Fitness Seller

Diksmuide grrrrrrrr (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vince

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
948
Waardering
1
Stomme wielrennerkoersen.

Kom ik in Diskmuide aan, kon ik eerst al m'n auto niet kwijt omdat er een stelletje k*tcoureurs net voorbij m'n gym komt. Heb ik eindelijk een parkeerplaats gevonden, kom ik aan in de gym. Doet madam haar zaak niet open omwille van de 'koers'. G*dver. Jaja, 'k ben weer eens effe in West-Vlaanderen :mad:
Ik had super veel zin in een lekkere borsttraining en voelde me sterk en ja hoor ...pffffff

Sorry voor de zeik maar 'k moest het even kwijt.
 
Lang leve WIELRENNERS!!! :D
 
Ik zou met je auto gaan spookrijden op het wielrenparcour. Kijken of ze volgend jaar nog langs je gym rijden.
 
twee coureurs ineenslagen en incline met hun vloke's
 
Coureurs zijn allemaal mietjes, dikke benen maar een ****ing dun bovenlichaampje! :D Ow wacht ik heb zelfs nog geen dikke benen... :(
 
Mijn training vandaag is verplaatst vanwege dat criterium. Alles is gewoon gesloten hier, je bent net gedwongen om 7 euro entree te betalen en om in de regen te staan kijken naar die wielrenners (boring imo)
 
Laatst bewerkt:
Samu zei:
Coureurs zijn allemaal mietjes, dikke benen maar een ****ing dun bovenlichaampje! :D Ow wacht ik heb zelfs nog geen dikke benen... :(
Hebben coureurs dikke benen? :no:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
jojo_708 zei:
Hebben coureurs dikke benen? :no:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zoek maar es wat verder. Vergeleken met hun bovenlichaam hebben ze trouwens zeker dikke benen.
 
Wielrennen is cool, jammer dat het massa kost.
 
Idd, alle sportleken zeggen 'o, marathonlopers hebben dikke benen hoor!' en 'wielrenners hebben flinke benen!', maar als je even naar de tour de france kijkt zie je dat het allemaal ecto's zijn met benen van hooguit 60cm. Dit is niet erg omdat ze duursporters zijn, maar fuk de mythes. Marathonlopers zijn helemaal eng spierloos.
 
Samu zei:
Coureurs zijn allemaal mietjes, dikke benen maar een ****ing dun bovenlichaampje! :D Ow wacht ik heb zelfs nog geen dikke benen... :(
Ik ben wielrenner geweest en doe nu fitness en bodybuilding maar ik denk dat je wel erg kort kijkt. waarom iemand een mietje omdat ie een andere sport doet dan jij. Ga maar is 200 km fietsen dan praten we verder over wie hier een mietje is (btw ik ken genoeg renners met een 45graden legpress van over de 500kg met hun dunne pootjes.)
 
Niet zo aangevallen voelen, zo bedoelt hij het vast niet.


Zij zijn alleen wel irritant op de weg :D
 
Vince moron, waarom heb je me niet verwittigd dat je naar Diksmuide kwam, ik woon daar!!!! Konden we ff meeten ;)
 
houthakker zei:
Ik ben wielrenner geweest en doe nu fitness en bodybuilding maar ik denk dat je wel erg kort kijkt. waarom iemand een mietje omdat ie een andere sport doet dan jij. Ga maar is 200 km fietsen dan praten we verder over wie hier een mietje is (btw ik ken genoeg renners met een 45graden legpress van over de 500kg met hun dunne pootjes.)
Ik kijk niet kort, mensen happen gewoon veel te snel! :D En dikke benen + smal bovenlichaam trekt op niks, daar zijn we het denk ik wel over eens. :p
 
houthakker zei:
Ik ben wielrenner geweest en doe nu fitness en bodybuilding maar ik denk dat je wel erg kort kijkt. waarom iemand een mietje omdat ie een andere sport doet dan jij. Ga maar is 200 km fietsen dan praten we verder over wie hier een mietje is (btw ik ken genoeg renners met een 45graden legpress van over de 500kg met hun dunne pootjes.)

Gesoigneerde renners zeker...ik ken ook nog een gesoigneerde hardloper, ik zal geen namen noemen omdat het Ben Johnson is, die ook heeeeeeeel hard kan lopen.
 
MonsterStrength zei:
Vince moron, waarom heb je me niet verwittigd dat je naar Diksmuide kwam, ik woon daar!!!! Konden we ff meeten ;)

Ehm kerel, ik woon eigenlijk in Eggewaartskapelle tegen Veurne, enfin tijdelijk toch tot ik weer op kot kan :D. Probleem is dat jullie gym niet vindt
:(
 
Hahahaha ligt redelijk afgelegen ja :D Volg gewoon de bordjes van sporthal, het is een bijgebouw daarvan ;)
 
Back
Naar boven