MuscleMeat

Dikke progressie of dikheid progressie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Drag

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
4 dec 2005
Berichten
863
Waardering
22
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
De laatste tijd ben ik wat kg aangekomen ik weeg nu ongeveer 77kg.
Maar ik durf niet zo snel meer te eten omdat ik mezelf nu wel erg dik vind worden.
Ik train het er onmogelijk af met cardio, ik heb namelijk 10 dagen als schoonmaker gewerkt wat behoorlijk zwaar was maar ik ben toen 0kg verloren.
En ik wil niet rippen. Dus ik zou graag een mening willen krijgen of ik nou moet bulken of alvast een beetje cutten.

Ik heb niet zo stats bij de hand omdat ik niet zo graag mijn stats verhoog maar gewoon elke dag mijn gewichten verhogen bij het rippetoe schema dat ik volg.
Dus ik verspil lieven niet een dag door proberen 90kg te bankdrukken ofzo.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
je bent wel dik ja

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

Ga eens heel hard vreten als een beest!
 
tyfus man, wat zit je nou te mekkeren over dikzijn, bulken als de mother****er zou ik zeggen. cutten kan altijd nog
 
Je hebt gewoon een gemiddeld vetpercentage (14 a 15%?) En verder valt er nog niet zoveel te cutten.
 
Ik zie vet ???

Lol maak je daar maar niet druk om. Als je toch maar iedere week progressie blijft boeken toch.
 
Fatty, ga eens cutten.
 
Waarom kijk je trouwens zo gay ?

Verder gewoon blijven opbouwen. Eens je echt dik bent en gespierd, mag je gaan cutten
 
Goed ik bulk wel verder maar dat gaat toch ****ing langzaam.
 
je vind jezelf erg dik aan het worden?

gefeliciteerd je hebt het in je om een prima BB'er te worden, über narcistisch op je 17e!
en het kan alleen nog maar mooier worden in dat opzicht. een mooi vooruitzicht.

my take: je bent niet dik, it's a mind****in' game you're in... eten en eten is het devies!!
 
Tering panharing en nou eten gij ;)
 
Ik hoop je zussie's kamer,

Want Jezus, die kroonluchter

Zwaar GAY !~!

WTF !!
 
Je hebt nauwelijks spiermassa. Ga je focussen op de grote drie om daar zo sterk mogelijk op te worden.
 
Waarom kijk je trouwens zo gay ?

Verder gewoon blijven opbouwen. Eens je echt dik bent en gespierd, mag je gaan cutten

+1 :roflol:

en is je rug op vakantie ofzo....verwacht op zn minst wat lats. Maar jij hebt niets lijkt het wel.
 
bang om dik te worden Anorexia?



Trainen, vreten en slapen als een malle komt alles goed!
Dus gewoon gaan bulken vanzelfsprekend als je breder wil gaan worden.

omfg.jpg
 
laat je "stash" nog eens zien man :roflol:
 
Daar moet minstens 20kg bij eer je wilt gaan cutten om wat ''massa' over te houden.

Reacties als hier boven zijn te verwachten als je zo'n topic opent natuurlijk...
 
Je bulk gaat nooit goed lukken als je zoveel bang hebt om aan te komen
 
Back
Naar boven