Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Thanks, 10 dagen thuis dus volledige focus op trainen :lifter:

Daarover gesproken, ik loop al een tijd te twijfelen en heb besloten om vanaf januari een kuurtje te doen. Niks gek, niet meer dan 3 gram. Kwestie om toch een beetje een duwtje in de rug te hebben bij het cutten. 8 weken lang lijkt me voldoende.
Niet meer dan 3 gr:roflol:
Not serious neem ik aan anders heb je alsnog keuze genoeg.
 
Niet meer dan 3 gr:roflol:
Not serious neem ik aan anders heb je alsnog keuze genoeg.

Ik sta open voor feedback. Vinden jullie dat ik best nog even verder train en een voedingsschema samenstel alvorens een 8 weken kuurtje te doen? Doseringen zou ik idd op 3-5 gram zetten, zoals de meeste gebruikers.
 
Hoezo ga je dat niet meer halen?
Vanwege je leeftijd? Of geen AAS meer. Volgens mij is het ondanks beide haalbaar! Leeftijd speelt sowieso nog geen rol.

Succes!

Dit Tidus
 
Welkom!

Ga je ook cutten? 10% VP halen is op zich niet zo moeilijk maar massa behouden is iets anders :P

nee ik ga denk ik eerst nog een lean bulk doen aangezien ik eerst wat aan mijn kracht wil doen, is op het moment echt om te janken. rond maart ga ik dan wss beginnen met cutten omdat ik in de zomervakantie(HBO-life) een roadtrip ga doen en de rest alleen werken. Dus mijn vet percentage zal deze zomer niet heel laag uitkomen:(. Deze log is dus vooral een beetje om te kijken hoe het ook had kunnen lopen:roflol:
 
Ow, waarom niet? Denk dat bijna iedereen regelmatig zo een kuurtje van 8 weken draait. De meeste zeggen het gewoon niet luidop omdat het zo vanzelfsprekend geworden is :rolleyes:
Daar geloof ik niets van. Ik doe het in ieder geval niet en geloof velen hier niet.
Je doet het klinken alsof je een vitamine kuurtje gaat volgen.
 
Zou jij nog zwaarder gaan dan? Ik was van de indruk dat alles boven 3 gram overkill was?
1500mg Sust
1000mg Tren
800mg Primo ipv Mast anders krijg je platte spieren en dat wil je ook niet.
100mg Anadrol e/d.

Ik ga cutten op 150mg test E en 10mg mk-677.
 
Dag DBB vriendjes en vriendinnetjes,

Het afgelopen jaar ben ik qua fysiek en kracht enorm achteruit gegaan. Vooral de laatste zes maanden ben ik veel van mijn spreekwoordelijke pluimen verloren. Dit enerzijds door vervelende blessures (o.a. hernia) en regelmatig ziek geweest. Ik heb hierdoor vaker niet getraind dan wel.

2019 moet op persoonlijk vlak een soort van comeback vormen voor mij. Om de motivatie te behouden, heb ik besloten gedurende 1 jaar een log bij te gaan houden.

Op dit moment is mijn fysiek om te huilen. Mijn schermafbeelding is niet meer representatief voor mijn huidige shape. Vasculariteit is ver te zoeken en het vetlaagje rond mijn buik is klaar voor de winter. Dat is een understatement :roflol:

Ik ben een 35-jarige naturel trainende 'bodybuilder' uit Vlaanderen. Trainen doe ik ongeveer 5 jaar. Mijn huidige shape is iets van 84-85 kg, VP is veeeeeel te hoog. Ik heb een garagegym dus trainen doe ik thuis.

Ik ben qua gevoel het afgelopen jaar een stuk ouder geworden. Enerzijds door de achteruitgang in shape, maar ook door bepaalde fysieke klachten (hernia). In 2019 wil ik mezelf opnieuw beter in mijn vel voelen door een acceptabele shape te behalen

Qua fysiek wil ik tegen eind 2019 een gewicht van 80 kg halen op een VP van 10%. Ik ben trouwens 1m74.

Kracht is niet (meer) belangrijk voor me en daar ga ik dus ook geen doelstellingen aan koppelen.

Hardlopen ben ik sinds een paar maand langzaam aan het oppikken en zal ik ook in 2019 blijven doen. Graag wil ik ook tegen eind 2019 in staat zijn om 5 km te lopen op 20-22 minuten.

Krachttraining (nadruk op hypertrofie) en hardlopen vormen dus de twee pijlers van mijn trainingsregime. De bedoeling is om me op beide vlakken goed te ontwikkelen

Maandag: Push
Dinsdag: Hardlopen
Woensdag: Pull
Donderdag: Legs
Vrijdag: Hardlopen
Zaterdag: Full body
Zondag: Hardlopen

Ik probeer elke krachttraining klaar te zijn op +-45 minuten. Hardlopen doe ik ook telkens maximum 30-45 minuten. Ik heb namelijk niet de ambitie om een marathon te lopen.

Trainen wil ik vooral op een leuke manier doen, er van genieten. Daarom zullen bepaalde oefeningen zoals squatten en deadliften NIET in mijn routine zitten. Ik heb te vaak last van kwaaltjes door deze oefeningen.

AYCE!!! :eating: Vanaf de tweede week van januari zal ik mijn voedingsschema ook gaan loggen, voorlopig is dat onbestaand :P

Logischerwijs ga ik vanaf de tweede week van januari een lange cut inzetten (eerst nog genieten van de feestdagen). Ik vermoed dat ik ongeveer 6kg vet moet verliezen.

6*9000 kcal = 54000 kcal.

Aan een kcal deficit van 500 per dag, betekent dit ongeveer 15-16 weken cutten. Dat wordt... lekker :D

Vervolgens zal ik een aantal maanden cleanbulken en op het eind van het jaar zal ik er dan de laatste % vet af proberen krijgen.

Nogmaals: de doelstelling is 80 kg op 10% vet. Lengte = 1m74

Ik hoop mezelf gemotiveerd te houden om te trainen en mijn dieet vol te houden. De 'verantwoording' die ik 'moet' afleggen in dit log zal me hier hopelijk bij helpen. De eerste weken/maanden zal ik nog geen foto's posten omdat ik me toch wat geneer over mijn shape. De bedoeling is om dan, wanneer ik wat verder sta, regelmatig filmpjes en foto's te posten.

Deze week is trouwens nog een overgangsweek maar vanaf volgende week volg ik mijn trainingsschema en vanaf midden januari zal daar dan een goed voedingsschema bijkomen.

Alvast bedankt om het komend jaar met mij op avontuur te gaan. Op zoek naar een sixpack en een fitter gevoel!

Mvg,
Dikke Tidus

Op pagina 1 was je nog naturel...
 
3-5gr zoals de meeste gebruikers?
 
Geef nu niet weer je plaatsje af bij de naturel trainende sportclub Tidus, ik dacht er nog wel over om je een soort van erezetel in het bestuur aan te gaan bieden.

Wij geloven in je Bro
"Het vergif" probeert je weer in te lijven als slaaf, doe dit niet......
Denk eens aan de mentale bevrediging als je dadelijk de 15% (of lager) weer op eigen kracht bereikt hebt

tenor (1).gif
 

Komt goed hoor :rocker:

nee ik ga denk ik eerst nog een lean bulk doen aangezien ik eerst wat aan mijn kracht wil doen, is op het moment echt om te janken. rond maart ga ik dan wss beginnen met cutten omdat ik in de zomervakantie(HBO-life) een roadtrip ga doen en de rest alleen werken. Dus mijn vet percentage zal deze zomer niet heel laag uitkomen:(. Deze log is dus vooral een beetje om te kijken hoe het ook had kunnen lopen:roflol:
Het is vaak moeilijk om te kiezen tussen cutten/bulken he. Ik geef niet meer zoveel om kracht dus ga ik gewoon voor de looks en dus cutten :banana:Blijf gerust hangen in mijn logje, ik geef mezelf volledig en probeer dat 10% vetpercentage te halen!

Daar geloof ik niets van. Ik doe het in ieder geval niet en geloof velen hier niet.
Je doet het klinken alsof je een vitamine kuurtje gaat volgen.

Nou nou, je gaat er niet aan dood hoor. Er zijn zelfs wetenschappelijke onderzoeken die aantonen dat gezonde mensen GEEN risico lopen. Ik heb mijn kuurschema trouwens al in gedachte (zie onderaan deze post).

Ah gadverdamme een natural.

Fake natty's jaaaaaa! :army:

1500mg Sust
1000mg Tren
800mg Primo ipv Mast anders krijg je platte spieren en dat wil je ook niet.
100mg Anadrol e/d.

Ik ga cutten op 150mg test E en 10mg mk-677.

Platte spieren wil een mens idd niet :roflol:

Spier "vitamientjes" .. worden de spiertjes groot en sterk van... :rolleyes: :roflol:

:haha:

Op pagina 1 was je nog naturel...

Nog steeds hoor, en dat blijft zo in 2019 :windup:

3-5gr zoals de meeste gebruikers?

Dat is zowat het gemiddelde op DBB idd :laugh:

Geef nu niet weer je plaatsje af bij de naturel trainende sportclub Tidus, ik dacht er nog wel over om je een soort van erezetel in het bestuur aan te gaan bieden.

Wij geloven in je Bro
"Het vergif" probeert je weer in te lijven als slaaf, doe dit niet......
Denk eens aan de mentale bevrediging als je dadelijk de 15% (of lager) weer op eigen kracht bereikt hebt

Bekijk bijlage 438268

Sorry maar ik ga toch toegeven aan de verleiding en vanaf januari ga ik 8 weken lang kuren, dan 4 weken off en weer 8 weken kuren. Hieronder mijn kuursamenstelling. Ik veronderstel dat Sanca Saxon het me voor 1 keer vergeeft dat ik merken 'bespreek'. Ik was namelijk altijd tevreden over dit merk.

v329102_optimum-nutrition_micronized-creatine-powder-14-lb-634g_1.png


:trollfacex:
 
Laatst bewerkt:
ik ga dit log ook maar eens volgen! :-)
 
Eigen kracht... zucht

Voor een beetje bro science groot en klein, moet je bij eigenkracht.nl zijn :cool:


:roflol:

ik ga dit log ook maar eens volgen! :-)

Welkom :flexgrin:


Planning voor vanavond nog steeds...

Planning 20 december 2018
Type: PULL

- Lat Pulldown
- Straight Arm Pulldown
- Seated Cable Row
- Preacher Curl
- Cable Biceps Curl
- Cable Pull Abs

Een mens zou bijna vergeten dat er ook moet getraind worden!
 

:haha: Als de klachten zo erg zijn, neem je misschien een beetje teveel...

Wel leuk dat mijn log een voorbeeldfunctie heeft voor een goede crea-kuur :roflol::roflol::roflol::roflol:

Vind je het niet geruststellend dat jouw bijdrage aan het forum al vereeuwigd is? Je kan hier nog actief zijn in de wetenschap dat alles mag en niks nog moet :p


Training 20 december 2018
Type: PULL - 45 minuten

- Lat Pulldown
12*40 kg opwarmen
12*50 kg
12*60 kg
10*70 kg (lekkere trage reps)
8*70 kg

- Straight Arm Pulldown
12*20 kg
12*25 kg
12*25 kg
10*30 kg --> ROM suboptimaal, setje telt eigenlijk niet

- Seated Cable Row
12*40 kg
12*50 kg
12*60 kg
8*70 kg --> het vat is af :o

- Preacher Curl
12*12,5 kg
12*15 kg
8*17,5 kg
8*17,5 kg

Mooie gecontroleerde reps :flex:

- Cable Biceps Curl
12*20 kg
12*25 kg
12*30 kg
12*35 kg
Dropsetje met 35/30/25/20/15/10/5 kg, telkens 6-8 reps

- Cable Pull Abs
Paar setjes met de bedoeling mijn abs alvast klaar te stomen voor het moment dat mijn buikvet weg is. Dan kunnen mijn abs shinen :cool:

SCORE::devilnana::devilnana::devilnana:

Skatermarvin gebruikt in zijn logje apenkoppen om zijn trainingen te waarderen. Omdat ik geen plagiaat wil plegen gebruik ik dansende duiveltjes :D Ik vind het systeem van een score wel handig om eenvoudig een gevoel over je training mee te geven. In dit geval dus een 3 op 5.
 
Laatst bewerkt:
Om nog even terug te komen op het gebruik van creatine: ik begin vanaf zaterdag met een laadfase van 20 gram per dag verspreid over 4 doseringen per dag. Omdat ik thuis ben tussen kerst en nieuwjaar, vormt het de ideale kans om gedurende 1 week 4*per dag creatine te nemen. Op het werk is dat namelijk wat moeilijker :P

Na de laadfase ga ik dan gewoon verder op 5 gram per dag. In totaal 8 weken gebruiken, 4 weken stoppen en de routine herhalen. Dit alles zoals omschreven door Galen op zijn website https://peterbond.nl/creatine-101/

Morgen dus de laatste werkdag voor de kerstvakantie. Tijdens de kerstvakantie zet ik trouwens mijn dieet op punt en na de feestdagen beginnen we aan het echte werk... Je mag nog zo hard trainen, je merkt pas resultaten wanneer voeding op punt staat :brew:

Planning 21 december 2018
Type: Hardlopen

+- 45 minuten hardlopen, in totaal zal dat ongeveer 8 km zijn.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven