MuscleMeat

Dikke fitnessinstructrices

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Brutez zei:
Wanneer is die bbq ook al weer??
Ja gezelli :D Misschien kom ik ook wel :P Ben alleen bang dat ze me als voorgerecht willen opeten :(
 
Er zit te weinig vlees aan jou Marc :D Intikkertje natuurlijk. We eten gewoon MonsterStrength op.
 
Halen we de 10000 views wel vóór 2400 uur?

Dani zei:
Over opwinden gesproken, hier word ik ondertussen een beetje pislink om. Opa hangt de popiejopie uit, pleurt een stelling neer waarvan ie denk dat iedereen het geweldig met hem eens gaat zijn. Blijkt niet zo te zijn en dan volgt er dus de bijna standaard reaktie van opa in dit soort situaties: het was een grapje lieve mensen, jullie kennen me toch? Ik ben hier enkel ter vermaak van jullie simpel gepeupel.

*hier staat een ongelofelijk lelijk woord*

Sorry Dani, maar ik blijf toch écht bij mijn standpunt, lees eens de gehele topic door dan zie je dat ik me geen centimeter terug trek.
Waar ik versteld van sta is zoveel ophef.

Maar de mening blijft hetzelfde.

Dit even ter verduidelijking. ;)
 
EricR zei:
Er zit te weinig vlees aan jou Marc :D Intikkertje natuurlijk. We eten gewoon MonsterStrength op.
Jij met je coïtusuele frustraties zou wel wat anders doen dan me opeten hé ;):D

Intikkertje natuurlijk :D

ReyMysterio zei:
Je moet niet alle mensen over 1 kam scheren dat doet niemand hier en stop gewoon eens met je vooroordelen want dan kennen wij er ook nog wel een paar ;)
ReyMysterio zei:
Jij zegt dat het een schande is en je oordeelt op uiterlijk en niet op kennis.
Iemand word aangenomen op basis van kennis en zijn/haar papiertjes iemand weigeren vanwege haar omvang is nog steeds discriminatie en mag ook niet!
Evenals wij 2 zouden solliciteren op dezelfde baan en ik word aangenomen omdat ik jonger ben!

Eindelijk ben ik het met je eens, alleen moet je nu nog je eigen woorden waarmaken en stoppen met zeiken over powerlifting, dan kunnen we vriendjes worden :kiss::D
 
DBC01 zei:
Sorry Dani, maar ik blijf toch écht bij mijn standpunt, lees eens de gehele topic door dan zie je dat ik me geen centimeter terug trek.
Waar ik versteld van sta is zoveel ophef.

Maar de mening blijft hetzelfde.

Dit even ter verduidelijking. ;)

Als jij nou eens ophield juist in dít topic op elke wonde van geirriteerde members zout te leggen. :o
 
MonsterStrength zei:
Jij met je coïtusuele frustraties zou wel wat anders doen dan me opeten hé ;):D
:roflol: :roflol:

/me kijkt heeeel onschuldig in de rondte.

:D
 
Aangezien het overduidelijk een topic is om lekker te rellen en de TS ook aangeeft dat hij het rellen op zich wel leuk vind lijkt me het beter dat er een slotje opgaat. Dit soort topics dragen niet bij aan de sfeer op DBB en ook voor oudgedienden gelden regels. Volgende keer gaat er gelijk een groot hangslot op dit soort topics, met een strafpunt er bij.
 
MightyDuck zei:
Als jij nou eens ophield juist in dít topic op elke wonde van geirriteerde members zout te leggen. :o
En met die woorden voeg ik de daad bij het woord, en sluit deze topic.

Duck als mod?! :D




Edit: EricR was me al voor....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven