkop :D
Een collega vroeg laatst serieus of m'n kaak of verstandskiezen ontstoken waren:roflol:

Ach, ik vind een bolle toet altijd wel gezellig eruit zien:o
 
Back
Naar boven