XXL Nutrition

Dikke Chest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@olddutch, dan kijk je bij mijn oude foto's van vorig jaar.
Nu weeg ik 76-77kg bij 1m 87, skinny, klopt, ondervoed? No way.

Maar inderdaad, voordat ik begon leek ik wel ondervoed ja. Ik ben nu 16 à 17kg aangekomen in 5 maand tijd.

En mijn programma heb ik volgens mij al aangepast aan massa en dat staat ook in mijn eerste post (4x 6).

aanleg of niet als je ze goed aanpakt groeien ze (punt)
Klopt, dat is de reden dat ik advies vraag, om ze goed aan te kunnen pakken.

@The Rock, kijk, aan zo'n post heb ik iets. Dankje!
Ja, ik wissel incline en liggend af. Elke week anders. Kan ik het dan beter bij die 3 oefeningen houden of nog 1 erbij doen?
 
@olddutch, dan kijk je bij mijn oude foto's van vorig jaar.
Nu weeg ik 76-77kg bij 1m 87, skinny, klopt, ondervoed? No way.

Maar inderdaad, voordat ik begon leek ik wel ondervoed ja. Ik ben nu 16 à 17kg aangekomen in 5 maand tijd.

En mijn programma heb ik volgens mij al aangepast aan massa en dat staat ook in mijn eerste post (4x 6).
?

Ok, die bulk werkt dus prima bij jou, 17 kilo in 5 maanden tijd :eek:, wel erg veel hoor.

edit in je 1ste post staat nog :

Flies (wide)
En 1 apparaat waarbij je de handvaten naar voren moet duwen (van wijd achter naar smal voren).

laat die fly's en maschine maar eens weg, en concentreer je alleen op benchpress en dumbbell press...
Dan wel elke workset till failure en dan naar huis..kort en krachtig.
 
Ja, ik krijg nou ook eindelijk een iets voller gezicht, ziet er wat gezonder uit.

Ik was ook een mega ecto inderdaad, maar ik kom er wel, ik blijf vreten en trainen.

Ok, die bulk werkt dus prima bij jou, 17 kilo in 5 maanden tijd , wel erg veel hoor.
Ja, ik hoorde 't al meer, mensen in de sportschool (ik zit in een gezellig sportschool, iedereen kent en praat met elkaar) lopen mij te pesten dat ik anabolen e.d. gebruik. Maar ben puur natuur.
 
bankdrukken en schuindrukken voeg fly toe (plat en shuine bank) en dippen met je kont naar achteren doet wonderen
 
Back
Naar boven