Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Ano_54321

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Berichten
5.833
Waardering
6.785
Lengte
1m74
Dag DBB vriendjes en vriendinnetjes,

Het afgelopen jaar ben ik qua fysiek en kracht enorm achteruit gegaan. Vooral de laatste zes maanden ben ik veel van mijn spreekwoordelijke pluimen verloren. Dit enerzijds door vervelende blessures (o.a. hernia) en regelmatig ziek geweest. Ik heb hierdoor vaker niet getraind dan wel.

2019 moet op persoonlijk vlak een soort van comeback vormen voor mij. Om de motivatie te behouden, heb ik besloten gedurende 1 jaar een log bij te gaan houden.

Op dit moment is mijn fysiek om te huilen. Vasculariteit is ver te zoeken en het vetlaagje rond mijn buik is klaar voor de winter. Dat is een understatement :roflol:

Alvast bedankt om het komend jaar met mij op avontuur te gaan. Op zoek naar een sixpack en een fitter gevoel!

Mvg,
Dikke Tidus
 
Laatst bewerkt:
IN!
 
in & succes!
 
In.....

Ik ben benieuwd welke oefeningen je in je Ppl hebt staan Tidus ?
 
Volg, ga zelf ook in januari(14 jan) beginnen met cutten.
 
Uit de gegevens die je aanlevert zou je kunnen concluderen dat je nu op ongeveer 15% BF staat, klopt dat?
 



In. Heel veel succes!

Bedankt alvast voor de interesse en voor het volgen! :flex:

Tips, opbouwende kritiek, feedback, ... het is allemaal welkom!

In.....

Ik ben benieuwd welke oefeningen je in je Ppl hebt staan Tidus ?

Ik zal mijn trainingen loggen met oefeningen en gewichten. Ik train thuis dus ben een beetje beperkt maar probeer toch goed af te wisselen :hedbang:

Volg, ga zelf ook in januari(14 jan) beginnen met cutten.

Thanks en jij ook veel succes met het cutten! :thumb:

Uit de gegevens die je aanlevert zou je kunnen concluderen dat je nu op ongeveer 15% BF staat, klopt dat?

Neen ik zit hoger dan 15%, eerder 18% denk ik. Het belooft een grote uitdaging te worden om een gedefinieerde sixpack te behalen op een aanvaardbaar gewicht (10%, hopelijk op 80kg). Vooral zonder hulpmiddeltjes wordt het niet evident :P

Mijn schermafbeelding is echt niet meer representatief en dat zal ik ook niet meer halen.
 
Neen ik zit hoger dan 15%, eerder 18% denk ik. Het belooft een grote uitdaging te worden om een gedefinieerde sixpack te behalen op een aanvaardbaar gewicht (10%, hopelijk op 80kg). Vooral zonder hulpmiddeltjes wordt het niet evident :P

Mijn schermafbeelding is echt niet meer representatief... I wish :D

Ok, je had het inderdaad over eerst cutten en dan een clean bulk. 80kg bij 10% BF en 1m74 zou een heel mooi resultaat zijn. Succes!
 
Ik zal mijn trainingen loggen met oefeningen en gewichten. Ik train thuis dus ben een beetje beperkt maar probeer toch goed af te wisselen :hedbang:

Aaah nou ik ben heel benieuwd, je bent (of probeert iig) klaar te zijn in +/- 45 min.
Tja heel spannend is het niet natuurlijk, kan het ongeveer wel raden, maar toch..........

Nice om te vergelijken met mijn eigen Ppl, ik ben ook vast van plan te gaan intensiveren (na feedback van oa Starx6673).

best-of-luck-gif-13.gif
 
Planning 19 december 2018
Type: PUSH

- Bench Press
- Sitting Shoulder Press
- Rope Seated Face Pull
- Upright Cable Row
- Rope Pushdown
- Straight Bar Pushdown

Gebruikte gewichten post ik vanavond na de training. Zoals jullie zien houd ik me nog niet volledig aan het schema die ik hierboven gepost heb. Dat schema gebruik ik vanaf volgende week, deze week is het nog wat knutselen.

Aaah nou ik ben heel benieuwd, je bent (of probeert iig) klaar te zijn in +/- 45 min.
Tja heel spannend is het niet natuurlijk, kan het ongeveer wel raden, maar toch..........

Nice om te vergelijken met mijn eigen Ppl, ik ben ook vast van plan te gaan intensiveren (na feedback van oa Starx6673).

Bekijk bijlage 438237

Idd ik probeer steeds op 45 minuten klaar te zijn maar dat loopt soms uit natuurlijk :) Het is maar wat je spannend noemt maar vaak zijn het dezelfde oefeningen natuurlijk :o
 
Laatst bewerkt:
Face pull en cable row bij Push ?
 
Face pull en cable row bij Push ?

Ja klopt. Upright cable row is een schouderoefening (niet te verwarren met sitting cable row). Ook de trapezius wordt daar een beetje geactiveerd.

upright_row.jpg

Ook face pull doe ik meestal in mijn PUSH workout omdat je de achterkant van je schouders traint en ook voor een deel je traps. Het vloekt natuurlijk qua naam in de PUSH workout :D

Ik vind het prettige oefeningen om te doen omdat het kabeloefeningen zijn en ik er een stevig tempo kan bij aanhouden!



Het knutselen deze week slaat vooral op het feit dat ik me nog niet aan mijn vaste dagen houd. Ik train deze week wat ik kan en vanaf volgende week vliegen we er in op basis van mijn vast schema :lifter:
 
in!
 
Ok, je had het inderdaad over eerst cutten en dan een clean bulk. 80kg bij 10% BF en 1m74 zou een heel mooi resultaat zijn. Succes!

Ik hoop dat het lukt. Het kan dat mijn uiteindelijke gewicht een stuk lager zal komen te liggen dan 80kg, alvorens ik op 10% geraak. Je hoort op het forum wel vaker de discussie dat je 'naturel' geen goede fysiek kan halen. Ik neem de proef op de som en tegen eind 2019 zal ik (en jullie) een oordeel kunnen vellen over de shape die ik behaal :piraat:

Lees mee :)
succes!




Welkom allemaal! Let's do this!


Training 19 december 2018
Type: PUSH - ongeveer 50 minuutjes

- Bench Press
12*50kg
12*70kg
12*90kg
8*100kg

Normaal is mijn bench een stuk beter maar het weinige trainen van de afgelopen maanden is een tol aan het eisen. Ik verwacht dat dit de komende weken/maanden toch weer snel beter zou moeten worden.

- Sitting Shoulder Press
10*50kg
10*50kg
8*60kg
6*60kg Laatste rep was een echte mongolenrep...

- Rope Seated Face Pull
12*20kg
12*25kg
10*30kg
8*30kg

- Upright Cable Row
12*25kg
12*30kg
12*35kg
8*40kg

- Rope Pushdown
12*20kg
12*25kg
12*30kg
12*30kg

- Straight Bar Pushdown
12*20kg
12*25kg
12*30kg
Dropsetje om af te sluiten: 30kg/25kg/20kg/15kg/10kg/5kg, telkens 6-8 reps. Lekkere pomp! :fire:

Een korte maar krachtige training, zoals ik het graag heb. Bench viel zoals gezegd wat tegen. Het belangrijkste is om nu consistent te blijven trainen. De vermoeidheid kwam ook snel opzetten, heeft natuurlijk alles te maken met te weinig trainingsarbeid de afgelopen tijd.

Om er meteen maar een score tegenaan te gooien: Drie dansende duivels op vijf!

SCORE::devilnana::devilnana::devilnana:
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven