XXL Nutrition

Dikke fitnessinstructrices

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
word het weer een crap-topic tussen cen en opa hiero? want dan ben ik weg :zzz:
 
DBC01 zei:
Je zou wel willen Cen, schoonheid, er zit zoveel opgepropte woede in je over mij dat je me het liefst vandaag nog van het board zou willen schoppen is 't niet?

Kom, neem nog een hapje en een aai over je bol.
Als jij 5 mensen vindt die het prachtig vinden om een fricandellen en ijs etende dikkerd in het midden te hebben als aerobiclerares dan vrees ik het ergste hoor...
Ook al is het Sugar Lee Hooper met d'r kano over een biertap heen geschoven, als zij mij de juiste manier laat zien waar ik goeie resultaten uit kan boeken zal het me mijn reet oxideren.

Ik ben in ieder geval 1 van die 5
 
Sport2000 zei:
word het weer een crap-topic tussen cen en opa hiero? want dan ben ik weg :zzz:
:kiss: ik stop al weer. :p
 
braaf zo;) maar toch eerst nog een trap willen geven he?:cool:
 
Sport2000 zei:
word het weer een crap-topic tussen cen en opa hiero? want dan ben ik weg :zzz:

Wat mij betreft heeft onze mollige kater genoeg gehapt voor vandaag en mag ie weer lekker in z'n mand spinnen ;)
 
DBC01 zei:
Wat mij betreft heeft onze mollige kater genoeg gehapt voor vandaag en mag ie weer lekker in z'n mand spinnen ;)
Kom je me aaien? :D
 
Als die dikkerd verkeerd bezig is in jouw ogen wat betreft voeding!
Dat heeft toch imo niks met de voeding te maken die zij een ander voorschrijft elke individueel mag toch zelf bepalen hoe hij/zij eet!
Als jij dat afkeurend vind omdat haar eetgedrag in jouw ogen aanstekelijk werkt dan mogen wij met jouw beredenering concluderen dat de tips die jij geeft ook niet goed zijn want jij geeft ook het verkeerde voorbeeld door openlijk links te geven naar jouw kuur oord!
Met andere woorden jij gebruikt dus zullen de mensen die jij tips hebt gegeven ook gebruiken zo beredeneer jij ook toch?
Je moet niet alle mensen over 1 kam scheren dat doet niemand hier en stop gewoon eens met je vooroordelen want dan kennen wij er ook nog wel een paar ;)
 
ReyMysterio zei:
Als die dikkerd verkeerd bezig is in jouw ogen wat betreft voeding!
Dat heeft toch imo niks met de voeding te maken die zij een ander voorschrijft elke individueel mag toch zelf bepalen hoe hij/zij eet!
Als jij dat afkeurend vind omdat haar eetgedrag in jouw ogen aanstekelijk werkt dan mogen wij met jouw beredenering concluderen dat de tips die jij geeft ook niet goed zijn want jij geeft ook het verkeerde voorbeeld door openlijk links te geven naar jouw kuur oord!
Met andere woorden jij gebruikt dus zullen de mensen die jij tips hebt gegeven ook gebruiken zo beredeneer jij ook toch?
Je moet niet alle mensen over 1 kam scheren dat doet niemand hier en stop gewoon eens met je vooroordelen want dan kennen wij er ook nog wel een paar ;)


Hoor ik daar een rioolput zuchten of is het ons aller Rey die krampachtig de ernst wenst vast te houden? :yawn:

Centaur zei:
Kom je me aaien? :D

Nu niet lieverd, moet even wat afdelingen afsluiten en naar huis.
Op de BBQ krijg jij een aai. ;)
 
DBC01 zei:
Nu niet lieverd, moet even wat afdelingen afsluiten en naar huis.
Op de BBQ krijg jij een aai. ;)
Jammer, dat zal ik moeten missen, ik ben er niet bij.
 
Centaur zei:
Jammer, dat zal ik moeten missen, ik ben er niet bij.

Nou dan een keer euh..kijk je wéét wat ik van den Haag vind... :(
 
DBC01 zei:
Hoor ik daar een rioolput zuchten of is het ons aller Rey die krampachtig de ernst wenst vast te houden? :yawn:



Nu niet lieverd, moet even wat afdelingen afsluiten en naar huis.
Op de BBQ krijg jij een aai. ;)

Nee je hoort iemand jouw vooroordelende gedrag de grond in stampen!
En gezien je reactie ( doen alsof je mij wilt negeren ) is het wel gelukt ik weet ook nog wel een leuk topic kijken hoe je daar op zou reageren :p
 
DBC01 zei:
Nou dan een keer euh..kijk je wéét wat ik van den Haag vind... :(
Wie weet, misschien vind ik ooit die milleniumgym van jou wel.... :cool: :D
 
Wij hebben tenminste een grote beer als sportschooleigenaar :D
 
ReyMysterio zei:
Nee je hoort iemand jouw vooroordelende gedrag de grond in stampen!
En gezien je reactie ( doen alsof je mij wilt negeren ) is het wel gelukt ik weet ook nog wel een leuk topic kijken hoe je daar op zou reageren :p

Als jij graag snackvretende varkens les ziet geven is dat je goed recht maar wat wil je dan nog dat ik erop zeg? Mijn mening staat hierboven. :p
 
Centaur zei:
Wie weet, misschien vind ik ooit die milleniumgym van jou wel.... :cool: :D

Je bent altijd welkom hoor, ik hoor wel van meer mensen dat ik irl best wel meeval enzo :thumb:
 
benchMarc zei:
Wij hebben tenminste een grote beer als sportschooleigenaar :D

Over beren gesproken, ik hoorde dat jij prohormonen hebt gebruikt Bench, is dat waar?
 
DBC01 zei:
Als jij graag snackvretende varkens les ziet geven is dat je goed recht maar wat wil je dan nog dat ik erop zeg? Mijn mening staat hierboven. :p

Leer lezen drol!
Jij zegt dat het een schande is en je oordeelt op uiterlijk en niet op kennis.
Iemand word aangenomen op basis van kennis en zijn/haar papiertjes iemand weigeren vanwege haar omvang is nog steeds discriminatie en mag ook niet!
Evenals wij 2 zouden solliciteren op dezelfde baan en ik word aangenomen omdat ik jonger ben!
 
DBC01 zei:
Over beren gesproken, ik hoorde dat jij prohormonen hebt gebruikt Bench, is dat waar?
Ik weeg 76.5kg op dit moment, so figure for yourself :(
 
benchMarc zei:
Wij hebben tenminste een grote beer als sportschooleigenaar :D
Dat zegt ook weer niks, wij hebben bij kneets iemand rondlopen met een fysiek waar menig forumlid jaloers op zal zijn, maar wel adviesen geeft die als een k*t op een slagroomgebakje slaan.
 
Centaur zei:
Dat zegt ook weer niks, wij hebben bij kneets iemand rondlopen met een fysiek waar menig forumlid jaloers op zal zijn, maar wel adviesen geeft die als een k*t op een slagroomgebakje slaan.
Ik moet bekennen dat het er zo bij ons ook aan toe gaat. Maarja, je snapt wel hoe die gasten zo huge worden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven