MuscleMeat

Dikkere onderarmen/polsen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Citaat:
Origineel gepost door sjapendoedel Bekijk Post
de oefening eerder beschreven: een stuk houd met een touw eraan en een gewicht aan de onderkant en dan d.m.v het opdraaien ervan de onderarmen trainen is echt top.

ik heb er 38cm onderarmen van gekregen(met pomp).

deze oefening, en andere oefeningen voor pols niet ineens 20 herhalingen gaan doen enzo, gewoon 7,8, of max 12. en lekker zwaar, dan groeien ze wel.
Ben al langer van van plan om dit eens te gaan proberen. Moet nog steeds ff wat improviseren met de gewichtjes van me dumbbells aan een touwtje ofzo.

Maar hoeveel kilo zou ik er ongeveer aan moeten hangen?:dunno:

iemand?
 
Citaat:
Origineel gepost door sjapendoedel Bekijk Post
de oefening eerder beschreven: een stuk houd met een touw eraan en een gewicht aan de onderkant en dan d.m.v het opdraaien ervan de onderarmen trainen is echt top.

ik heb er 38cm onderarmen van gekregen(met pomp).

deze oefening, en andere oefeningen voor pols niet ineens 20 herhalingen gaan doen enzo, gewoon 7,8, of max 12. en lekker zwaar, dan groeien ze wel.
Ben al langer van van plan om dit eens te gaan proberen. Moet nog steeds ff wat improviseren met de gewichtjes van me dumbbells aan een touwtje ofzo.

Maar hoeveel kilo zou ik er ongeveer aan moeten hangen?:dunno:

iemand?

Moet je toch zelf uitproberen? Probeer gewoon eerst 5kg ofzo.
 
ps wwe het is al bijna als popey en ik moet nog gaan beginnen met trainen
 
Dunne polsen hoeven geen nadeel te zijn, sterker zelfs je onderarmen zullen groter tonen dan iemand die bv de zelfde omvang heeft maar dikkere polsen.
 
Dunne polsen hoeven geen nadeel te zijn, sterker zelfs je onderarmen zullen groter tonen dan iemand die bv de zelfde omvang heeft maar dikkere polsen.

geen nadeel??

Wat vind je van het feit dat ze heel breekbaar zijn??

Heb mn polsen al 2 keer gebroken!! Wat niet zo gek is met die 14 cm!
 
geen nadeel??

Wat vind je van het feit dat ze heel breekbaar zijn??

Heb mn polsen al 2 keer gebroken!! Wat niet zo gek is met die 14 cm!

Zou me verwonderen dat dat ligt aan de omvang.
 
als je kleine polsen hebt breken ze toch echt snelle or:rolleyes:

No offence maar dat slaat nergens op, dat zou dan willen zeggen dat kleine mensen sneller 'breken' ofzo? :D

Ligt het er niet gewoon aan hoe sterk je botten zijn ;)
 
Trouwens dat van die kleine mensen is niet echt een goed voorbeeld. Ik geef effe een ander voorbeeld, als je 2 stokjes hebt, 1 is veel dikker dan de ander, welke breekt het snelst????? Ja goezo, de dunste!
 
Ik voel die bij gewone bicep curls ook meegetraind..
 
Powerful you have become, the dark side I sense in you.
 
geen nadeel??

Wat vind je van het feit dat ze heel breekbaar zijn??

Heb mn polsen al 2 keer gebroken!! Wat niet zo gek is met die 14 cm!


als je kleine polsen hebt breken ze toch echt snelle or:rolleyes:

Trouwens dat van die kleine mensen is niet echt een goed voorbeeld. Ik geef effe een ander voorbeeld, als je 2 stokjes hebt, 1 is veel dikker dan de ander, welke breekt het snelst????? Ja goezo, de dunste!

Wat een bullshit Gunman :roflol:

Een kogelvrij vest van 4 cm dikte beschermd zeker ook niet beter tegen kogels dan een bontjas van 10 cm dikte :)
 
Back
Naar boven