XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
In, komt er nog een beginshape foto?
 
IN makker. Wat waren je stats op je foto ongeveer? Zag er nice uit man, wss wel on toen?
 
In, komt er nog een beginshape foto?

Foto's en filmpjes komen zeker maar niet de eerste weken. Mijn fysiek is bagger op dit moment, lijkt helemaal niet meer op mijn foto en ik wil graag eerst weer wat opbouwen alvorens foto's te droppen.

IN makker. Wat waren je stats op je foto ongeveer? Zag er nice uit man, wss wel on toen?

Tof dat je er bij bent! Ik heb in die tijd heel weinig foto's genomen maar deze moet ergens genomen zijn toen ik 85 woog, en redelijk droog (12% ofzo). Mijn top was 90kg op 10% maar daar heb ik geen foto's van. Het was in die tijd nooit goed genoeg voor me, terwijl ik achteraf gezien er best redelijk 'goed' uitzag. Ik ga in 2019 voor een natuurlijke shape, ik ben al lang off en ik mag mezelf nu niet meer vergelijken met toen. Er is van die AAS look niks meer over :o
 
Laatst bewerkt:


Welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd... en hoe meer potentiële rellen op vrijdag :burns:

Meteen de geplande training voor morgen al loggen, dan zit ik er aan vast en voel ik me moreel verplicht ook daadwerkelijk te trainen...

Planning 20 december 2018
Type: PULL

- Lat Pulldown
- Straight Arm Pulldown
- Seated Cable Row
- Preacher Curl
- Cable Biceps Curl
- Cable Pull Abs

Hieronder trouwens een foto van mijn garage gym, sommige onder jullie hebben deze allicht al zien voorbijkomen.


te laat
 
Laatst bewerkt:
In! zit zelf ook in die richting bodyfat dus ben erg benieuwd hoe het voor jou gaat uitpakken.
 
Welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd... en hoe meer potentiële rellen op vrijdag :burns:

Meteen de geplande training voor morgen al loggen, dan zit ik er aan vast en voel ik me moreel verplicht ook daadwerkelijk te trainen...

Planning 20 december 2018
Type: PULL

- Lat Pulldown
- Straight Arm Pulldown
- Seated Cable Row
- Preacher Curl
- Cable Biceps Curl
- Cable Pull Abs

Hieronder trouwens een foto van mijn garage gym, sommige onder jullie hebben deze allicht al zien voorbijkomen.


[afbeelding niet meer beschikbaar]
En daarom volg ik.
 
Mijn schermafbeelding is echt niet meer representatief en dat zal ik ook niet meer halen.
Hoezo ga je dat niet meer halen?
Vanwege je leeftijd? Of geen AAS meer. Volgens mij is het ondanks beide haalbaar! Leeftijd speelt sowieso nog geen rol.

Succes!
 
Damn, die garage gym ziet er prima uit!
Ik ben in, natuurlijk. Succes lieve Ano_54321. Op naar gains, rellen en wijsheid! :wave2:
 
In! zit zelf ook in die richting bodyfat dus ben erg benieuwd hoe het voor jou gaat uitpakken.
Welkom!

Ga je ook cutten? 10% VP halen is op zich niet zo moeilijk maar massa behouden is iets anders :P

En daarom volg ik.

Kleine relnicht :D

Hoezo ga je dat niet meer halen?
Vanwege je leeftijd? Of geen AAS meer. Volgens mij is het ondanks beide haalbaar! Leeftijd speelt sowieso nog geen rol.

Succes!

Thanks for the peptalk! Binnen een paar maanden, na de eerste cut, zal duidelijk worden hoeveel massa er nog zit...

Damn, die garage gym ziet er prima uit!
Ik ben in, natuurlijk. Succes lieve Ano_54321. Op naar gains, rellen en wijsheid! :wave2:

Bedankt, ben er trots op! Ik heb er een paar jaar over gespaard en heb nu ongeveer alles wat ik nodig heb :)

Deze ochtend vroeg uit de veren want nog twee werkdagen en ik heb verlof tot en met 1 januari. Het beloven wel nog twee drukke werkdagen te worden :o

Vanavond dus PULL op het programma en als het lukt, ga ik ook nog een half u hardlopen.
 
Welkom!

Ga je ook cutten? 10% VP halen is op zich niet zo moeilijk maar massa behouden is iets anders :P



Kleine relnicht :D



Thanks for the peptalk! Binnen een paar maanden, na de eerste cut, zal duidelijk worden hoeveel massa er nog zit...



Bedankt, ben er trots op! Ik heb er een paar jaar over gespaard en heb nu ongeveer alles wat ik nodig heb :)

Deze ochtend vroeg uit de veren want nog twee werkdagen en ik heb verlof tot en met 1 januari. Het beloven wel nog twee drukke werkdagen te worden :o

Vanavond dus PULL op het programma en als het lukt, ga ik ook nog een half u hardlopen.
yay, bijna vakantie dus! Succes met de drukte. :)
 
yay, bijna vakantie dus! Succes met de drukte. :)

Thanks, 10 dagen thuis dus volledige focus op trainen :lifter:

Daarover gesproken, ik loop al een tijd te twijfelen en heb besloten om vanaf januari een kuurtje te doen. Niks gek, niet meer dan 3 gram. Kwestie om toch een beetje een duwtje in de rug te hebben bij het cutten. 8 weken lang lijkt me voldoende.
 
Thanks, 10 dagen thuis dus volledige focus op trainen :lifter:

Daarover gesproken, ik loop al een tijd te twijfelen en heb besloten om vanaf januari een kuurtje te doen. Niks gek, niet meer dan 3 gram. Kwestie om toch een beetje een duwtje in de rug te hebben bij het cutten. 8 weken lang lijkt me voldoende.
3gram per dag is een goede hoeveelheid. :roflol: wat gaan we erin gooien? Deca, tren, test?
 
Vette gym zeg.......

Natuurlijk fysiek en toch okay is best te doen hoor
 
Thanks, 10 dagen thuis dus volledige focus op trainen :lifter:

Daarover gesproken, ik loop al een tijd te twijfelen en heb besloten om vanaf januari een kuurtje te doen. Niks gek, niet meer dan 3 gram. Kwestie om toch een beetje een duwtje in de rug te hebben bij het cutten. 8 weken lang lijkt me voldoende.
3 gram, net genoeg om niet naturel te zijn.
 
3gram per dag is een goede hoeveelheid. :roflol: wat gaan we erin gooien? Deca, tren, test?

3 gram is denk ik een dosering waar je tenminste iets aan hebt. Zeker geen deca of tren hoor, ik moet nog eens goed nadenken welk merk/type ik zal kiezen. Alle beetjes kunnen helpen om spiermassa te behouden he...

Vette gym zeg.......

Natuurlijk fysiek en toch okay is best te doen hoor

Bedankt! Nu nog een fysiek die bij de garage gym past... :D

3 gram, net genoeg om niet naturel te zijn.

Zou jij nog zwaarder gaan dan? Ik was van de indruk dat alles boven 3 gram overkill was?
 
ik loop al een tijd te twijfelen en heb besloten om vanaf januari een kuurtje te doen. Niks gek, niet meer dan 3 gram. Kwestie om toch een beetje een duwtje in de rug te hebben bij het cutten. 8 weken lang lijkt me voldoende.
Oh, doe dat nou níét :p;)
 
Oh, doe dat nou níét :p;)

Ow, waarom niet? Denk dat bijna iedereen regelmatig zo een kuurtje van 8 weken draait. De meeste zeggen het gewoon niet luidop omdat het zo vanzelfsprekend geworden is :rolleyes:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven