XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Klaagt die dat het stil in zijn log is komt hij met cardio aanzetten......
 

Karmaslet! :haha:

Klaagt die dat het stil in zijn log is komt hij met cardio aanzetten......

Ik wil een sixpack :grumble:

Straks PULL training, ik zal van de gelegenheid gebruik maken om mijn training te loggen met valse hoge gewichten :thumbs:


Welkom maatje!

Oppassen, ik zie net dat GetBig XXL aan het meelezen is in mijn log. Ik zou niet graag hebben dat hij mijn log helemaal gaat afbranden met zijn rake observaties en "gilles de la tourette" kritiek.

Misschien moet ik vanaf nu ook maar gaan liegen over mijn fysieke stats en krachtstats, zodat ik internetheld kan worden...
 
Laatst bewerkt:
Ik wil een sixpack :grumble:.
1. Natural
2. Cardio
Jij maakt het wel heel moeilijk voor ons om te rellen. Kijk anders even hoe Col_inc zijn log aanpakt, kan je nog wat van leren ;) .

560.jpg
 
Ik maak al 7 jaar geen progressie en ik hoor hier niet op het forum, rare wereld!
 
Zag wat rellen dus ik ben in.
 
Karmaslet! :haha:
Straks PULL training, ik zal van de gelegenheid gebruik maken om mijn training te loggen met valse hoge gewichten :thumbs:
Misschien moet ik vanaf nu ook maar gaan liegen over mijn fysieke stats en krachtstats, zodat ik internetheld kan worden...

Hou dan ook een meer realistisch parallellog bij. Anders leer je de ware betekenis kennen van valse hoge gewichten.
 
Ik maak al 7 jaar geen progressie en ik hoor hier niet op het forum, rare wereld!

Ik maak al bijna twee jaar averechtse gains :P

Deze dagen druk....

Zoveel tijd aan het spenderen aan het kapotn**ken van je vriendin? Tenminste zo meen ik het recent gelezen te hebben van je... Vond ik heel stijlvol omschreven van je :ty:

Zag wat rellen dus ik ben in.

DBB weet tegenwoordig niet meer wat rellen is. Als er een rel potentie toont heb je een hele hoop ramptoeristen die reageren met :popcorn: en 'het is weer vrijdag' of varianten er op... maar weinig echte kandidaten om te rellen.

Is dat shirt er ook in 5XL?

Verkapt 'kijk eens wat voor een kleerkast ik ben' post.

Hou dan ook een meer realistisch parallellog bij. Anders leer je de ware betekenis kennen van valse hoge gewichten.

Stel je voor zeg :) Insinueer je trouwens dat ik reeds valse gewichten log of geef je me alvast een tip? Zo ongeloofwaardig lijken ze mij niet + in tegenstelling tot jou kan ik in geval van nood gewoon een filmpje posten :banana:

Klaagt die dat het stil in zijn log is komt hij met cardio aanzetten......

1 relletje en er is meteen wat kerstsfeer :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Hahaha sowieso al denken veel dat ik lul:P
 
Logje weer geopend na een weekje van bezinning :o

De jaarwissel heb ik super goed ingezet. Tot en met donderdag 3 januari elke dag sterk getraind en sinds 4 januari ziek gevallen: zware verkoudheid/keelontsteking. Door de keelpijn + sterk aanwezige kriebelhoest slaap ik amper. Medicijnen slaan niet echt aan dus genezen gaat langzaam.

Vanavond probeer ik mezelf toch te dwingen een lichte push training te doen. Denk dat het moet lukken, ook al ben ik nog maar 50%.

Planning 9 januari 2019
Type: PUSH

- Bench Press
- Rope Seated Face Pull
- Upright Cable Row
- Rope Pushdown
- Straight Bar Pushdown
 
Laatst bewerkt:
Beter op 50% trainen dan niet trainen, niet dan? Ff alle rotzooi eruit zweten :wl:
 
Beter laat dan nooit? In!
Succes met je doelstellingen!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven