Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Denk ook dat zijn uitvoering gewoon niet strikt is en hij dus veel momentum gebruikt, vandaar de zware gewichten.

Edit: of gewoon een onvolledige rom :p
 
Laatst bewerkt:
Hoe moet je 6x130 niet strikt banken dan?Op het moment dat je de bar zover laat zakken dat je 'm niet meer kan liften is het al te laat, staan 6x.
Elaborate attentionwhoring dat wel, hij houdt hier wel een aantal mensen al een tijdje bezig.
 
Niet echt want je geeft zelf aan dat je tegenwoordig niet meer loopt.

Ik geloof best dat jij (en anderen) zwaar benen trainen maar om dan te zeggen dat je na een half uurtje ofzo niet effe kan lopen ligt eerder aan een gebrek aan loopconditie (eventueel in combinatie met hoog lichaamsgewicht).

Het is maar wat je doelen zijn. Waarom zou je überhaupt willen lopen als je alles op bb'ing zet? Keuzes...

Je coopertest was destijds aardig maar niet meer relevant uiteraard.

Zoals ik vroeger mijn benen helemaal sloopte doe ik nu niet meer, krijg ik alleen maar blessures van en is een week herstellen.

Maar na zo'n training kon ik echt niet meer hardlopen hoor.

Verder denk ik dat je na een normale legday als je het gewend bent wel kan hardlopen ja.

Ik ben zelf ook weer cardio aan het doen omdat het toch wel fijn in om een redelijke conditie te hebben en het fietsen wat ik doe weleenswaar veel KM is, maar ik kom niet echt ver omhoog in de hartslag.

Ik liep schema 3000 meter op de hele marathon.
2 jaar later mijn eerste BB-wedstrijd.:trollface:
Maar dat is trouwens nog niets vergeleken met Schwarzeneggertje. Die rende met de Kenianen, natural hardcore BB'de met de grootste AAS-reuzen en fietste met de Tour-de-France-renners.

Ik heb ff gemist dat het een wedstrijd was?
Maar oke, mijn deadlift was iets meer dan 1 jaar later 250kg.

Alleen niet in een string dan helaas.

Van marathon naar bber on stage in 2 jaar heb je wel mooie transformatie of niet?

Pics :eyebrow:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Mijn laptop is sinds gisterenavond kapot dus de komende dagen zal ik effe niet loggen en wat minder actief zijn op het forum.

Op mobieltje is het moeilijker om te reageren :o vooral uitgebreide posts zijn lastig...

Prettig weekend allemaal!
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Mijn laptop is sinds gisterenavond kapot dus de komende dagen zal ik effe niet loggen en wat minder actief zijn op het forum.

Op mobieltje is het moeilijker om te reageren :o vooral uitgebreide posts zijn lastig...

Prettig weekend allemaal!
BB_ Dit is je kans om Tidus in te halen met karma! Sla je slag1!!!!1
 
Mijn laptop is sinds gisterenavond kapot dus de komende dagen zal ik effe niet loggen en wat minder actief zijn op het forum.

Op mobieltje is het moeilijker om te reageren :o vooral uitgebreide posts zijn lastig...

Prettig weekend allemaal!
Het is 2019, ouwe...
 
Juist, ik gebruik mijn laptop nooit, alleen maar tablet of telefoon.
 
Ik doe alles via mijn telefoon. Schema's staan ook allemaal in mijn telefoon.
 
Het is 2019, ouwe...

Gewoon reageren is idd niet moeilijk, maar de meeste emoticons of tekst bewerken (vet/cursief) lukt niet op mijn mobieltje :P

Laptop is toch een stuk overzichtelijker :)
 
Om vetgedrukt te schrijven zet je voor de text een 'b' tussen deze[ ] en aan het einde van de text een '/' en 'b' ( /b dit dus) tussen weer deze [ ]
 
Ouwe zak :roflol:
 
Bij iPhone en iPad tik je gewoon cursief of vet m.b.v. het toetsenbord.
 
Ik geloof trouwens de posts met je resultaten wel, maar dat had ik ook al aangegeven. Waarom zou je immers je tijden en je gewichten verzinnen. Veel mensen hier trekken het wel in twijfel. Waarom post je dan niet gewoon een keer een filmpje, dan is die discussie toch ook over? Hardlopentijden uit het pre-internettijdperk zullen wel niet meer terug te vinden zijn, maar dat geloof ik best.

Nergens op reageren, niet ingaan op het aanbod van Conwa, niet kunnen filmen, logje dicht... erg geloofwaardig is het niet meer.
 
Nergens op reageren, niet ingaan op het aanbod van Conwa, niet kunnen filmen, logje dicht... erg geloofwaardig is het niet meer.
Als mensen mij niet zouden geloven en daarover door blijven gaan, zou ik ze op een gegeven moment ook negeren. V.w.b. filmen heb je deels een punt, maar aan de andere kant snap ik ook dat iemand niet gaat filmen enkel om zich te bewijzen, ondanks dat hij daar helemaal geen behoefte aan heeft. Als iemand mijn hardlooptijden niet gelooft, heb ik ook niet de drang het te bewijzen, ondanks dat tegenwoordig alles op internet staat en dit dus wel kan. Als mensen me niet geloven, moeten ze dat zelf weten. Nou zijn mijn tijden natuurlijk ook weer niet zo speciaal (ondanks dat ik wel tevreden was met de marathon :D).

Ik ben het overigens wel met je eens dat zijn stats subliem zijn, zeker voor een natty en op drie verschillende disciplines. Dat is echt zeer uniek, dus ik snap het ongeloof wel.
 
Vier verschillende disciplines, want mountainbiken en wielrennen met elkaar vergelijken staat gelijk aan SM met BB vergelijken.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vier verschillende disciplines, want mountainbiken en wielrennen met elkaar vergelijken staat gelijk aan SM met BB vergelijken.
BB is toch een soort SM bij velen hier :roflol: :rolleyes:
Kon t niet laten :o beulen met die hap :whip:
 
SM met de Billen Bloot, of bedoel je dat niet? :P
 
Als mensen mij niet zouden geloven en daarover door blijven gaan, zou ik ze op een gegeven moment ook negeren. V.w.b. filmen heb je deels een punt, maar aan de andere kant snap ik ook dat iemand niet gaat filmen enkel om zich te bewijzen, ondanks dat hij daar helemaal geen behoefte aan heeft. Als iemand mijn hardlooptijden niet gelooft, heb ik ook niet de drang het te bewijzen, ondanks dat tegenwoordig alles op internet staat en dit dus wel kan. Als mensen me niet geloven, moeten ze dat zelf weten. Nou zijn mijn tijden natuurlijk ook weer niet zo speciaal (ondanks dat ik wel tevreden was met de marathon :D).

Ik ben het overigens wel met je eens dat zijn stats subliem zijn, zeker voor een natty en op drie verschillende disciplines. Dat is echt zeer uniek, dus ik snap het ongeloof wel.

Dat zeg jij, maar ik geloof er niets van.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven