Fitness Seller

dikke kont van squaten gekregen:S

Bezoekers in dit topic

GZHN

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2008
Berichten
2.336
Waardering
83
Lengte
1m82
Massa
83kg
Sinds ik veel squat en legpresses doe heb ik echt een dikke kont gekregen, het viel me zelf al eerder op, maar gisteren zei me instructeur het ook en me moeder en 2 traingsmaten ook afgelope weken, het kan denk ik niet komen door de bulk want ik bulk al maaaanden en heb daar niet echt last van gehad toen, maar sinds 3 maanden squat ik en legpress ik, zou het daardoor komen?
en hoe krijg k het weg:S de helft van me broeken passen me niet meer en als ik een strakke shirt aan heb zie je het echt goed met spijkerbroek.
 
that's the side-effect live with it:P
 
Bedoel je vet of spier?

Als het spier is is het toch ok? Gewoon zorgen dat de rest niet achterloopt en in verhouding is.
 
Boeie, een kont is 10 keer mooier dan zo'n kippenreetje:P, je niks van aantrekken en gewoon grotere broeken kopen:)
 
Bedoel je vet of spier?

Als het spier is is het toch ok? Gewoon zorgen dat de rest niet achterloopt en in verhouding is.

ik zou niet weten of het spier of vet is, denk vet EN spier, maar het is echt alleen de afgelopen paar maanden zo geworden en het valt nu behoorlijk op, en ik train pas sinds een halfjaartje me benen en de rest al iets langer als 2 jaar, dus me benen en kont lopen sowieso een stukje achter, maar sinds ik een halfjaartje serieus benen pak, groeit me kont enorm:S

edit: me kont loopt nu VOOR hahahaha
 
Gaat dat zo snel bij jou :eek:
 
Gaat dat zo snel bij jou :eek:

ja me borst ook btw, na 5 maanden trainen had ik al een borst die ik sommigen hier na 1 jaar langer niet zie hebben, toen was het al duidelijk dat ik aanleg had voor dikke borstspieren.
maybe hetzelfde voor de kont, helaas:( had dat liever gehad met de bovenbenen haha
 
bij mij groeit me reet ook het hardst, heb een dikkere kont als de meeste meisjes van mijn leeftijd (die dan nog een redelijke kont hebben).
die reacties krijg ik dan van klasgenootjes.


mjah deal with it, squat ass is om trots op te zijn
 
ik zou niet weten of het spier of vet is, denk vet EN spier, maar het is echt alleen de afgelopen paar maanden zo geworden en het valt nu behoorlijk op, en ik train pas sinds een halfjaartje me benen en de rest al iets langer als 2 jaar, dus me benen en kont lopen sowieso een stukje achter, maar sinds ik een halfjaartje serieus benen pak, groeit me kont enorm:S

edit: me kont loopt nu VOOR hahahaha
Is gewoonlijk combi idd, als je huid beetpakt en de dikte v/d plooi is dikker dan vroeger dan weet je dat je vet hebt gewonnen.

Maar het is normaal dat je nu te maken hebt met een plotse groei want in begint gaat het altijd hard (en voor die spieren die je pas een half jaar traint is dit ook de beginperiode). Die groei blijft natuurlijk ook niet duren.

Niet teveel zorgen over maken en de rest goed blijven trainen. Schoon eten om vetwinst te beperken.
 
Is gewoonlijk combi idd, als je huid beetpakt en de dikte v/d plooi is dikker dan vroeger dan weet je dat je vet hebt gewonnen.

Maar het is normaal dat je nu te maken hebt met een plotse groei want in begint gaat het altijd hard (en voor die spieren die je pas een half jaar traint is dit ook de beginperiode). Die groei blijft natuurlijk ook niet duren.

Niet teveel zorgen over maken en de rest goed blijven trainen. Schoon eten om vetwinst te beperken.

ja daar dacht ik ook aan dus, maarja dat wordt wel nieuw broeken kopen, me instructeur zei, dat ik nu minder moet squaten en legpressen, 1x in de 2 weken ofsow en hij zei ook dat squat en deadlift echte oldschool oefeningen zijn en dat ze bijna nooit meer gedaan worden. maar ik wil wel dikke bovenbenen bouwen... en dat lukt niet met alleen lunges en leg extensions lijkt me..
 
boeiend??
waarom train je dan?? :rolleyes:
 
ja daar dacht ik ook aan dus, maarja dat wordt wel nieuw broeken kopen, me instructeur zei, dat ik nu minder moet squaten en legpressen, 1x in de 2 weken ofsow en hij zei ook dat squat en deadlift echte oldschool oefeningen zijn en dat ze bijna nooit meer gedaan worden. maar ik wil wel dikke bovenbenen bouwen... en dat lukt niet met alleen lunges en leg extensions lijkt me..

:roflol: benchpress zeker ook niet volgens hem?
 
Niks mis met een squatreet, heb er zelf ook 1, beter dan een plat gat ;)
 
ja daar dacht ik ook aan dus, maarja dat wordt wel nieuw broeken kopen, me instructeur zei, dat ik nu minder moet squaten en legpressen, 1x in de 2 weken ofsow en hij zei ook dat squat en deadlift echte oldschool oefeningen zijn en dat ze bijna nooit meer gedaan worden. maar ik wil wel dikke bovenbenen bouwen... en dat lukt niet met alleen lunges en leg extensions lijkt me..
Niet naar luisteren, is een noob.
 
Chicks dig fat asses ;)

True story.
 
Als je ouders en vrienden zeggen dat je dikke biceps hebt zeur je toch ook niet? :D Je glutes zijn net zo goed spieren. Hehe, snap dat 't k*t is, maar als alles in verhouding is, niks aan de hand toch..
 
Same here squat kont kan een bitch zijn als je wat hoger in vet% raakt. Maar eens je een goede cut doet valt dat zeer goed mee, zelfde als met benen.
 
Same here squat kont kan een bitch zijn als je wat hoger in vet% raakt. Maar eens je een goede cut doet valt dat zeer goed mee, zelfde als met benen.

heb ik gemerkt ja, maargoed ik ga binnenkort proberen wat vaker cardio te doen en wat cleaner te eten, maybe dat het dan meevalt!
 
heb ik ook. wat maakt het uit.
 
Back
Naar boven