XXL Nutrition

Dikke fitnessinstructrices

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
builderB zei:
damn jij kunt ook wel overal een drama van maken zeg. Zitten de dikke mensen met hun gat voor de buis is het niet goed, zijn ze fanatiek met sporten bezig is het wéér niet goed. Make up your mind!
Kom je nu in de gym om te rammen of je te irriteren?


hier ben ik het mee eens. Let gewoon niet teveel op andere mensen.
 
ReyMysterio zei:
Leer lezen drol!
Jij zegt dat het een schande is en je oordeelt op uiterlijk en niet op kennis.
Iemand word aangenomen op basis van kennis en zijn/haar papiertjes iemand weigeren vanwege haar omvang is nog steeds discriminatie en mag ook niet!
Evenals wij 2 zouden solliciteren op dezelfde baan en ik word aangenomen omdat ik jonger ben!

Iemand die les geeft in een sportschool, met of zonder papiertjes, dient geen ijsjes, patat en snacks aan de bar te eten alsof het dagelijkse kost is om zo het modderfiguur te voeden met de benodigde vetten.
Dat vind ik.

Papiertje of niet. Het hoort niet.

Representativiteit kennen ze misschien in Assen niet maar het is een wezenlijk onderdeel van de uitstraling van een sportschool, tenzij jij graag zelf in de patatlucht aan het squatten bent! :)
 
DBC01 zei:
En dat...



...waren weer....




...een fiks aantal mensen....




....die zich opwonden over wat gemekker van een dramakwien die ze allemaal zo goed zeggen te kennen maar iedere keer maken ze zich er toch weer te kwaad over :roflol:

Bedankt voor de replies allemaal! :hello: :thumbs:
Over opwinden gesproken, hier word ik ondertussen een beetje pislink om. Opa hangt de popiejopie uit, pleurt een stelling neer waarvan ie denk dat iedereen het geweldig met hem eens gaat zijn. Blijkt niet zo te zijn en dan volgt er dus de bijna standaard reaktie van opa in dit soort situaties: het was een grapje lieve mensen, jullie kennen me toch? Ik ben hier enkel ter vermaak van jullie simpel gepeupel.

*hier staat een ongelofelijk lelijk woord*
 
DBC01 zei:
Op naar de 100kg en 8%BF! :D
:D Ik ga na de zomer'vakantie' alle schema's omgooien en m'n motivatie proberen terug te pakken. Ik wil gewoon 90kg halen, vet of niet vet...
 
Dani zei:
Over opwinden gesproken, hier word ik ondertussen een beetje pislink om. Opa hangt de popiejopie uit, pleurt een stelling neer waarvan ie denk dat iedereen het geweldig met hem eens gaat zijn. Blijkt niet zo te zijn en dan volgt er dus de bijna standaard reaktie van opa in dit soort situaties: het was een grapje lieve mensen, jullie kennen me toch? Ik ben hier enkel ter vermaak van jullie simpel gepeupel.

*hier staat een ongelofelijk lelijk woord*
Meid meid meid..... :D

Hoezeer ik het ook met je eens ben.....het heeft geen nut, echt niet....je komt gewoon niet door die ongelovelijke met egoisme gevoede ondoordringbare plaat heen. ;)
 
Oke, ik heb eens een tijd over die stukje gedacht, het is niet helemaal ontopic maar het schetst wel de situatie.

Het probleem dat rondom opoe ontstaan is is simpel dat opoe ten onder word gejaagd door de populairiteit van z'n eigen topics. Immers of je het nou wil of niet opa's topics krijgen vieuws en replies, want die topics bevatten sensatie's, taboe onderwerpen tot aan het shockerende toe.

En mensen zien nu eenmaal graag commotie, das fun, doorbreking van de dagelijkse sleur.

Het merendeel echter begint gewenningsverschijnselen te vertonen en reageert niet meer in de threads, incluis mijzelf. Bewust of onbewust begint opa váker en hárder z'n irritaties op de schop te nemen. Het DBC kamp lacht hoofdschuddend om zoveel overdrijving, de DBC haters irriteren zich aan de vermeende aandachttrekkerij, en de nieuwelingen die niet aan dit proces gewend zijn vinden de threads zeer agressief van toon en besluiten "die vervelende pik eens flink de waarheid te zeggen" wat leid tot grote hilariteit alom.

Dát geeft de "haters" die vroegah nog van de topics genoten maar het tegenwoordig ergerlijk beginnen te vinden net de prikkel om er een schepje bij te doen en al dan niet allerlei zaken uit het verleden op te rakelen en aan de hand daarvan proberen te bewijzen dat de aantijgingen van de nieuwelingen wáár zijn.

Wat er uiteindelijk toe leid dat het een rel thread word die tóch veel bekeken word, wat líjkt op een succesthread en dát wil ouwe. Negatieve aandacht is óók aandacht.

Nu kan het 2 kanten op.

1 - DramaQueen01 legt de megafoon functie neer en laat "stoor-je-hier-aan-allerlei-zaken" topics over aan anderen.

2 - We gaan zo door en de sfeer zakt hier nog dieper tot iedereen daadwerkelijk bij voorbaat deze topics gaat mijden. Wat er toe leid dat de opkomst minder word, ook in de andere topics want mensen raken niet meer "in the mood" om te dbb-en. Ik merk bijv. bij mezelf dat ik op een simpele dag slechts even de topics afsurf en af en toe iets post en dat is het. Is er echter sensatie dan hang ik rond en terwijl ik wacht op nieuwe bitch-reacties ga ik de rest van het board af.

Persoonlijk vind ik dat er íets minder erger-topics geopend mogen worden, topics die puur geopend zijn om te shockeren en dat diegenen die reageren dat ook inhoudelijk doen en niet uit frustratie en bij voorbaat al beginnen te bitchen. Die hopelijk zal zakken wanneer de frequentie van dit soort topics daalt.

IK vind het wel weer mooi geweest met deze thread, ik word er langzamerhand moe van telkens de bitchfights tussen DBC en Centaur te zien waarbij een hoop n00bs hoofdzakelijk Centaur aanmoedigen, zoals hier gebeurt.

No offence naar Centaur toe trouwens, die eveneens hetzelfde proces is ondergaan. Zijn ergernis groeit naarmate DBC's grofheid omtrend zaken groeit.

Het zou triest zijn wanneer beide heren aan banden worden gelegd qua topics openen en replies posten om de sfeer onder de toeschouwers kalm te houden.

Tot zover deze bijdrage aan dit klote topic. :mad:
 
DBC01 zei:
Iemand die les geeft in een sportschool, met of zonder papiertjes, dient geen ijsjes, patat en snacks aan de bar te eten alsof het dagelijkse kost is om zo het modderfiguur te voeden met de benodigde vetten.
Dat vind ik.

Papiertje of niet. Het hoort niet.

Representativiteit kennen ze misschien in Assen niet maar het is een wezenlijk onderdeel van de uitstraling van een sportschool, tenzij jij graag zelf in de patatlucht aan het squatten bent! :)

Ik weet niet waar jij traint maar waarschijnlijk doe je DB ( dienblad ) curl's bij de mac!
Want in welke gym hebben ze in vredesnaam een frituur pan?
Ik denk dat je een beetje aan het rellen bent, maar jezus je bent echt fout bezig man!
Jij ziet iets wat 1x gebeurt en brengt het alsog het dagelijks is dat ze hun zo voedden!
Dat jij 3x per jaar kuurt en in je sig staat mijn 3e kuur staat online wil toch ook niet beweren dat je alleen maar kuurt?
Grow up en neem een oudere vriendin je hebt het gedrag van een kleuter ( waar je mee omgaat word je mee besmet )
























* Ik lul nu ook wat uit mn nek eens kijken hoe dit opgevat word!!!!
 
MightyDuck zei:
Oke, ik heb eens een tijd over die stukje gedacht, het is niet helemaal ontopic maar het schetst wel de situatie.

Het probleem dat rondom opoe ontstaan is is simpel dat opoe ten onder word gejaagd door de populairiteit van z'n eigen topics. Immers of je het nou wil of niet opa's topics krijgen vieuws en replies, want die topics bevatten sensatie's, taboe onderwerpen tot aan het shockerende toe.

En mensen zien nu eenmaal graag commotie, das fun, doorbreking van de dagelijkse sleur.

Het merendeel echter begint gewenningsverschijnselen te vertonen en reageert niet meer in de threads, incluis mijzelf. Bewust of onbewust begint opa váker en hárder z'n irritaties op de schop te nemen. Het DBC kamp lacht hoofdschuddend om zoveel overdrijving, de DBC haters irriteren zich aan de vermeende aandachttrekkerij, en de nieuwelingen die niet aan dit proces gewend zijn vinden de threads zeer agressief van toon en besluiten "die vervelende pik eens flink de waarheid te zeggen" wat leid tot grote hilariteit alom.

Dát geeft de "haters" die vroegah nog van de topics genoten maar het tegenwoordig ergerlijk beginnen te vinden net de prikkel om er een schepje bij te doen en al dan niet allerlei zaken uit het verleden op te rakelen en aan de hand daarvan proberen te bewijzen dat de aantijgingen van de nieuwelingen wáár zijn.

Wat er uiteindelijk toe leid dat het een rel thread word die tóch veel bekeken word, wat líjkt op een succesthread en dát wil ouwe. Negatieve aandacht is óók aandacht.

Nu kan het 2 kanten op.

1 - DramaQueen01 legt de megafoon functie neer en laat "stoor-je-hier-aan-allerlei-zaken" topics over aan anderen.

2 - We gaan zo door en de sfeer zakt hier nog dieper tot iedereen daadwerkelijk bij voorbaat deze topics gaat mijden. Wat er toe leid dat de opkomst minder word, ook in de andere topics want mensen raken niet meer "in the mood" om te dbb-en. Ik merk bijv. bij mezelf dat ik op een simpele dag slechts even de topics afsurf en af en toe iets post en dat is het. Is er echter sensatie dan hang ik rond en terwijl ik wacht op nieuwe bitch-reacties ga ik de rest van het board af.

Persoonlijk vind ik dat er íets minder erger-topics geopend mogen worden, topics die puur geopend zijn om te shockeren en dat diegenen die reageren dat ook inhoudelijk doen en niet uit frustratie en bij voorbaat al beginnen te bitchen. Die hopelijk zal zakken wanneer de frequentie van dit soort topics daalt.

IK vind het wel weer mooi geweest met deze thread, ik word er langzamerhand moe van telkens de bitchfights tussen DBC en Centaur te zien waarbij een hoop n00bs hoofdzakelijk Centaur aanmoedigen, zoals hier gebeurt.

No offence naar Centaur toe trouwens, die eveneens hetzelfde proces is ondergaan. Zijn ergernis groeit naarmate DBC's grofheid omtrend zaken groeit.

Het zou triest zijn wanneer beide heren aan banden worden gelegd qua topics openen en replies posten om de sfeer onder de toeschouwers kalm te houden.

Tot zover deze bijdrage aan dit klote topic. :mad:

Ontroerend stukje duck, niks aan toe te voegen en kan me er prima in vinden (op een klein puntje na dan :D) Maar bied mijn volledige medewerking aan aan een proces met een vreedzame oplossing.
 
En gezien de enigzins verwachtte ommekeer van het onderwerp in dit topic, ook maar gelijk een schop van het chat gedeelte af.
 
Zucht... wat een vooroordelen weer helemaal tegen dikke mensen. Je moest ze eens de kost geven die minder eten dan de gemiddelde normale medemens.

verder maak ik er geen woorden aan vuil, ben het eens met Mighty Duck
 
Centaur zei:
Goed voorbeeld, niet volproppen, laag vetpercentage, blah blah blah....dikke lul en drie bier!

Dus een dik iemand kan geen kennis hebben? Die kan geen toevoegende waarde hebben in een gym? Wat een bullshit allemaal weer zeg, opa blaat er maar weer klakkeloos een stelling uit, en het halve furom volgt hem weer gestaag op den knietjes als een stelletjes zombies. Hoeveel van jullie hebben er nou echt last van? last van die wat dikkere mensen in de gym, of die dikke instructrice die je precies uit kan leggen hoe je een oefening moet doen?

Dikkere mensen kunnen net zo goed waardevol zijn, ook al zijn ze dan niet het schoolvoorbeeld van hoe een bodybuilder eruit moet zien. En nee, het zal niet erg representatief staan voor een gym als ze iemand rond hebben waggelen die meer dan 100 kilo bij 30% vet is, maar what de **** do you care, DBC? Jij bent zo bezig met het egostrelen en perfectioneren van eigen persoontje, het verbaasd me uberhaubt dat je nog tijd hebt naar andere mensen te kijken.


