MuscleMeat

dikke biceps krijgen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga zo beginnen met m'n Novedex XT (maar eens beginnen met 2 tabs) kijken wat dat voor m'n biceps doet. zit nou op 45 warm, toch eens kijken of ik dt de komende 2 maanden richting 47 kan krijgen (19% BF)
 
als laatste note nog even, een goede Biceps valt of staat bij een grote triceps.
op een dikke arm is de biceps een klein eitje omringd door de brachialis (hammer curls!!!) en de Triceps (veel en zwaar!!!!)
 
Dikke biceps krijg je door soms super strict/cheated, super veel setjes/weinig setjes, veel rust/weinig rust te doen.. Als je dus een tijd cheated style getraind heb stap dan eens over op super strict, hetzelfde verhaal met herhalingen, setjes, rust enz...
Daarnaast moet je wel gainen op de basisoefeningen anders gaan die biceps oefeningen het verschil echt niet maken, eerst basiskracht daarna specifieke punten.
 
Wie zegt dat ik maar 60 kg bench? Ik zit op 130 kg 6x.
 
Mathijs, net ff je pics bekeken, niks mis met je biceps, staat er mooi droog bij
Ik zou focussen op brachialis en triceps want die lopen echt veel achter:

dus veel hammer curls (of beter nog preacher hammer style) en trcip exts.
alles zwaar op basis van 5 reps max (6e rep failure) 5 sets 3 oefeningen per groep
dit alles op 1 dag. Moet jij eens opletten hoe snel die biceps er nog meer bovenop komt te liggen
 
gewoon flink groeien op je compounds, geen geneuzel over isolatie oefeningen.
mensen met een 38cm arm deadliften niet, maken geen squats en eten niet voldoende, met je 60kg bench ga je de oorlog ook niet winnen.

Pak je schema van Big-T en train 5 * 5 * 6 op je maximum en zla je zien hoe snel je armen bijtrekken. Grote armen krijg je van hard werken met veel volume. niet van Mens health achtige vragen stellen op een forum ;)

Biggest bullshit ever. Niets legt meer nadruk op de bicep dan zware en stricte barbbell curls. Zo creeer je dus ook de meeste hypertrofie. Het probleem is alleen dat mensen vaak te zwaar gaan en dan geen voledige contractie meer houden, maar gaan staan legthrusten en swingen.
 
mensen met een 38cm arm deadliften niet, maken geen squats en eten niet voldoende

kijken wat dat voor m'n biceps doet. zit nou op 45 warm, toch eens kijken of ik dt de komende 2 maanden richting 47 kan krijgen (19% BF)

:D
Ha ha ha, als je het vet eraf cut naar 10% heb je zelf maar een arm van 38cm meer.
 
Wie heeft het hier over de BBcurl?!? en het wel of niet effectief zijn daarvan.
Als je leest, (en de TS zijn foto's bekijkt) dan zie je dat zijn uitdaging helemaal niet de bicep, maar juist de brachialis en tricep ontwikkeling is die achterblijft.

en sumpreme, zonder compounds wordt je inderdaad nooit ECHT groot.....
 
Het gaat hier om Biceps Raphie, niet om totaalframe.

Edit: nu ik die foto zie, idd, bicep goed ontwikkeld. Meer triceps nodig, maar dat verhaal dat isolaties niets uithalen is absolute Bullshit. Zonder iso's geen gedefineerde deltoids, biceps, triceps etc.
 
Eens, maar je gaat ook pas een auto poetsen als die gespoten is, als je begrijpt wat ik bedoel.....
 
Daarom is een combi van Compounds en iso altijd nog het beste.
 
wat wordt hier veel naast de pot de pist....

na het zien van je foto's, denk ik dat je je beter op triceps moet richten...je biceps zijn precies wel goed.

Wat komen jullie nou allemaal af met die oefn en die, bp,squat,dl....true basis is basis.

MAAR regel 1 voor groter arm is triceps vergroten in tweede instantie biceps.

Dit kan je doen door je basis oefn die je toch blijft doen (bp,squat,dl) want dit zijn nu eenmaal oefn voor borst,benen en rug. Dan ga je je armen trainen daarnaast.
Grotere arm is grotere triceps, dmv close grip bench press,pushdowns,...whatever
Dan je biceps, die je wel goed doet dnek ik zo te zien.

Aantal reps, afwisseling is wat telt. Persoonlijk gainde ik het meest op bb curls 5-6*6 reps that's it. 1 oefn. (voor biceps dan)
Triceps deed ik CGBP, push downs, rev grip triceps ext. Als tijd onder de 8reps en max 3set elks op max gewicht mogelijk.

Na bv 3weken kan je eens andere oefn doen en andere reps en sets.
 
hij heeft grotere biceps dan jullie :L :P
 
Geldt natuurlik niet voor iedereen. voor iemand van bijv 1.58 is 36cm best groot
voor iemand van 1.90 is het redelijk ecto... alles is betrekkelijk. toch?!?

ey man ik ben 190cm 35cm armen ecto 2 da bone maar ik deadlift toch 180kg
 
"Its not about the quantity it's about the quality"
 
Laatst bewerkt:
Gewoon kei hard trainen, 3-4 biceps oefeningen per keer, 2x per weer
 
oke het is duidelijk dat het dus in de triceps ligt. Ik weet wat me te doen staat! Deze jongen gaat proberen om zijn 40 cm armen (koud gespannen) om te toveren naar MEER!

Thanx!!!
 
Back
Naar boven