Fitness Seller

dikke biceps krijgen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mathijs

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2006
Berichten
119
Waardering
1
Hallo,
Ik ben natuurlijk geen newbie meer maar ik ga me de laatste tijd ergeren aan de omvang van mijn bovenarmen. Deze meten zo'n 38 tot 40 cm. Ik weet dat ik behoorlijk sterk ben in mijn bovenarmen. Maar hoe kan ik deze nog dikker krijgen? Veel oefeningen met veel herhalingen of weinig oefeningen met weinig herhalingen.
 
Dan weet je dus hoe de zoekfunctie werkt.

Nice one!:D


Harder trainen éh kerel;) Andere oefeningen doen, 4x10, 2x biceps per week, beter trainen
 
3XL goes epic.. oh dear.. :D
 
Hoeveel bank je ?
 
plus squat en dead?
 
Denk aan leuke dingen.


ETEN!
 
Doe de oefeningen bij de sticky's
Eet veel en train!
 
bij mens health van mei zaten een paar tips voor dikkere armen,
weet niet of je er iets me bent
heb het effe voor je overgetypt:

-> Armen als boomstammen

In vijf minuten kan je veel bereiken, en deze aanvulling op je training is daar een goed voorbeeld van. Het Principe is oersimpel: kies twee oefeningen. Eén oefening voor je biceps en één voor je triceps. Bijvoorbeeld: armbuigen voor je biceps, en armstrekken voor je triceps. Selecteer voor elke oefening het zwaarste gewicht waarmee je nog net acht tot tien herhalingen kunt maken. Doe dan sets van vijf of zes herhalingen en wissel de oefeningen af zonder te rusten. Het is niet gek om zo vier of vijf sets van elke oefening te doen. En dat betekent dat je in totaal tien sets keiharde arbeid op je conto kunt schrijven.
 
bij mens health van mei zaten een paar tips voor dikkere armen,
weet niet of je er iets me bent
heb het effe voor je overgetypt:

-> Armen als boomstammen

In vijf minuten kan je veel bereiken, en deze aanvulling op je training is daar een goed voorbeeld van. Het Principe is oersimpel: kies twee oefeningen. Eén oefening voor je biceps en één voor je triceps. Bijvoorbeeld: armbuigen voor je biceps, en armstrekken voor je triceps. Selecteer voor elke oefening het zwaarste gewicht waarmee je nog net acht tot tien herhalingen kunt maken. Doe dan sets van vijf of zes herhalingen en wissel de oefeningen af zonder te rusten. Het is niet gek om zo vier of vijf sets van elke oefening te doen. En dat betekent dat je in totaal tien sets keiharde arbeid op je conto kunt schrijven.

yeah right;)
 
bij mens health van mei zaten een paar tips voor dikkere armen,
weet niet of je er iets me bent
heb het effe voor je overgetypt:

-> Armen als boomstammen

In vijf minuten kan je veel bereiken, en deze aanvulling op je training is daar een goed voorbeeld van. Het Principe is oersimpel: kies twee oefeningen. Eén oefening voor je biceps en één voor je triceps. Bijvoorbeeld: armbuigen voor je biceps, en armstrekken voor je triceps. Selecteer voor elke oefening het zwaarste gewicht waarmee je nog net acht tot tien herhalingen kunt maken. Doe dan sets van vijf of zes herhalingen en wissel de oefeningen af zonder te rusten. Het is niet gek om zo vier of vijf sets van elke oefening te doen. En dat betekent dat je in totaal tien sets keiharde arbeid op je conto kunt schrijven.

whaha lees jij dat onzin blad
 
omg:roflol::headbang: arm buigen voor biceps en arm strekken voor triceps
 
check de helft van de topics hier alweer over "teh bicepts" en "curling" gaan:roflol:
 
gewoon flink groeien op je compounds, geen geneuzel over isolatie oefeningen.
mensen met een 38cm arm deadliften niet, maken geen squats en eten niet voldoende, met je 60kg bench ga je de oorlog ook niet winnen.

Pak je schema van Big-T en train 5 * 5 * 6 op je maximum en zla je zien hoe snel je armen bijtrekken. Grote armen krijg je van hard werken met veel volume. niet van Mens health achtige vragen stellen op een forum ;)
 
@raphie

dat mensen met een 38 cm arm niet deadliften is een bullshit opmerking,die van mij meten maar 36,5 maar deadlift wel 180..
ze groeien als kool moet ik zeggen en dat komt voornamelijk door zware compounds +een paar isolatie oefeningen voor biceps en triceps
 
Geldt natuurlik niet voor iedereen. voor iemand van bijv 1.58 is 36cm best groot
voor iemand van 1.90 is het redelijk ecto... alles is betrekkelijk. toch?!?
 
Geldt natuurlik niet voor iedereen. voor iemand van bijv 1.58 is 36cm best groot
voor iemand van 1.90 is het redelijk ecto... alles is betrekkelijk. toch?!?

yep ;)
 
Je hebt altijd uitzonderingen, maar in essentie heef Raphie natuurlijk gewoon gelijk:p
 
Back
Naar boven