Zoals ik al zei...Ik vind gewoon dat ze het goede voorbeeld ook moeten geven op dit manier en zichzelf niet moeten volproppen met junk food en ook zelf aan sport moeten doen inplaats van het enkel maar uit te leggen! hoe goed ze het ook kunnen uitleggen & geleerd hebben!
Daar blijf ik bij.
maar dat neemt niet weg dat ik hun uitleg en goede kennis niet zou waarderen ze zijn hetzelfde waard..maar ik vind het erg en slecht voor je motivatie om er dan echt voor te gaan zonder een goed voorbeeld
 
Wat een gezeik toch weer allemaal. Laat iedereen lekker bitchen op elkaar ofzo... Het lijkt me niet nodig dat iedereen DBC's acties begrijpt. Laat die kerel lekker posten en laat mensen zich eraan ergeren. Daar houdt hij nu juist van, dus verklap zijn recept niet :D ;)

Al vind ik DBC ook een dikke volgevreten narcist, af en toe... Maar dat ligt aan al die Tren® etc ;)
 
Als shockeren om het shockeren aanblijft dan gaat op den duur de lol er toch wel vanaf. Dit topic is het bewijs, dan zijn er twee keuzes zoals MightyDuck zegt. Eerste keuze is dat dit soort topics gelijk een slot krijgen. Tweede keuze is dat degene die shockerende topics opent zelf een keer de ogen opent, als je al een menig verkondigt sta er dan volledig achter maar ga niet lopen rellen omdat het zo leuk is.

Een keer een boardrelletje is leuk, maar nu lijkt het meer op aandachttrekken.
 
benchMarc zei:
Wat een gezeik toch weer allemaal. Laat iedereen lekker bitchen op elkaar ofzo... Het lijkt me niet nodig dat iedereen DBC's acties begrijpt. Laat die kerel lekker posten en laat mensen zich eraan ergeren. Daar houdt hij nu juist van, dus verklap zijn recept niet :D ;)

Al vind ik DBC ook een dikke volgevreten egoïst, af en toe... Maar dat ligt aan al die Tren® etc ;)

Het is nog maar een paar weken geleden onderdeel geweest van "het nieuwe beleid" te proberen ergernissen en onderlinge vetes te beperken. Imo valt dit daar ook onder, al is het dan hoofdzakelijk chat&conv gebeuren en niet "serieus bb gerelateerd".
 
MightyDuck zei:
Het is nog maar een paar weken geleden onderdeel geweest van "het nieuwe beleid" te proberen ergernissen en onderlinge vetes te beperken. Imo valt dit daar ook onder, al is het dan hoofdzakelijk chat&conv gebeuren en niet "serieus bb gerelateerd".
Schijt eraan. Dit hoort gewoon zo. Sowieso trekt DBC zich af op topics als deze. Ik weet zeker dat hij nu geilend achter zijn schermpje zit te grinnen omdat er weer zoveel ophef over hem is :roflol:
 
ReyMysterio zei:
Ik weet niet waar jij traint maar waarschijnlijk doe je DB ( dienblad ) curl's bij de mac!
Want in welke gym hebben ze in vredesnaam een frituur pan?
Ik denk dat je een beetje aan het rellen bent, maar jezus je bent echt fout bezig man!
Jij ziet iets wat 1x gebeurt en brengt het alsog het dagelijks is dat ze hun zo voedden!
Dat jij 3x per jaar kuurt en in je sig staat mijn 3e kuur staat online wil toch ook niet beweren dat je alleen maar kuurt?
Grow up en neem een oudere vriendin je hebt het gedrag van een kleuter ( waar je mee omgaat word je mee besmet )
























* Ik lul nu ook wat uit mn nek eens kijken hoe dit opgevat word!!!!

Euh..wie had het hier over leren lezen? Derde week staat online, niet derde kuur, ik kuur nooit meer dan 2 keer per jaar dus daar is leugentje 1 al.
Zoals ik al eerder zei in januari, proberen mensen die hun gelijk niet krijgen op het laatst nog wat leugens te verspreiden en Rey je bent niet de eerste.

Voor zover ik weet is alles wat je nodig hebt een snackbar in de buurt die open is en geen frituurpan dus ook dát gaat niet op kerel :p

En over vriendinnen hoeven we het niet eens te hebben, sluit je maar aan in de lange rij van mensen die op DBB hun frustraties hebben afgereageerd op mijn vriendin ipv op mij. Spelen op de man is okay maar ga er geen mensen bijhalen die er niks mee te maken hebben, da's een zwaktebod.

Zo en nu weer eerlijk zijn en niet liegen kerel want in het verleden is al gebleken dat mensen die liegen er niet lang plezier van hebben. ;)
 
Wanneer is die bbq ook al weer??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven