Fitness Seller

Dikke/opgezwollen buik, terwijl ik dagelijks heel hard train

Bezoekers in dit topic

teenager14

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2010
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
91kg
Vetpercentage
8%
Hallo:o,

Ik zit sinds een tijdje met het probleem dat mijn buik erg opgezwollen is.
Sinds ik verzwaard ben van gewichtscategorie in de Judo lijkt het alsof ik echt een dikke buik heb.

zou het zijn omdat ik teveel eet?
ik train elke dag minstens 3u (judo, joggen of fitness) kan iemand mij raad geven.

ik word er echt gedemotiveerd van :sad:

alvast bedankt;)
 
Als je veel eet zet je buik idd flink op.. Heb je dit gevoel ook sochtends als je net uit bed bent? Dat je buik opgezet eruit ziet hoeft niks te betekenen.. ik weet niet hoeveel je eet maar als je veel eet om aan te komen is het normaal dat je buik er in de loop van de dag opgezet uitziet ;)
 
1m84 75kg

Dikke buik? u srs?
 
ook last van ochtend is ie normaal rond de avond is ie opgezet/dik
 
Kan ook aan je houding liggen.
 
kan ook aan een teveel aan carbs liggen, als je hoog in calorieen zit kan je beter wat meer vet eten want die geven minder gassen als ze verteren ten opzichte van carbs.
 
het kan een bij-effect zijn van AAS , maar ik neem aan dat je deze niet gebruikt ?
 
1m84 75kg

Dikke buik? u srs?

sorry das al van vorig jaar nu ben ik 1m88, 86kg ;)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 12:33 ----------

Als je veel eet zet je buik idd flink op.. Heb je dit gevoel ook sochtends als je net uit bed bent? Dat je buik opgezet eruit ziet hoeft niks te betekenen.. ik weet niet hoeveel je eet maar als je veel eet om aan te komen is het normaal dat je buik er in de loop van de dag opgezet uitziet ;)


smorgens is mijn buik mooi plat en zie je al mijn buikspieren maar savonds is dat een bolletje maar je ziet nog altijd de buikspieren..
ik eet 4x per dag veeel en nog een shake ook..
 
Heeft iedereen is heel normaal, volgende keer zoekfunctie gebruiken.

:slotje:
 
Back
Naar boven