MuscleMeat

dikke kont, broeken kopen.

Bezoekers in dit topic

MastaguyB

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2004
Berichten
5.178
Waardering
99
Lengte
1m85
Massa
110kg
Ik heb al forse benen. Daar zijn nog wel broeken voor. Maar heb een dikke reet waardoor de broek helemaal naar achter trekt in mn kruis. Zelfs de meeste joggingbroeken zitten niet lekker. Met ondergoed hetzelfde. Sta op 18% ongeveer dus dat is nog te doen.

Welke zaken kopen jullie je broeken? De jack & jones broeken die hier worden aanbevolen zitten ook niet. Ben al bij 10 winkels langsgeweest. De grootste broeken zitten weer erg ruim en met een riem heb je zo'n bobbel in je broek.

Zijn er winkels voor grotere broeken waar ze niet van die jaren 90 broeken verkopen?
 
Ik koop mijn broeken bij de WE (type Storm). Heb maat 36-34 daar en ze zitten goed. Ik heb ook gehad dat mijn broeken in me kruis trekken, maar heb daar nu geen last meer van.
 
Jack & Jones zijn idd wel ruim, raar dat die niet passen

je kan G-star is proberen
 
Jack & Jones zijn idd wel ruim, raar dat die niet passen

je kan G-star is proberen


jack & jones zitten tog wel redelijk strak om de benen altijd,
 
ik heb g star 36 36 die zitten eigenlijk net iets te ruim maar all neem ik kleinere weer te strak. Van een dikke kont heb ik niet heel veel last ook al zit ik ook op 16/17% Heb gewoon niet zo snel een dikke kont denk ik :D.
 
koop je zon baggy broek anders? zit ie bij jou wat strakker dan hoort (:
 
ik loop altijd rond in een baggy lol
of in een peaux de peche adidas (fayen drariiis):D
 
Heb het zelfde probleem. Dikke benen en een aardig bolle ass.

Koop altijd ook baggy broeken. Zitten nog redelijk lekker los.

Persoonlijk heb een schijt hekel aan strakke broeken. Als ik weer wat ben aangekomen bij het bulken en de broeken gaan strak zitten, dan loop ik echt k*t. Net als een mongool.

Daarom koop ik nu baggy. Gewoon lekker chill.
 
hier hebben we zo'n negerwinkeltje in tilburg (street wear) is de naam

daar haal ik af en toe broeken, goedkoop en ruim.

maar van normale merken zijn nog genoeg passende te vinden met 65cm legs, alleen de reet is af en toe moeilijk idd. gewoon lekker ruim genoeg kopen
 
Met 93kg aan BW heb ik wel enigzins moeite dit echt te geloven. I.i.g. bij neckermann koop ik al een poosje 6xl onderbroeken. Ook heb je een 'grote maten'-sectie bij de C&A. Ruimte te over in die broeken en als het je dag is hebben ze vaak ook nog wel aardige spijkerbroekmodelletjes.

Ik zit al een poos op maat w44-46 l34-36 van de C&A dus. (taille is overigens zo rond de 85cm, dus imagine hoe k*t die broeken zitten)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven