XXL Nutrition

Dikke fitnessinstructrices (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Dikke fitnessinstructrices. Het ergert en intrigeert me mateloos.

We hebben er een paar, en ze zijn goed rond. Ze zijn net in de 20 met een enorm uithoudingsvermogen maar wel dus een zwemband rondom (vroeger hadden vrouwen niet eens vet rond hun middel!) 2 monsterlijke benen en een dikke harses.

Dat dit 'goed' voor de jongste meiden is die geen superstrak anorexia-voorbeeld voor hun klasje zien staan kan ik me voorstellen maar ik vraag me werkelijk af hè:
Wat beweegt je om met zo'n figuur in een sportschool te gaan werken??

Waar haal je het lef vandaan om met zo'n ongezond obese uiterlijk les te gaan geven? Hoe verklaar je dit tegenover collega's?
De dikke leraresjes weten het wel; commentaar genoeg van lispelende jongens die de klasjes vanachter glas weleens gade slaan en hun afkeuring laten blijken maar hier dóe je toch iets aan??
 
ik zal t je nog sterker vertellen, we hebben zon dikke pad rondlopen die niet eens instructeur is. maar iedereeen commentaar loopt te leveren over hun uitvoering.

verbaast me dat niemand nog tegen dr gezegd heeft:

"Als ik nou lang en hard train, krijg ik dan ook zon goddelijk lichaam als jouw?" :D
 
damn jij kunt ook wel overal een drama van maken zeg. Zitten de dikke mensen met hun gat voor de buis is het niet goed, zijn ze fanatiek met sporten bezig is het wéér niet goed. Make up your mind!
Kom je nu in de gym om te rammen of je te irriteren?
 
achja, als ze het goed uitleggen vindt ik het wel best hoe ze eruit zien. Om dingen goed uit te kunnen leggen hoef je er zelf niet goed in te zijn, en andersom. In mijn gym is er niet eens een instructeur :D Ja de eigenaar zelf, maar die snapt het ook niet. Traint nooit benen, doet minimaal 6 sets + 2 dropsets per oefening, draait tijdens shrugs omdat dit goed is volgens hem, en probeert je allerlei rotzooi aan te smeren. Dan maar liever een vatsig iemand die het wel snapt ;)
 
Mss zijn ze express zo dik om angst te wekken bij hun leerlingen?
"Doe je oefening of wordt zoals mij!!!" En als ze dan niet luisteren dreigen ze hun gehele gewicht op de leerlingen te gooien...
 
De Achmea zorgverzekeraars zullen die wel aan een baan helpen want zeg nou zelf wat werkt motiverender zo'n dikke plofkop zien zweten tijdens het lesgeven en dat je zelf denkt teeeeeeeeeeeeeeeeeering zo wil ik niet worden dus werkt het motiverend!
Of zie je diegene liever achter de counter van een McD, BK, KFC etc,etc dan heb ik liever dat ze rond paraderen/rollen in een gym dan dat ze met hen bezweette harses tijdens een junk dag mijn frietjes marineren met hun gepekelde lichaamssappen ( vloeistoffen )

@DBC doet ze aan powerliften :roflol:
 
Ik lach me altijd kapot wanneer ik zo'n 20jarige dikke instructrice oefeningen zie voordoen aan zo'n gozer die breed wil worden. Krijg ik last van plaatsvervangende schaamte.
 
Wij hebben ze ook rondlopen, met buddy op hun rug. :roflol:
 
Ik vind het veel irritanter als een "gewone" slanke instructrice je zit aan te kijken alsof je een freak bent als je een beetje gedisciplineerd aan het ijzervreten bent.
 
kan me er echt niet druk om maken :)
 
DBC01 zei:
(vroeger hadden vrouwen niet eens vet rond hun middel!)

Hoe kom je daar nou weer bij ???

Pak eens een willekeurig oud schilderij, dikke kans dat er een dikke vette vrouw opstaat..
 
ReyMysterio zei:
@DBC doet ze aan powerliften :roflol:

Ik doe aan PL en ben niet vet. Veel vrouwelijke powerlifters hebben een laag BF%, ook de mannelijke...
 
Brutez zei:
Pak eens een willekeurig oud schilderij, dikke kans dat er een dikke vette vrouw opstaat..


Jep, Rubens model.
 
MonsterGirl zei:
Ik doe aan PL en ben niet vet. Veel vrouwelijke powerlifters hebben een laag BF%, ook de mannelijke...

:burger: :burger: :burger: :burger: :burger: :burger: :burger: :burger: :burger: :burger: Heb je honger neem er nog 1!
Ik wist dat er een PL'er zou happen sterker nog ik wist ook dat jij het zou doen!
Heerlijk om weer eens gelijk te krijgen :D
 
ReyMysterio zei:
:burger: :burger: :burger: :burger: :burger: :burger: :burger: :burger: :burger: :burger: Heb je honger neem er nog 1!
Ik wist dat er een PL'er zou happen sterker nog ik wist ook dat jij het zou doen!
Heerlijk om weer eens gelijk te krijgen :D


Bovendien doe je het nog maar een maand. :D
Wacht maar. ;)

(edit deze quote lijkt wat vaag maar is als reaktie op monstermeisje)
 
Gelukkig lopen er bij ons geen instructrices rond, dus kan ik me ook niet irriteren. Maar als het zo is wat diebiecie zegt is het wel een schande voor de gym, vind ik dan...
 
Des te ouder je wordt man, des te vaker je hoort van:
"Vroeger was het beter" Je wordt er gestoord van
Want alles was beter, en mooier en heter,
goedkoper en doper, en ook nog langer open
Stop met zeiken en bedenk eens even
dat je blij mag zijn dat je dit mag beleven
Of heb je het moeilijk nou ouwe, echt?
"Ja, vroeger in de oorlog was het lang niet slecht"
Vroeger is niet beter, maar op in rook
En dat vroeger beter was, zeiden ze vroeger ook
En daarvoor ook al, en zelfs daarvoor
Want elke tijd is uniek, heb je 'm door?
Het nut van dit lied is dat jij dat even ziet
zodat je dagelijks volop van het leven geniet
Want we leven hier rijk, in een jofele tijd
En da's een feit, dus benut gelijk je mogelijkheid..

Def P
 
Wat een drukte om niks weer.
 
Iemand die het goede voorbeeld moet geven hoort niet dik te zijn dus als je zo'n papzak als instructeur/trice hebt word je niet blij.

Je koopt je brood toch ook niet bij de slager?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven