XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

fitnessfreak11111987

Cool Novice
Lid geworden
1 dec 2018
Berichten
49
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
hallo.

Ik ben anderhalve week in mijn kuur.
Afgelopen donderdag avond goed getraind. Lekker zwaar gesquat.. niks aan de hand.

Volgende ochtend ik kom uit de douche en het schiet ineens in mn (midden)rug.
Zo pijnlijk dat ik nauwelijks kan bewegen.

Nu 3 dagen niet getraind. En de pijn is nog vrij heftig. Met name in de ochtend.

Ik moet eigenlijk morgen mn volgende injectie zetten. Maar het ziet er niet naar uit dat trainen op korte termijn in zit. Morgen fysio afspraak.

Ik weet niet of ik nu moet door moet injecteren of de boel op pauze moet zetten tot ik weer dit ben.

Dit is zo fucking kut ik ging zo lekker.


Wat moet ik doen?? Ben echt wanhopig
 
Ik zou hem ff stop zetten, heb meerdere kuren zo verder gezet en dat was niet slim van me.

Daarbij klinkt de blessure best ernstig dus het zal je vast niet enkel bij beentrainingen hinderen
 
Ik zou hem ff stop zetten, heb meerdere kuren zo verder gezet en dat was niet slim van me.

Daarbij klinkt de blessure best ernstig dus het zal je vast niet enkel bij beentrainingen hinderen
Waarom had je spijt dat je had doorgezet?

Alleen omdat je niet het maximale uit de kuur haalt of andere reden?

Stel dat ik over 5 dagen ofzo weer kan trainen.. ( in totaal dan 1 week niet getraind). Is dat een big issue?
 
Waarom had je spijt dat je had doorgezet?

Alleen omdat je niet het maximale uit de kuur haalt of andere reden?

Stel dat ik over 5 dagen ofzo weer kan trainen.. ( in totaal dan 1 week niet getraind). Is dat een big issue?
Idd omdatk het maximale er niet kon uithalen.

1 week is idd niet zo erg maar is dat realistisch? Zal die rug nadien niet gevoelig zijn?
 
Back
Naar boven