XXL Nutrition

dikke schouder blessure (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

the_ur

Contest Winner '03
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
1.065
Waardering
45
na het dieet is het helemaal fout gegaan. Twee dagen nadat ik klaar was scheurde ik eerst een spier in m;n been. drie dagen later ging ik naar de sportschool om even een beetje borst te doen. tijdens het bankdrukken voelde ik het al. pijn boven op m'n schouder. sindsdien heb ikk niet meer kunnen trainen. het is nu al meer dan een maand geleden. nu heb ik dinsdag van de sportarts te horen gekregen dat het nog wel een maandje of drie kan duren. het enige dat ik mag doen is benen (zonder squat) en cardio. dat is dus vet balen aangezien ik van plan was na het dieet een goeie periode te maken. ben de komende maanden dus zoet met benen trainen beetje cardio en wat koelen.......
 
Da's zeker balen. Wat is er precies met je schouder gebeurd?
 
het weefsel dat over het bovense gewricht loopt en dat alles bij elkaar houdt daar is of gescheurd of behoorlijk beschadigd. en het duurt lang voordat dat hersteld is....
 
Dikke shit zeg. Nou sterkte en ik hoop dat je er in de toekomst niet al te veel last aan overhoudt.
 
het weefsel dat over het bovense gewricht loopt en dat alles bij elkaar houdt daar is of gescheurd of behoorlijk beschadigd. en het duurt lang voordat dat hersteld is....
 
Damn sterkte, denk je dat het te maken kan hebben met het feit dat je zwaar op dieet bent geweest?
 
Is het een gevolg van uw cutten dat vooraf ging? Uw spieren en dergelijke zijn dan minder beschermd. Te geweldig gedaan of zo? Of is het iets helemaal anders?
 
het is een gevolg van het zeer strenge dieet inderdaad. ik heb de fout gemaakt meteen als een gek te gaan eten, toen kwam ik zoveel bij dat heel je vochthuishouding overhoop ligt. toen ben ik gaan bankdrukken en dat is de fout geweest. toen was het helaas al gebeurd. wijze les voor een volgende keer.
 
the_ur zei:
het is een gevolg van het zeer strenge dieet inderdaad. ik heb de fout gemaakt meteen als een gek te gaan eten, toen kwam ik zoveel bij dat heel je vochthuishouding overhoop ligt. toen ben ik gaan bankdrukken en dat is de fout geweest. toen was het helaas al gebeurd. wijze les voor een volgende keer.

wijze les voor ons allemaal, alleen spijtig dat jij daar nu de dupe van bent...

maareuh met jouw karakter ben je in no time terug de oude!

:thumbs:
 
Back
Naar boven