Fitness Seller

vntl is nu dikker dan dik log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
De stairmaster houd ik bezet omdat ik namelijk 10 minuten rust tussen mijn sets
 
De stairmaster houd ik bezet omdat ik namelijk 10 minuten rust tussen mijn sets
Je kampeert toch minimaal 60 minuten alleen al bij het squat rek?
 
Toch nog wat aders gespot bij deze fatso gisteren na benen.. toch nog semi lean dan, benen lijken wel echt te groeien :)

IMG_20191002_210729289.jpg
 
Toch nog wat aders gespot bij deze fatso gisteren na benen.. toch nog semi lean dan, benen lijken wel echt te groeien :)

Bekijk bijlage 467294
Dikzak! kan je natuurlijk geen compliment geven.. maar ziet er goed uit dikkertje, vergeleken je eerdere foto's lijken ze zeker te groeien ;)
 
  • Love
Waarderingen: vntl
Dikzak! kan je natuurlijk geen compliment geven.. maar ziet er goed uit dikkertje, vergeleken je eerdere foto's lijken ze zeker te groeien ;)
Ik voel de liefde! ..ben je ziek?
 
Ik voel de liefde! ..ben je ziek?
Hehe ongesteld, lieve vrouwen worden draken in die week en de duivels zoals ik worden dan een weekje handelbaar. Dus wen er maar niet aan ;)
 
  • Sad
Waarderingen: vntl
Hehe ongesteld, lieve vrouwen worden draken in die week en de duivels zoals ik worden dan een weekje handelbaar. Dus wen er maar niet aan ;)
Ik dacht eerst, mischien heeft ze wat verkeerds gegeten en doet ze daarom zo raar.
 
Hehe ongesteld, lieve vrouwen worden draken in die week en de duivels zoals ik worden dan een weekje handelbaar. Dus wen er maar niet aan ;)

Wanneer leren jullie nou eens dat dit geen geldig excuus is om je als een achterlijke debiel te gedragen?! :roflol:
 
Dan hebben de blast/cruisers 24/7 365 days a year een excuus...

giphy.gif
 
Dan hebben de blast/cruisers 24/7 365 days a year een excuus...

giphy.gif
Die gebruiken jullie ook, dus mogen wij ook.
En dit is het enige geldige moment dat we die puntzak friet mogen opvreten.oke eigenlijk niet, maar dat vertel ik niet hehe
 
Die gebruiken jullie ook, dus mogen wij ook.
En dit is het enige geldige moment dat we die puntzak friet mogen opvreten.oke eigenlijk niet, maar dat vertel ik niet hehe

Overigens zijn er meer vrouwen die 3 weken last hebben van hun cyclus dan maar 1 :rolleyes:

- de week ernaartoe
- de week tijdens
- de week erna

Betekent 1 hele week stabiliteit :lol:

giphy.gif
 
Overigens zijn er meer vrouwen die 3 weken last hebben van hun cyclus dan maar 1 :rolleyes:

- de week ernaartoe
- de week tijdens
- de week erna

Betekent 1 hele week stabiliteit :lol:

giphy.gif

Wil weleens meemaken hoe t bij jullie thuis is als jij blast en er een zwaar ongesteld is :windup:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven