Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik kom je hier volgen kerel! Ben benieuwd!

1.74m bij 78a80kg @10% is een mooi doel! Succes!:marvin:
 
Denk inderdaad toeval, ik neem elke dag de trein 1u op en af naar Brussel, en werk de hele dag in een grote toren, in landschapsburo, waar de airco blaast...
De NKO waar ik bij geweest ben zei dat door de airco er verminderde weerstand is en grotere vatbaarheid op beestjes die ik dan krijg van de hoesters in de trein/buro
weinig aan te doen of ontkomen aan, de hele winterperiode is gevaarlijk voor mij.

Moet zeggen dat de keel wel beter is nu, ik werk vandaag van thuis, en kan genoeg warme drank nemen etc

Ik neem ook 2-3 keer per week de trein naar Brussel en idd heel veel zieke mensen tijdens de koude maanden :thumbd:

Lang leve het telewerken!

Ik kom je hier volgen kerel! Ben benieuwd!

1.74m bij 78a80kg @10% is een mooi doel! Succes!:marvin:

Welkom Skatermarvin! Leuk om er hier nog een (fake)natty bij te hebben :windup:

Hopelijk zakt mijn gewicht niet lager dan 78kg maar het is op dit moment onduidelijk voor me hoe snel mijn spiermassa zal wegsmelten eens ik lager dan 12% ga. Op dit moment sta ik op +-18% dus die eerste procenten zullen gemakkelijk verdwijnen :P
 
Ik spoor tot Brussel-Noord, jij ?
 
Training 10 januari 2019
Type: PULL - 40 minuten

- Lat Pulldown
12*40 kg
12*50 kg
12*60 kg
10*70 kg

- Straight Arm Pulldown
12*20 kg
12*25 kg
12*25 kg

Bij deze oefening focus ik me extra op een goede ROM, want ik durf snel iets teveel momentum creëren. Alle reps lekker langzaam en gecontroleerd dus!

- Seated Cable Row
12*40 kg
12*50 kg
12*60 kg
10*70 kg

- Preacher Curl
12*12,5 kg
12*15 kg
8*17,5 kg --> Lekker branden :fire:

- Cable Biceps Curl
12*20 kg
12*25 kg
12*30 kg
10*35 kg

- Cable Pull Abs
Paar setjes voor mijn toekomstige sixpack :flexgrin:

SCORE::devilnana::devilnana::devilnana:

Ik voelde me in de loop van de avond weer wat zieker worden dus moest ik mezelf pushen om te trainen. Blij dat ik door heb kunnen zetten :hedbang:


Ik spoor tot Brussel-Noord, jij ?

Zuidstation :cool:

Ik spoor helemaal niet volgens sommigen.

:roflol:

Planning 11 januari 2019
Type: Hardlopen

+- 30-45 minuten hardlopen. Het tempo zal heel rustig zijn gezien ik wil aftasten hoe het me afgaat met de laatste ziektekiemen...
 
Laatst bewerkt:
Ondanks alweer een slechte nacht (ergste kriebelhoest die ik ooit al heb gehad) , ben ik vandaag al vroeg opgestaan. Nog 1 dagje werken en dan genieten van het weekend :P

Morgen staat onze skiles gepland. Vorige keer is het ons heel goed bevallen dus we kijken er naar uit!

Vanavond dus hardlopen op het programma. Ik ga die laatste ziektekiemen eindelijk eens proberen uitzweten!

Morgen, na de skiles, train ik dan mijn chicken legs :D

Vanaf volgende week ga ik in mijn krachttrainingen een beetje zakken in gewicht. Overal nog wat meer focussen op uitvoering en dan eindelijk nog eens beginnen met toepassen van progressieve overload.
 
Je vraagt wel aardig wat van je lichaam met die ziektekiemen in je lijf!
 
Dikzak.
 
Je vraagt wel aardig wat van je lichaam met die ziektekiemen in je lijf!

Ik vind het op manier zo belachelijk om voor een stomme verkoudheid zolang niet te trainen. Sinds vorige vrijdag had ik niet meer getraind, vandaar dat ik woensdag stond te popelen om er weer in te vliegen.

Maar je hebt gelijk: hopelijk beklaag ik het me niet binnen een paar dagen wanneer zou blijken dat het blijft aanslepen. Ik voel me op dit moment trouwens niet super, collega's hebben me ook al gezegd dat ik er niet zo goed uitzie... :sad:Misschien dat ik vanavond het hardlopen alsnog ga overslaan.


cartman.jpg
 
Beter misschien inderdaad eerst echt uitzieken...
 
Beter misschien inderdaad eerst echt uitzieken...

Het gevoel dat ik gisterenavond had (steeds zieker worden) zet zich vandaag toch weer wat verder... Ik heb bijgevolg ondertussen besloten de rest van de week rustig aan te doen en hopelijk ben ik dan volledig genezen. Dat betekent dat ik dus vanavond niet ga hardlopen, morgen geen beentraining. Zondag wacht ik nog even af.

Het schrappen van de beentraining is het minst erg IMO, want zoals Sanca Saxon ongetwijfeld zal beamen is het niet nodig om benen te trainen als je een loper of voetballer bent... :trollface:
 
Het gevoel dat ik gisterenavond had (steeds zieker worden) zet zich vandaag toch weer wat verder... Ik heb bijgevolg ondertussen besloten de rest van de week rustig aan te doen en hopelijk ben ik dan volledig genezen. Dat betekent dat ik dus vanavond niet ga hardlopen, morgen geen beentraining. Zondag wacht ik nog even af.

Het schrappen van de beentraining is het minst erg IMO, want zoals Sanca Saxon ongetwijfeld zal beamen is het niet nodig om benen te trainen als je een loper of voetballer bent... :trollface:

Beterschap kerel! Beter een paar dagen rust pakken en je lijf laten herstellen, anders ben je straks nog langer uitgeschakeld en daar schiet je ook niets mee op. Desnoods vanaf maandag gewoon weer full force knallen! :flexgrin:
 
Beterschap Tidus. Lekker op tijd het bedje in duiken vanavond. :) Voor je het weet sta je weer te shinen in de gym!
 
Beterschap kerel! Beter een paar dagen rust pakken en je lijf laten herstellen, anders ben je straks nog langer uitgeschakeld en daar schiet je ook niets mee op. Desnoods vanaf maandag gewoon weer full force knallen! :flexgrin:

Bedankt maat! Het duurt allemaal te lang naar mijn gedacht maar ik zal idd best mezelf eerst volledig laten herstellen. Toch blij dat ik deze week nog twee trainingen heb kunnen doen... Misschien kan ik dit weekend er nog eentje bij doen :)

Beterschap Tidus. Lekker op tijd het bedje in duiken vanavond. :) Voor je het weet sta je weer te shinen in de gym!

Ik heb steeds de beste, grootste en sterkste fysiek in mijn gym. Dat motiveert me wel!

Het feit dat het een garagegym is en ik er dus als enige train, doet er niet toe :roflol:
 
Ik heb steeds de beste, grootste en sterkste fysiek in mijn gym. Dat motiveert me wel!

Het feit dat het een garagegym is en ik er dus als enige train, doet er niet toe :roflol:
Veeg me op:roflol:
 
Ik heb steeds de beste, grootste en sterkste fysiek in mijn gym. Dat motiveert me wel!

Het feit dat het een garagegym is en ik er dus als enige train, doet er niet toe :roflol:

Hahahahah wauuw
 
Gewoon altijd een lange broek dragen dan kan niemand zien dat jij je benen niet traint :thumbup:.
 
Ik heb steeds de beste, grootste en sterkste fysiek in mijn gym. Dat motiveert me wel!

Het feit dat het een garagegym is en ik er dus als enige train, doet er niet toe :roflol:

:hahaha:
 
Bedankt maat! Het duurt allemaal te lang naar mijn gedacht maar ik zal idd best mezelf eerst volledig laten herstellen. Toch blij dat ik deze week nog twee trainingen heb kunnen doen... Misschien kan ik dit weekend er nog eentje bij doen :)



Ik heb steeds de beste, grootste en sterkste fysiek in mijn gym. Dat motiveert me wel!

Het feit dat het een garagegym is en ik er dus als enige train, doet er niet toe :roflol:
bahahaha, dat laten we even voor wat het is.
YOU SO BUFF BRO.:flexgrin:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven