XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wordt er ook nog getraind hier of alleen maar getrolld :trollface:
 
En chef naturel, deze week niet meer getraind?

Yes, goede trainingsweek achter de rug. Het loggen is effe wat minder... Mes excuses, binnenkort houd ik mijn logje weer beter bij :)
 
Yes, goede trainingsweek achter de rug. Het loggen is effe wat minder... Mes excuses, binnenkort houd ik mijn logje weer beter bij :)

Minder spammen meer loggen :mad:
 
Yes, goede trainingsweek achter de rug. Het loggen is effe wat minder... Mes excuses, binnenkort houd ik mijn logje weer beter bij :)
Looking forward to an update tho.
Fijn dat je wel nog lekker aan het trainen bent. Keep up the good work!:D
 
Je karma level zegt iets anders :p

Deze week is er bijna niks bijgekomen :roflol:

Looking forward to an update tho.
Fijn dat je wel nog lekker aan het trainen bent. Keep up the good work!:D

Ja trainen gaat lekker, vetlaag rond navel is nog veel te dik (25 mm :eek:) maar door het regelmatig trainen krijg ik wel weer wat vorm in mijn lichaam dus het gaat de goede kant op. Huidplooi aan abs moet na mijn cut zeker minder dan 10 mm zijn :)
 
Je bent gezakt naar plaats 4. :eek2:

Een weekje minder actief op het forum en een mens zakt meteen wat plaatsjes :D

Na dit weekend hoop ik het loggen weer wat beter bij te houden :thumb: Krachttraining gaat goed en hardlopen (speciaal cardio voor MrDroeftoeter ) gaat ook steeds beter!

Wanneer ik binnenkort begin te cutten zal het vetlaagje ook verdwijnen en dan krijg ik binnen een paar maand hopelijk een gespierde ecto te zien :lol:
 
Een weekje minder actief op het forum en een mens zakt meteen wat plaatsjes :D

Na dit weekend hoop ik het loggen weer wat beter bij te houden :thumb: Krachttraining gaat goed en hardlopen (speciaal cardio voor MrDroeftoeter ) gaat ook steeds beter!

Wanneer ik binnenkort begin te cutten zal het vetlaagje ook verdwijnen en dan krijg ik binnen een paar maand hopelijk een gespierde ecto te zien :lol:
Wel apart dat iemand die eerst door het leven ging als Tr3nbolon3 nu hard gaat op cardio.
Alsof je ineens niet meer buiten adem wilt zijn na 1 traptrede, dat is toch waar je voor leeft??¿¿???¿¿??
 

Wie, wat?

Er overvalt me een aangenaam warm gevoel bij het lezen van die naam. Vage herinneringen aan een tijd waar gainz in overvloed kwamen, libido en masochizm torenhoog, vasculariteit nieuwe betekenissen kreeg, uithoudingsvermogen bijna nihil en alle vrouwen een doelwit waren.

Toch kan ik die naam niet meer plaatsen, de herinneringen zijn te vaag...
 
Wel apart dat iemand die eerst door het leven ging als Tr3nbolon3 nu hard gaat op cardio.
Alsof je ineens niet meer buiten adem wilt zijn na 1 traptrede, dat is toch waar je voor leeft??¿¿???¿¿??
Woah is hij dat. Mind is blown
 
Will the true fake natty please stand up.
 
Will the true fake natty please stand up.

Ik heb ook nooit beweerd dat ik geen aas heb gebruikt. Ik maakte er zelf grapjes over op de eerste pagina's.

Ondertussen is het wel al twee jaar geleden met voldoende periodes waarin ik amper heb getraind. Maw: Die gainz zijn weg :P

Maar zeg me dan eens wat een mens moet doen om van die stempel te geraken? Steks

Woah is hij dat. Mind is blown

Komt het aan als een schok?
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven