Fitness Seller

Dikke(re) enkelsokken

Bezoekers in dit topic

Thales

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
17 feb 2017
Berichten
399
Waardering
122
Hola,

Ik ben op zoek naar enkelsokken die je niet onder je schoenen ziet. Echter ben ik specifiek op zoek naar een enkelsok met dikkere stof. Nu heb ik van die goedkope Primark sokken die na een korte periode al kapot gaan (is de prijs ook naar), maar waar het om draait is dat ik dunne sokken niet prettig vind om te dragen.

Voornamelijk tijdens sport, of in de zomerhitte, vind ik het toch prettiger om net wat dikkere sokken te dragen zodat je niet dat idee hebt de hele dag zweetvoeten te hebben. Weet niet of het te begrijpen is, want natuurlijk heeft iedereen in de zomer last van wat meer zweten dan normaal. Maar bij het dragen van dunne enkelsokken heb ik dat gevoel al na enkele minuten en ik ga me hier aan ergeren. Het hoeven geen dikke wollen wintersokken te zijn maar gewoon iets dikker.

Toevallig iemand die weet waar ik enkelsokken kan halen die wat dikker zijn dan 'standaard'. Bvd :)
 
Falke heeft verschillende. Weet niet wat je dun of dik noemt maar is zeker de moeite waard. De stof die Falke gebruikt leidt bij mij tot minimale zweetvoeten.

Toevallig had ik ze al opgezocht bij Zalando :P. Iig niet aan stof gedacht dat kan er idd ook voor zorgen dat zweten minder wordt. Ik ga er nu ff naar kijken! ty
 
De enkelsokken van CAT zijn van een dikke, stevige stof maar die zie je wel boven je schoenen uitkomen nog.
 
De enkelsokken van CAT zijn van een dikke, stevige stof maar die zie je wel boven je schoenen uitkomen nog.

Ik heb momenteel sportsokken die ook net boven mijn schoen uitsteken. Deze zijn wat dikker en in denk vergelijkbaar met CAT. Erg fijn maar blijft jammer dat ze boven mijn schoenen uitkomen anders had ik ze wel gekocht :(
IIg bedankt voor je inbreng.
 
Ik trek mijn witte sokken zo hoog mogelijk.

Ik heb van die hele korte wel al gevonden bij de sportsdirect. Maar of ze dik genoeg zijn voor u geen idee.
 
Back
Naar boven