MuscleMeat

vntl is nu dikker dan dik log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zal t even aanpassen
 
Laatste week van dit programma gaat in, jannes en ik willen mischien hierna een programma van jp volgen.

Pull week 6:

Meadows row: 1x8 2 drops
12x60 - 15x40 - 16x20

Supinated pulldown: 2x8 2de set drop van 40%
14x70 + 4 forced reps
8x80 - 8x50 + veel forced reps kon niet tellen.

Pullover machine: 2x12
12x60
12x65

Barbell shrugs: 2x10 2de set 2 drops
15x130
13x130 + 2 drops niet geteld.

Biceps 21's: 2 sets
21x12
21x12

Db hammer curls: 1 set 4 drops
12x16 - rest niet genoteerd

Ez bar preacher curl: 1 set 4 drops
Geen idee meer.

Foto's voor coach @ 106.5kg vanmorgen en nog steeds cruise.

IMG_20191012_112449193.jpgIMG_20191012_112424471.jpg
 
Gaat lekker hier chef:thumb:
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Willen we ook nog doen, leek jannes ook wel leuk.. hij is ook totaal niet van volume trainingen dus dat komt goed uit
 
Mag nog niet klagen, was het nog gelukt trouwens?
Yes ging prima, 1ml met slin erin! Beetje pip maar vandaag alweer over (donderdag gezet) thanks nog!
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Maar de vraag is: wanneer word je nou eens dik? Je bent nog steeds shredded op dat gewicht, netjes zeg.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Maar de vraag is: wanneer word je nou eens dik? Je bent nog steeds shredded op dat gewicht, netjes zeg.
Ben nog nooit zo lean geweest op dit gewicht.. al vind ik mezelf al wel vet maar dat komt omdat me perceptie wat verneukt is door die wedstrijd preps
 
Yes ging prima, 1ml met slin erin! Beetje pip maar vandaag alweer over (donderdag gezet) thanks nog!
Zal de volgende keer wel piploos zijn, vrij makkelijke en fijne spot :)
 
Ben nog nooit zo lean geweest op dit gewicht.. al vind ik mezelf al wel vet maar dat komt omdat me perceptie wat verneukt is door die wedstrijd preps
Als je eenmaal wedstrijdlean bent moet je inderdaad weer even de knop om kunnen zetten om te bulken. Als ik bloated ben van de carbs en vocht vind ik mezelf ook megadik. Ik moet zeggen dat ik nu echt wel een beetje dik begin te worden trouwens, maar dat komt wel weer goed als ik ga cutten.
 
Als je eenmaal wedstrijdlean bent moet je inderdaad weer even de knop om kunnen zetten om te bulken. Als ik bloated ben van de carbs en vocht vind ik mezelf ook megadik. Ik moet zeggen dat ik nu echt wel een beetje dik begin te worden trouwens, maar dat komt wel weer goed als ik ga cutten.
Eind van de dag ben ik ook wel bloated hoor .. zit tegen de 800gram aan carbs dus eind van de dag zie ik er niet zo goed uit als ochtend :P ik volg gewoon me coach en cheat 1 meal in het weekend als ik zin er in heb voor de rest bevalt het strikt eten me eigenlijk wel weer prima en schommel zo minder in gewicht en kan ik tenminste normaal me sokken aan doen in de ochtend :roflol:
 
Eind van de dag ben ik ook wel bloated hoor .. zit tegen de 800gram aan carbs dus eind van de dag zie ik er niet zo goed uit als ochtend :P ik volg gewoon me coach en cheat 1 meal in het weekend als ik zin er in heb voor de rest bevalt het strikt eten me eigenlijk wel weer prima en schommel zo minder in gewicht en kan ik tenminste normaal me sokken aan doen in de ochtend :roflol:
Aha. Ik cheat zelden; ik eet in het weekend wel buiten m'n schema, maar dan is het meer IIFIYM waardoor ik eind v/d dag binnen m'n macro's ben gebleven (of soms zelfs te weinig eet). Ik heb m'n eiwitten liever wat te hoog, zodat ik niet boven de 700 gram carbs hoef. M'n gewicht fluctueert wel 1,5 kg van dag tot dag.
 
Is het al officieel wat tussen vntl en mitsymo .? Zelfde avatar idee is wel beetje creepy
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven