Fitness Seller

Dikke fitnessinstructrices (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Centaur zei:
Goed voorbeeld, niet volproppen, laag vetpercentage, blah blah blah....dikke lul en drie bier!

Dus een dik iemand kan geen kennis hebben? Die kan geen toevoegende waarde hebben in een gym? Wat een bullshit allemaal weer zeg, opa blaat er maar weer klakkeloos een stelling uit, en het halve furom volgt hem weer gestaag op den knietjes als een stelletjes zombies. Hoeveel van jullie hebben er nou echt last van? last van die wat dikkere mensen in de gym, of die dikke instructrice die je precies uit kan leggen hoe je een oefening moet doen?

Dikkere mensen kunnen net zo goed waardevol zijn, ook al zijn ze dan niet het schoolvoorbeeld van hoe een bodybuilder eruit moet zien. En nee, het zal niet erg representatief staan voor een gym als ze iemand rond hebben waggelen die meer dan 100 kilo bij 30% vet is, maar what de **** do you care, DBC? Jij bent zo bezig met het egostrelen en perfectioneren van eigen persoontje, het verbaasd me uberhaubt dat je nog tijd hebt naar andere mensen te kijken.

Tja zo kan je het opvatten maar een forum is er om je mening te kunnen geven, als je niet tegen het gemekker van de ouwe kunt antwoord je toch gewoon niet? Hij valt er tenslotte toch niemand persoonlijk mee aan dacht ik.
Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje mierennken wat DBC doet maar anderzijds geeft de beste gewoon z'n mening. Binnenkort houdt hij gewoon z'n bek omdat hij niet anders durft door de constante commentaar op z'n vele ergernissen (akkoord het zijn er wel wat), en vrienden, laten we eerlijk zijn, dat is toch niet hetgeen we willen bereiken of wel?
 
Practice what you preach, ik geef toe dat ik weinig aanneem van personen die overduidelijk zelf niet kennis kunnen toepassen zodat ze progressie maken. Wat is hun kennis waard als ze zelf als actieve trainer niet het goede voorbeeld kunnen geven. Een trainer m/v moet toch het visitekaartje zijn van een gym, niet iemand die zelf maar wat aanrommelt.

Wordt anders als iemand d.m.v. wetenschappelijke kennis of een langdurige achtergrond als trainer wel resultaten boekt bij degenen die ze trainen. Maar de gemiddelde gyminstructeur kan je maar beter niet naar luisteren, enkeltje blessures als ik zie wat voor oefeningen ze voorschrijven.
 
Zou leuk zijn als je eens wat meer op jezelf en wat minder op een ander zou letten opa
 
Dani zei:
Zou leuk zijn als je eens wat meer op jezelf en wat minder op een ander zou letten opa

En dat...

CitizenDildo zei:
Sorry hoor , maar af en toe dat lauwe gezeik tegen dikke mensen word ik even goed beu DBC01. Hun moeten toch ook werken, het zijn toch ook mensen, DIE JE MOET RESPECTEREN(zolang ze jouw ook met respect behandelen tenminste) het IS nou eenmaal zo ja, dat het grootste gedeelte van de jongeren tegenwoordig, 'dikker'is dan 10 jaar geleden ja.

Wat doe je eraan?! Ga jij dan les geven

Ik weet het wel hoor, wij hebben een dikke vette rijpe negerin met cup E als sportinstructrice, maar damn, ik behandel haar gewoon normaal hoor,zolang ze genoeg over de oefeningen etc weet, ben ik tevreden.

Dus ik vind dit maar weer een lauw zeik topic sorry, en DBC01, je mag hier op dit 'forum'dan misschien een 'geus' zijn, en je zult vast en zeker niet blij zijn dat ik dit allemaal vertel, maar jesus wat kan jij respectloos zijn af en toe (sorry hoor)'

En ik citeer: Waar haal je het lef vandaan om met zo'n ongezond obese uiterlijk les te gaan geven? Hoe verklaar je dit tegenover collega's?

ZULLEN WE ZE DAN ALLEMAAL MAAR AFSCHIETEN?

God damn,misschien komt het ook omdat ik in de familie problemen heb met iemand die (dankzij een ziekte) extreem dik is, dat ik hier nu zo fanatiek tegen ben...

Hoe dan ook, maak niet van een mug een olifant!!

Verder geen klachten hoor ;)

...waren weer....

roxxe zei:
ik stel voor om iedereen boven de 90 neer te knallen,

daag diebiesje :hello: :hello:

zie maar Logan's Run

j/k dramakwien


...een fiks aantal mensen....

Centaur zei:
Goed voorbeeld, niet volproppen, laag vetpercentage, blah blah blah....dikke lul en drie bier!

Dus een dik iemand kan geen kennis hebben? Die kan geen toevoegende waarde hebben in een gym? Wat een bullshit allemaal weer zeg, opa blaat er maar weer klakkeloos een stelling uit, en het halve furom volgt hem weer gestaag op den knietjes als een stelletjes zombies. Hoeveel van jullie hebben er nou echt last van? last van die wat dikkere mensen in de gym, of die dikke instructrice die je precies uit kan leggen hoe je een oefening moet doen?

Dikkere mensen kunnen net zo goed waardevol zijn, ook al zijn ze dan niet het schoolvoorbeeld van hoe een bodybuilder eruit moet zien. En nee, het zal niet erg representatief staan voor een gym als ze iemand rond hebben waggelen die meer dan 100 kilo bij 30% vet is, maar what de **** do you care, DBC? Jij bent zo bezig met het egostrelen en perfectioneren van eigen persoontje, het verbaasd me uberhaubt dat je nog tijd hebt naar andere mensen te kijken.


....die zich opwonden over wat gemekker van een dramakwien die ze allemaal zo goed zeggen te kennen maar iedere keer maken ze zich er toch weer te kwaad over :roflol:

Bedankt voor de replies allemaal! :hello: :thumbs:
 
Lik de spiegel gelijk schoon.
 
DBC01 zei:
En dat...



...waren weer....




...een fiks aantal mensen....




....die zich opwonden over wat gemekker van een dramakwien die ze allemaal zo goed zeggen te kennen maar iedere keer maken ze zich er toch weer te kwaad over :roflol:

Bedankt voor de replies allemaal! :hello: :thumbs:


Ik heb nooit beweerd dat ik je goed ken. Je wordt hier nog eens heeeeeeeeel populair op dit forum....


*AHUM*
 
CitizenDildo zei:
Ik heb nooit beweerd dat ik je goed ken. Je wordt hier nog eens heeeeeeeeel populair op dit forum....


*AHUM*

Als mensen je willen Lynchen ben je juist niet populair!
 
DBC01 zei:
Dikke fitnessinstructrices. Het ergert en intrigeert me mateloos.

We hebben er een paar, en ze zijn goed rond. Ze zijn net in de 20 met een enorm uithoudingsvermogen maar wel dus een zwemband rondom (vroeger hadden vrouwen niet eens vet rond hun middel!) 2 monsterlijke benen en een dikke harses.

Dat dit 'goed' voor de jongste meiden is die geen superstrak anorexia-voorbeeld voor hun klasje zien staan kan ik me voorstellen maar ik vraag me werkelijk af hè:
Wat beweegt je om met zo'n figuur in een sportschool te gaan werken??

Waar haal je het lef vandaan om met zo'n ongezond obese uiterlijk les te gaan geven? Hoe verklaar je dit tegenover collega's?
De dikke leraresjes weten het wel; commentaar genoeg van lispelende jongens die de klasjes vanachter glas weleens gade slaan en hun afkeuring laten blijken maar hier dóe je toch iets aan??
Ik weet wel dat dit bij de wel superstakke anorexia vrouwtjes erg aanmoedigend is om net dat beetje extra te geven wat er niet in zit... :cool:
 
DBC01 zei:
En dat...
...waren weer....
...een fiks aantal mensen....
....die zich opwonden over wat gemekker van een dramakwien die ze allemaal zo goed zeggen te kennen maar iedere keer maken ze zich er toch weer te kwaad over :roflol:

Bedankt voor de replies allemaal! :hello: :thumbs:
wat het met jou is;
jij zet een stelling neer, vervolgens volgt een gedeelte je en als je dan tegengas krijgt, gooi je het ineens over de kant van; kijk mij eens leuk aandacht krijgen.
kortom je bent gewoon zoals een oude demente stakker, die voor het raam zit te wachten op de postbode, die een briefje of kaartje komt brengen van familie die die stakker allang vergeten zijn. maar verder mag ik je wel :) :thumbs:
 
Eerlijk gezegd interesseert het me niet zoveel of een fitness-instructeur/instructrice dun, dik, gespierd of niet gespierd is zolang hij/zij maar goed werk levert en verstand van zaken heeft. Ik moet wel zeggen dat het motiverend werk als je instructeur of instructrice op z'n minst een beetje getraind is en anders krijg je zo'n vertekend plaatje. Net als wanneer er in een piercing/tattoo shop een vrouw in mantelpakje zit of in een kantoor een man in korte broek en mouwloos shirt. :p
 
Ik weet niet of je mss over de mogelijkheid nadacht dat sommige vrouwen schildklierproblemen , gestoord vetmetabolisme hebben enz.

Brrr, wat een gel*l!
 
Sneeuwvlokje zei:
Eerlijk gezegd interesseert het me niet zoveel of een fitness-instructeur/instructrice dun, dik, gespierd of niet gespierd is zolang hij/zij maar goed werk levert en verstand van zaken heeft. Ik moet wel zeggen dat het motiverend werk als je instructeur of instructrice op z'n minst een beetje getraind is en anders krijg je zo'n vertekend plaatje. Net als wanneer er in een piercing/tattoo shop een vrouw in mantelpakje zit of in een kantoor een man in korte broek en mouwloos shirt. :p
Eerlijk gezegd interesseert het me niet zoveel of een Sneeuwvlokje wat post, maar hoor jij rond deze tijd van t jaar niet uitgestorven te zijn of in de vrieskist te liggen???
 
Sport2000 zei:
Eerlijk gezegd interesseert het me niet zoveel of een Sneeuwvlokje wat post, maar hoor jij rond deze tijd van t jaar niet uitgestorven te zijn of in de vrieskist te liggen???

Als het je tóch niet interesseert, waarom ga je er dan op in? Bespaar je de moeite lieverd. :rolleyes:
 
Sport2000 zei:
wat het met jou is; jij zet een stelling neer, vervolgens volgt een gedeelte je en als je dan tegengas krijgt, gooi je het ineens over de kant van; kijk mij eens leuk aandacht krijgen. kortom je bent gewoon zoals een oude demente stakker, die voor het raam zit te wachten op de postbode, die een briefje of kaartje komt brengen van familie die hem allang niet meer kent. maar verder mag ik je wel:):thumbs:

:roflol:

Ben blij dat je toch even langs bent gekomen om je ouwe gedag te zeggen! :hello:

Ik kan nog wel even serieus doorgan op het onderwerp en nog wat extra tegengas creeeren hoor, als je dacht dat ik dat niet zou doen.

Sterker nog, ik zal het wat duidelijker vertellen:
Kijk, ik vind een dikke hobbelende instructrice waar haar pens ronddanst van de liters vet op de maat van 50cent een goor aanzien. Afstotelijk en totáál niet motiverend voor de leerlingen die toch al van een patatgeneratie zijn groot geworden.
Ik vind het belachelijk dat iemand dikheid ten toon spreid maar toch gezond leven propageert met de sport die ze bedrijft. Als ik zo iemand in de pauzes ijsjes zie eten en op donderdagavond patat met fricandellen zie eten aan de bar zeg ik: Eruit ermee, dat soort voer eet je maar elders maar dit past niet in een sportschoolplaatje: obese vrouwtje dat zich tegoed doet aan snacks en patat en waarvan de geur de gym verziekt.

Maar kijk 2000, als iemand anders dit had neergekalkt dan waren we het allemaal met hem/haar eens geweest want iedereen weet wel dat dát geen porem is voor een sportschool toch? Maar omdat het DBC is die toch al zeikt, is het tegenwoordig wel zo politiek correct om mee te doen en te zeggen 'opa zeikt' terwijl we het liefst gewoon onze mening zouden willen geven.
Want zeg nou zelf: Zie jij graag een vrouwtje met 26kg overgewicht eerst patat vreten en daarna een klasje geven?

Nee. Maar het kost blijkbaar erg veel moed om het eens te zijn met de criticaster van DBB, want we zijn oh zo bang op 1 lijn gezet te worden met opa.

Zo da's weer genoeg serieus geluld, doegie! :hello:
 
Ik denk dat TBC kuch kuch kijkt naar zijn vrouwelijke soortgenoten en vergelijkt die meiden dan met zijn hertje!
Daarbij denkt DBC steevast dat er eigenlijk zo'n vrouw aan zijn zijde hoort i.p.v een bambi!
Ja DBC waar het hart vol van is........................
Ik denk dat je een beetje door de mand valt!
 
DBC01 zei:
:roflol:

Ben blij dat je toch even langs bent gekomen om je ouwe gedag te zeggen! :hello:

Ik kan nog wel even serieus doorgan op het onderwerp en nog wat extra tegengas creeeren hoor, als je dacht dat ik dat niet zou doen.

Sterker nog, ik zal het wat duidelijker vertellen:
Kijk, ik vind een dikke hobbelende instructrice waar haar pens ronddanst van de liters vet op de maat van 50cent een goor aanzien. Afstotelijk en totáál niet motiverend voor de leerlingen die toch al van een patatgeneratie zijn groot geworden.
Ik vind het belachelijk dat iemand dikheid ten toon spreid maar toch gezond leven propageert met de sport die ze bedrijft. Als ik zo iemand in de pauzes ijsjes zie eten en op donderdagavond patat met fricandellen zie eten aan de bar zeg ik: Eruit ermee, dat soort voer eet je maar elders maar dit past niet in een sportschoolplaatje: obese vrouwtje dat zich tegoed doet aan snacks en patat en waarvan de geur de gym verziekt.

Maar kijk 2000, als iemand anders dit had neergekalkt dan waren we het allemaal met hem/haar eens geweest want iedereen weet wel dat dát geen porem is voor een sportschool toch? Maar omdat het DBC is die toch al zeikt, is het tegenwoordig wel zo politiek correct om mee te doen en te zeggen 'opa zeikt' terwijl we het liefst gewoon onze mening zouden willen geven.
Want zeg nou zelf: Zie jij graag een vrouwtje met 26kg overgewicht eerst patat vreten en daarna een klasje geven?

Nee. Maar het kost blijkbaar erg veel moed om het eens te zijn met de criticaster van DBB, want we zijn oh zo bang op 1 lijn gezet te worden met opa.

Zo da's weer genoeg serieus geluld, doegie! :hello:
:roflol: van mij dit keer:cool:
 
Opa, stop met zelfmedelijden te creeren en geef gewoon je nederlaag toe, jouw stelling slaat in menig ogen nergens op, en je vind weinig medestanders, so be it.
 
:kiss:

Tis weer lekker rellen hiero; 13 leden online in dit draadje :roflol:
 
Centaur zei:
Opa, stop met zelfmedelijden te creeren en geef gewoon je nederlaag toe, jouw stelling slaat in menig ogen nergens op, en je vind weinig medestanders, so be it.

Je zou wel willen Cen, schoonheid, er zit zoveel opgepropte woede in je over mij dat je me het liefst vandaag nog van het board zou willen schoppen is 't niet?

Kom, neem nog een hapje en een aai over je bol.
Als jij 5 mensen vindt die het prachtig vinden om een fricandellen en ijs etende dikkerd in het midden te hebben als aerobiclerares dan vrees ik het ergste hoor...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven