Fitness Seller

Dikke bginner, zoekt milde cut kuur ivm. buikvet

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

whaleblubber

Novice
Lid geworden
2 sep 2020
Berichten
16
Waardering
11
Lengte
1m76
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
nvt
 
Laatst bewerkt:
Waarom de stap naar AAS ? Voeding is the key met en zonder AAS overigens .
 
Doe gewoon niet. Begin eerst eens met het snoep en koeken en andere vuiligheid aan de kant te zetten.
Als je dan blijft hangen qua gewicht neem je maar een schepje minder bij t avondeten :)
 
Misschien had ik iets meer over voeding moeten zeggen, die is wel on-point; macro's, vitamines en mineralen.
De overstap komt voort uit het feit dat ik juist al erg veel bezig met voeding (standaard IF) en voedingsstrategien: 24hr fast, periodes low carb, carb cycling. Veel sporten, minder sporten, .... Alcohol is er al sowieso (zo goed als) niet en van snoep hou ik niet. De eerste 12-13 kilo zijn zo relatief eenvoudig gegaan, maar ik blijf al maanden stekenen en zoek nu een extratje.
 
Start met deze kuur:
Wk 1-12 minder eten
Wk 13-16 nog minder eten.

vergeet niet hard door te trainen en rust te pakken waar nodig. Reduceer je streslevelsen slaap goed.
Nakuur niet nodig.
 
Misschien had ik iets meer over voeding moeten zeggen, die is wel on-point; macro's, vitamines en mineralen.
De overstap komt voort uit het feit dat ik juist al erg veel bezig met voeding (standaard IF) en voedingsstrategien: 24hr fast, periodes low carb, carb cycling. Veel sporten, minder sporten, .... Alcohol is er al sowieso (zo goed als) niet en van snoep hou ik niet. De eerste 12-13 kilo zijn zo relatief eenvoudig gegaan, maar ik blijf al maanden stekenen en zoek nu een extratje.
Ik ben niet achterlijk, tuurlijk is je voeding niet on point. Volg bovenstaande kuur maar gewoon
 
Misschien had ik iets meer over voeding moeten zeggen, die is wel on-point; macro's, vitamines en mineralen.
De overstap komt voort uit het feit dat ik juist al erg veel bezig met voeding (standaard IF) en voedingsstrategien: 24hr fast, periodes low carb, carb cycling. Veel sporten, minder sporten, .... Alcohol is er al sowieso (zo goed als) niet en van snoep hou ik niet. De eerste 12-13 kilo zijn zo relatief eenvoudig gegaan, maar ik blijf al maanden stekenen en zoek nu een extratje.
Wat eet je op een dag aan kcal? En wat verbruik je?
 
Ik ben niet achterlijk
jouw woorden ;)

Lunch: havermout met fruit (veelal 1 banaan en een hand bessen en bramen) en 30gr whey (isolaat), afhankelijk van de activiteit 50-100gram havermout. Aangevuld met cacao. Supplementeer omega 3, 1 multivit (zonder ijzer), vit d3+k2, magnesium en creatine. Slobber het naar binnen met +/- 300ml volle melk.

Avondeten: groenten, meestal rijst en vlees, vaak kip, soms rundvlees.

Tussendoor: dus tussen lunch en avond eten, vaak wat noten, +/-50 gram.

Slapen is gelukkig niet erg vaak en issue meer en daar neem ik verder geen pammen of iets dergelijks voor.
 
Laatst bewerkt:
Dat iets niet aromatiseert betekent niet dat er geen nakuur nodig is, naast het feit dat het nut van een nakuur uberhaupt discutabel is.

Clenbuterol is niet vergelijkbaar (qua gevoel) met efedrine. De stress die clen en efedrine op je hart uitoefenen is tevens niet verstandig i.c.m. overgewicht.

Als je bezig bent met een kinderwens zou ik niet kuren.
 
jouw woorden ;)

Lunch: havermout met fruit (veelal 1 banaan en een hand bessen en bramen) en 30gr whey (isolaat), afhankelijk van de activiteit 50-100gram havermout. Aangevuld met cacao. Supplementeer omega 3, 1 multivit (zonder ijzer), vit d3+k2, magnesium en creatine. Slobber het naar binnen met +/- 300ml volle melk.

Avondeten: groenten, meestal rijst en vlees, vaak kip, soms rundvlees.

Tussendoor: dus tussen lunch en avond eten, vaak wat noten, +/-50 gram.

Slapen is gelukkig niet erg vaak en issue meer en daar neem ik verder geen pammen of iets dergelijks voor.
Hier kun je net precies niks mee. Voor een schema is het van belang alle waarden te vermelden(macro’s, niet mocro’s). Alleen dan kun je berekenen wat je naar binnen stouwt en hoe veel minder je zou moeten eten.
 
We kunnen allemaal de verpakking van havermout etc. lezen, dat heb ik uiteraard gedaan. Ik ben niet van 100 naar 82-84 kg gegaan door heel de dag haribo, mac donalds en chips naar binnen te stouwen.
Mijn vragen gaan niet over voeding, dus kunnen we dat station ajb. passeren en on topic blijven.
 
We kunnen allemaal de verpakking van havermout etc. lezen, dat heb ik uiteraard gedaan. Ik ben niet van 100 naar 82-84 kg gegaan door heel de dag haribo, mac donalds en chips naar binnen te stouwen.
Mijn vragen gaan niet over voeding, dus kunnen we dat station ajb. passeren en on topic blijven.
Je vragen zouden over voeding moeten gaan want je wilt aan je dikke blubber pens werken.
 
Alles start met voeding. Je kan alles erin gooien wat je wilt, maar als je voeding niet goed is heb je er niks aan en belast je je lichaam onnodig.
 
All right, dan ga ik dat de komende 2 maanden nog maar eens verder uitvergroten. Is in elk geval minder risico dan meuk kopen... en goedkoper

Dat iets niet aromatiseert betekent niet dat er geen nakuur nodig is, naast het feit dat het nut van een nakuur uberhaupt discutabel is.

Clenbuterol is niet vergelijkbaar (qua gevoel) met efedrine. De stress die clen en efedrine op je hart uitoefenen is tevens niet verstandig i.c.m. overgewicht.

Als je bezig bent met een kinderwens zou ik niet kuren.

Hiermee was ik eigenlijk al om... Sta er ook niet heel erg om te springen en kinderen > wat minder buikvet.
Zal eens een cut-log aanmaken. Wellicht is dat wat handiger
 
Anyway, enig moment raakte ik in een burn-out (ja, ik was ook zo iemand die dacht dat dat niet bestaat), wat begon met extreem slecht slapen werd een geestelijke kwelling van bijna 2 jaar. Van de arts heb ik toen mirtazapine gehad voor het slapen en slapen deed ik er inderdaad op.

inmiddels is de Mirtazapine er al een poosje uit, zit ik op 70mg Venlafaxine
Lijkt me een zeer slecht idee dit te combineren met clen of anabolen. Achtergrond van depressieve klachten kom je weer tegen in een nakuur, of de middelen kunnen meer problemen triggeren tijdens het gebruik. Als beta agonist jaagt clen die gejaagde gevoelens en narigheid in je hoofd ook flink aan. Dip na een kuur wordt je ook niet vrolijk van.

Weet niet of er directe interactie is maar combinatie van zulke middelen met een SSRI lijkt me niet handig.

Het doel is dus vooral het verder verliezen van vetmassa, spiermassa vind ik minder belangrijk. Behoud is prima, groeien is ondergeschikt.
Anabolen zijn geen fatburners, blijf lekker wandelen enzo man. Clen helpt een beetje maar zie het als enkele procenten versterking van al het werk dat je al doet.

Clenbuterol: ik lees dat dit een Beta-2agonist is en qua gevoel vergelijkbaar is met efedrine. Nou zit ik niet zo te wachten op een gehaast gevoel, maar als het icm. krachttrainen, fietsen en wandelen een effectieve vetverbrander is wil ik het wel proberen. Wat zijn de grootste down sides hiervan? Heb ik een nakuur nodig?
Zeer gejaagd gevoel, hartkloppingen, trillingen, krampen. Geen nakuur het is geen anabool als je dat niet weet weet je echt te weinig en moet je gewoon niks gebruiken het is zware medicatie geen supplement.

Xanodrol: ik lees dat dit een milde steroide is, die niet naar oestrogeen aromatiseert en derhalve ook geen nakuur vereist. Wel is dit middel mogelijk (enigszins?) levertoxisch.
Nakuur of niet verlaagt het wel je eigen test productie wat na de kuur een tijd zal moeten herstellen.

Belangrijk is wel dat mijn vrouw en ik bezig zijn met onze kinderwens, dus effecten op de hormoonhuishouding die dat in de weg zitten vallen sowieso af. Ik neig op dit moment naar Xanodrol/Anavar, als ik af ga op wat ik her en der lees.
Geen goed idee om nu met middelen te gaan experimenteren. Straks is het feest en zit jij met roidrage een depressieve nakuur dip en overstrest of met hartproblemen van de clen. Blijf lekker wandelen fietsen en gezond eten en ga kindjes maken.

Bloeddruk: 180/20
Is dat niet heel hoog? Op zich al een reden om niks te gebruiken?
 
Nee, dat is zo'n beetje de perfecte bloeddruk :D als je dat niet weet kan je er geen advies over geven :p

Goed, allerlei zeer valide redenen om m'n geld in zak te houden en wéér met de keukenweegschaal aan de slag te gaan.
 
Tren-zero of test-licht.
En 500kcal onder onderhoud eten en dan eens zien wat er gebeurt na enkele weken.
 
Nee, dat is zo'n beetje de perfecte bloeddruk :D als je dat niet weet kan je er geen advies over geven :p

Goed, allerlei zeer valide redenen om m'n geld in zak te houden en wéér met de keukenweegschaal aan de slag te gaan.
Lol, knuppel dat je daar bent


Jouw bloeddruk is niveau "neem contact op met je huisarts"
 
Goede reden om lekker veel horizontale cardio toe te voegen en sla 2 vliegen in 1 klap.
 
Ja, ik denk dat ik mijn onderhoud sowieso eens opnieuw moet laten berekenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven