MuscleMeat

Dikke fitnessinstructrices

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Testo zei:
Iemand die het goede voorbeeld moet geven hoort niet dik te zijn dus als je zo'n papzak als instructeur/trice hebt word je niet blij.

Je koopt je brood toch ook niet bij de slager?

Het is tegenwoordig 'in' om te zeggen dat je je nergens druk over maakt, hoe idioot de stelling ook is. Niemand wenst dikke instructrices en zij die zeggen het niet te deren hebben ze niet in de buurt lopen.
 
Nu je het zegt DAMN mijn sportlerares van vroeger!..heb op verschillende scholen gezeten en geef me maar een sportLeraar..heb ook nog geturnt (tijdje geleden maar nog steeds lenig :p )Mijn trainer nu ik erover nadenk hij was dus een bodybuilder want zelf zag ik hem nooit de oefeningen doen..en zag er serieus breed uit (rug en schouders..heb eens met een paar meisjes op zijn rug gezeten(stuk of 4 we waren rond de leeftijd 14jaar!)..den dikke nek wou waarschijnlijk tonen van kijk ik kan jullie allemaal tergelijk dragen lol..enfin ben efkes met mijn gedachte weg... toch raar als je er nu over terug denkt en je de persoon terug voor je ziet in je gedachten..
 
Laatst bewerkt:
:coolnana: bij mij lopen er alleen maar bloedgeile instructrices :coolnana:

en een paar k*tte ecto instructeurs(en 1 buffe gast ook)
 
Testo zei:
Iemand die het goede voorbeeld moet geven hoort niet dik te zijn dus als je zo'n papzak als instructeur/trice hebt word je niet blij.

Je koopt je brood toch ook niet bij de slager?

k*tzooi, vandaar dat ik iedere keer zo ziek word van mn boterhammen... :D

Ik denk dat het ook erg positieve effecten kan hebben. zo kan ik me voorstellen dat het dikke mensen over de streep kan trekken om ook te gaan sporten. Zij kan het immers ook en ze ziet er niet gek veel anders uit dan ik, is denk ik een logische redenatie.
 
Vanny zei:
Nu je het zegt DAMN mijn sportlerares van vroeger!..heb op verschillende scholen gezeten en geef me maar een sportLeraar..heb ook nog geturnt (tijdje geleden maar nog steeds lenig :p )Mijn trainer nu ik erover nadenk hij was dus een bodybuilder want zelf zag ik hem nooit de oefeningen doen..heb wel eens me een paar meisjes op zijn rug gezeten..den dikke nek wou waarschijnlijk tonen van kijk ik kan jullie allemaal tergelijk dragen lol..enfin ben efkes met mijn gedachte weg... raar als je er nu toch over terug denkt en je de persoon terug voor je ziet in je gedachten

Ik ben er blijer van geworden dat het op de rug van je toenmalig leraar was i.p.v je vriend :D
Zie je kunt het wel over iets anders hebben :roflol:
 
ReyMysterio zei:
Ik ben er blijer van geworden dat het op de rug van je toenmalig leraar was i.p.v je vriend :D
Zie je kunt het wel over iets anders hebben :roflol:

Ik praat graag over anderen ik ben geen egotripper :D


hier een testje speciaal voor jou hehe --> ben jij een egotripper? :p http://www.klasse.be/archieven/archieven.taf?actie=detail&nr=9263 hahahahhaa speciaal voor kids :p ook al ben je 25 je mag deze test nog nemen :p
grapje kerel :kiss:
 
Laatst bewerkt:
Testo zei:
Je koopt je brood toch ook niet bij de slager?

Een bakker hoeft toch ook niet per se zijn eigen brood te eten, hij mag het toch ook kopen bij de AH..

Het gaat om de wijsheid die zo'n persoon heeft, niet om zijn ervaringen. We waren het er toch allemaal overeens dat mensen die er voor geleerd hebben het beter weten dan de pro's met 30 jaar ervaring (binnenkant borst topic)...
 
Brutez zei:
Een bakker hoeft toch ook niet per se zijn eigen brood te eten, hij mag het toch ook kopen bij de AH..

Het gaat om de wijsheid die zo'n persoon heeft, niet om zijn ervaringen. We waren het er toch allemaal overeens dat mensen die er voor geleerd hebben het beter weten dan de pro's met 30 jaar ervaring (binnenkant borst topic)...

ik zal t je nog sterker vertellen, ik heb zwaar t gevoel dat de mensen die ervoor geleerd hebben (fitnessinstr. oid) er ook bar weinig vanaf weten.

laatst kwam er een instr. van mijn leeftijd me (geheel terecht) vertellen dat ik een borstoefing verkeerd deed (ik was aan t smokkelen gaf ik toe das t probleem niet) maar wat zegt deze gozer waar ik veel respect voor had:

"ja want dan kan je beter je binnenkant borst trainen"

ik zeg wat? en ik begon te lachen ik zei leg jij maar eens uit hoe je in hemelsnaam je binnenkant borst kan isoleren dan. toen kwam hij met een paar halve opmerkingen in de zin van: ja maak maar eens zon beweging dan voel je je binnenkant borst. ik discussierde hem dus vet eruit.

toen zei hij, ik ga t nog ff navragen dan kom ik terug.... nooit meer gezien :D
 
Brutez zei:
Hoe kom je daar nou weer bij ???

Pak eens een willekeurig oud schilderij, dikke kans dat er een dikke vette vrouw opstaat..

Omdat dat toen als mooi werd beschouwd...

Ik stoor me er niet aan. Ik vind het wel sexy eigenlijk.
 
Tractortje zei:
Omdat dat toen als mooi werd beschouwd...

Ik stoor me er niet aan. Ik vind het wel sexy eigenlijk.

dus wil je zeggen.. je houd van volslanke dames 8)
 
Sorry hoor , maar af en toe dat lauwe gezeik tegen dikke mensen word ik even goed beu DBC01. Hun moeten toch ook werken, het zijn toch ook mensen, DIE JE MOET RESPECTEREN(zolang ze jouw ook met respect behandelen tenminste) het IS nou eenmaal zo ja, dat het grootste gedeelte van de jongeren tegenwoordig, 'dikker'is dan 10 jaar geleden ja.

Wat doe je eraan?! Ga jij dan les geven

Ik weet het wel hoor, wij hebben een dikke vette rijpe negerin met cup E als sportinstructrice, maar damn, ik behandel haar gewoon normaal hoor,zolang ze genoeg over de oefeningen etc weet, ben ik tevreden.

Dus ik vind dit maar weer een lauw zeik topic sorry, en DBC01, je mag hier op dit 'forum'dan misschien een 'geus' zijn, en je zult vast en zeker niet blij zijn dat ik dit allemaal vertel, maar jesus wat kan jij respectloos zijn af en toe (sorry hoor)'

En ik citeer: Waar haal je het lef vandaan om met zo'n ongezond obese uiterlijk les te gaan geven? Hoe verklaar je dit tegenover collega's?

ZULLEN WE ZE DAN ALLEMAAL MAAR AFSCHIETEN?

God damn,misschien komt het ook omdat ik in de familie problemen heb met iemand die (dankzij een ziekte) extreem dik is, dat ik hier nu zo fanatiek tegen ben...

Hoe dan ook, maak niet van een mug een olifant!!

Verder geen klachten hoor ;)
 
Laatst bewerkt:
CitizenDildo zei:
Sorry hoor , maar af en toe dat lauwe gezeik tegen dikke mensen word ik even goed beu DBC01. Hun moeten toch ook werken, het zijn toch ook mensen, DIE JE MOET RESPECTEREN(zolang ze jouw ook met respect behandelen tenminste) het IS nou eenmaal zo ja, dat het grootste gedeelte van de jongeren tegenwoordig, 'dikker'is dan 10 jaar geleden ja.

Wat doe je eraan?! Ga jij dan les geven

Ik weet het wel hoor, wij hebben een dikke vette rijpe negerin met cup E als sportinstructrice, maar damn, ik behandel haar gewoon normaal hoor,zolang ze genoeg over de oefeningen etc weet, ben ik tevreden.

Dus ik vind dit maar weer een lauw zeik topic sorry


Ik vind gewoon dat ze het goede voorbeeld ook moeten geven op dit manier en zichzelf niet moeten volproppen met junk food en ook zelf aan sport moeten doen inplaats van het enkel maar uit te leggen! hoe goed ze het ook kunnen uitleggen & geleerd hebben!
 
Laatst bewerkt:
Dik of dun als de kennis er is dan is dat voldoende. Tuurlijk zal een slank iemand meer vertrouwen inboezemen bij de leden, maar dat doet niet af aan de kennis die iemand heeft en waarop ze waarschijnlijk de baan heeft gekregen.
 
Vanny zei:
Ik vind gewoon dat ze het goede voorbeeld ook moeten geven op dit manier en zichzelf niet moeten volproppen met junk food en ook zelf aan sport moeten doen inplaats van het enkel maar uit te leggen!


Ja maar dat ligt ookweer in de knup met hun privé leven.Niet iedereen kiest ervoor om te leven zoals wij :D
 
Brutez zei:
Pak eens een willekeurig oud schilderij, dikke kans dat er een dikke vette vrouw opstaat..

In die tijden was dat het schoonheidsideaal!
 
ik stel voor om iedereen boven de 90 neer te knallen,

daag diebiesje :hello: :hello:

zie maar Logan's Run

j/k dramakwien
 
Goed voorbeeld, niet volproppen, laag vetpercentage, blah blah blah....dikke lul en drie bier!

Dus een dik iemand kan geen kennis hebben? Die kan geen toevoegende waarde hebben in een gym? Wat een bullshit allemaal weer zeg, opa blaat er maar weer klakkeloos een stelling uit, en het halve furom volgt hem weer gestaag op den knietjes als een stelletjes zombies. Hoeveel van jullie hebben er nou echt last van? last van die wat dikkere mensen in de gym, of die dikke instructrice die je precies uit kan leggen hoe je een oefening moet doen?

Dikkere mensen kunnen net zo goed waardevol zijn, ook al zijn ze dan niet het schoolvoorbeeld van hoe een bodybuilder eruit moet zien. En nee, het zal niet erg representatief staan voor een gym als ze iemand rond hebben waggelen die meer dan 100 kilo bij 30% vet is, maar what de **** do you care, DBC? Jij bent zo bezig met het egostrelen en perfectioneren van eigen persoontje, het verbaasd me uberhaubt dat je nog tijd hebt naar andere mensen te kijken.
 
CitizenDildo zei:
Sorry hoor , maar af en toe dat lauwe gezeik tegen dikke mensen word ik even goed beu DBC01. Hun moeten toch ook werken, het zijn toch ook mensen, DIE JE MOET RESPECTEREN(zolang ze jouw ook met respect behandelen tenminste) het IS nou eenmaal zo ja, dat het grootste gedeelte van de jongeren tegenwoordig, 'dikker'is dan 10 jaar geleden ja.

Wat doe je eraan?! Ga jij dan les geven

Ik weet het wel hoor, wij hebben een dikke vette rijpe negerin met cup E als sportinstructrice, maar damn, ik behandel haar gewoon normaal hoor,zolang ze genoeg over de oefeningen etc weet, ben ik tevreden.

Dus ik vind dit maar weer een lauw zeik topic sorry, en DBC01, je mag hier op dit 'forum'dan misschien een 'geus' zijn, en je zult vast en zeker niet blij zijn dat ik dit allemaal vertel, maar jesus wat kan jij respectloos zijn af en toe (sorry hoor)'

En ik citeer: Waar haal je het lef vandaan om met zo'n ongezond obese uiterlijk les te gaan geven? Hoe verklaar je dit tegenover collega's?

ZULLEN WE ZE DAN ALLEMAAL MAAR AFSCHIETEN?

God damn,misschien komt het ook omdat ik in de familie problemen heb met iemand die (dankzij een ziekte) extreem dik is, dat ik hier nu zo fanatiek tegen ben...

Hoe dan ook, maak niet van een mug een olifant!!

Verder geen klachten hoor ;)

:flipoff: :hello:
 
Centaur zei:
Goed voorbeeld, niet volproppen, laag vetpercentage, blah blah blah....dikke lul en drie bier!

Dus een dik iemand kan geen kennis hebben? Die kan geen toevoegende waarde hebben in een gym? Wat een bullshit allemaal weer zeg, opa blaat er maar weer klakkeloos een stelling uit, en het halve furom volgt hem weer gestaag op den knietjes als een stelletjes zombies. Hoeveel van jullie hebben er nou echt last van? last van die wat dikkere mensen in de gym, of die dikke instructrice die je precies uit kan leggen hoe je een oefening moet doen?

Dikkere mensen kunnen net zo goed waardevol zijn, ook al zijn ze dan niet het schoolvoorbeeld van hoe een bodybuilder eruit moet zien. En nee, het zal niet erg representatief staan voor een gym als ze iemand rond hebben waggelen die meer dan 100 kilo bij 30% vet is, maar what de **** do you care, DBC? Jij bent zo bezig met het egostrelen en perfectioneren van eigen persoontje, het verbaasd me uberhaubt dat je nog tijd hebt naar andere mensen te kijken.


:bow:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven