Fitness Seller

Dilemma droog trainen

Bezoekers in dit topic

socrspy

Novice
Lid geworden
10 jan 2017
Berichten
21
Waardering
11
Lengte
1m72
Massa
65kg

Dilemma!!!
Beste pro's
ik zit met een probleem!
Ik wil voor de zomer droog zijn en rond 7 tot 11 procent vet percentage zitten. Maar zoals je misschien ziet in de foto loopt mijn chest redelijk achter op de rest van mijn lichaam. Ik zit dus met het probleem dat ik wel afvallen maar ook wil bulken in vooral mijn chest. Ik train nu 4 tot 6 dagen per week en heb 2 x per week chest day. Wat raden jullie mij aan?

Info:
21
65 kg
1,70

Verder ben ik al redelijk goed in calisthenics en ik wil powerliften en calisthenics graag combineren in de toekomst! Ook ben ik erg geintresseerd in anabolen alleen ben ik bang voor de bijwerkingen.
 
Als je nu gaat cutten blijft er niets over. Rustig bulken (net boven onderhoud eten) lijkt mij het beste. Laat je vetpercentage niet veel verder oplopen en hopelijk zet je toch iets massa aan.

Het feit dat je over anabolen begint in jouw situatie doet me wel afvragen of je post serieus is, maar ik geef je het voordeel van de twijfel.
 
Pro-tip: doe je gezicht in je avatar ook even weg als je anoniem wilt blijven.
Beetje cutten gaat wel. Persoonlijk zou ik het pas doen als je echt wat massa hebt. Maar zeker noet overdreven bulken en nog zeker geen anabolen (en ook geen dianabol only of winstrol ofzo)
Grtz
 
Als je nu gaat cutten blijft er niets over. Rustig bulken (net boven onderhoud eten) lijkt mij het beste. Laat je vetpercentage niet veel verder oplopen en hopelijk zet je toch iets massa aan.

Het feit dat je over anabolen begint in jouw situatie doet me wel afvragen of je post serieus is, maar ik geef je het voordeel van de twijfel.

Over anabolen ben ik serieus dit is wat ik bereikt heb na 2 jaar trainen.. niet veel dus ik kan gewoon rustig planch pushups en l-sits maar het ziet eruit alsof ik net van de bank af ben en 2 dagen geleden begon met trainen.
 
Dan moet je je afvragen of je voeding/trainingsschema wel correct zijn... Anabolen zijn geen wondermiddel als je voeding/training niet in orde is!

Ik heb zelf ook te weinig vooruitgang geboekt afgelopen jaar, maar dat komt puur door voeding!
 
Oke ik moet er wel bij melden dat ik in die twee jaar meer dan 30 kilo ben afgevallen. Dus het was meer een geval van cardio en calisthenics.
Ik wilde droog trainen na het bekijken van deze video:
Want ik dacht mijn lichaamsbouw is ongeveer het zelfde als deze twee heren. Ik hoef niet zo enorm extreem te gaan als hun maar gebruik dit wel als motivatie.
In mijn hoofd zie ik mijn lichaam op dit moment nog steeds als veel te dik en het liefst wil ik rond de 10% dus gaan zitten. Maar als er idd zoals jullie zeggen niks overblijft dan heeft het natuurlijk weinig zin.
 
rustig aan bulken dus?
ik houd me nu aan 220 gram proteine
100 g carbs
en 65 g vet

Carbs gewoon weer omhoog gooien?
 
Laatst bewerkt:
rustig aan bulken dus?
ik houd me nu aan 220 gram proteine
100 g carbs
en 65 g vet

Carbs gewoon weer omhoog gooien?
Ik heb een tijdje in dezelfde situatie gezeten. Na eerst gewicht verliezen bangig zijn om te gaan bulken omdat je niet weer "dik" wilt worden. Mijn advies met de foto die ik zie zou ik inderdaad gaan bulken, omdat er anders niet veel over blijft. Ik weet niet wat voor schema je hebt? zou trouwens ook je eiwitten verlagen. aan 130/150 heb jij al genoeg
 
Ik heb een tijdje in dezelfde situatie gezeten. Na eerst gewicht verliezen bangig zijn om te gaan bulken omdat je niet weer "dik" wilt worden. Mijn advies met de foto die ik zie zou ik inderdaad gaan bulken, omdat er anders niet veel over blijft. Ik weet niet wat voor schema je hebt? zou trouwens ook je eiwitten verlagen. aan 130/150 heb jij al genoeg

Dit is inderdaad waar en na zoveel afvallen ben ik gewoon te bang om vet aan te komen. Want ik weet hoe fucking veel moeite en mentaal moeite het is om het af te vallen.
Het lichaam waar ik voor wil gaan is bijv.
Chris heria of Austin dunham

Moet ik dus eerst gaan bulken en daarna weer droog trainen of is er een tussen weg??
 
Dit is inderdaad waar en na zoveel afvallen ben ik gewoon te bang om vet aan te komen. Want ik weet hoe fucking veel moeite en mentaal moeite het is om het af te vallen.
Het lichaam waar ik voor wil gaan is bijv.
Chris heria of Austin dunham

Moet ik dus eerst gaan bulken en daarna weer droog trainen of is er een tussen weg??
ik zou eerst gaan bulken. als je een goed voedingsschema hebt of je eten bijhoudt als je IIFYM doet kom je niet heel veel vet aan. Daarnaast ligt je onderhoud hoger als je een beetje goed gebulkt hebt dus dan kan je makkelijker afvallen aangezien je dan meer volume kan toevoegen
 
Top!! ik ga er aan werken bulken ipv droog trainen! Bedankt mensen! ik ga voor een six pack next zomer :D
 
Over anabolen ben ik serieus dit is wat ik bereikt heb na 2 jaar trainen.. niet veel dus ik kan gewoon rustig planch pushups en l-sits maar het ziet eruit alsof ik net van de bank af ben en 2 dagen geleden begon met trainen.

Dan ligt het probleem aan je voeding en of training en ben je nog niet klaar om te kuren.
 
Mijn schema:
Opwarming:
4x 25 pushups of 3x 10 diamond pushups
4x 10 chin ups tot de chest
x5 straddle planche pushups
5x l-sit tot handstand
5x 15 seconden l-sit

Daarna begin ik met gewichten maar vaak doe ik maar wat waarschijnlijk licht daar de fout:(.
Met chest day heb ik wel twee vaste schema's omdat ik 2x per week chest train 1 bevat super sets en de ander max weight 4x10 en inclines.
 
Mijn schema:
Opwarming:
4x 25 pushups of 3x 10 diamond pushups
4x 10 chin ups tot de chest
x5 straddle planche pushups
5x l-sit tot handstand
5x 15 seconden l-sit

Daarna begin ik met gewichten maar vaak doe ik maar wat waarschijnlijk licht daar de fout:(.
Met chest day heb ik wel twee vaste schema's omdat ik 2x per week chest train 1 bevat super sets en de ander max weight 4x10 en inclines.
hoe verdeel je je gewichten? PPL schema?
 
Ik heb alleen een schema voor chest naast de calisthenics:
Eerste chest day:
Barbell Bench press medium grip
4 sets, 10, 8, 8, 6 reps
rest 2/3 min
Barbell incline
4 sets, 10,8,8,6 reps
rest 2/3 min
Dumbell Flyes (als cables vrij zijn doe ik liever cables)
4 sets, 10, 10, 8, 8 reps
rest 2/3 min
Straight-Arm Dumbbell Pullover
4 sets, 10, 10, 8, 8
rest 2/3 min

Circuit:
45 graden incline dumbell press
1 set 15 reps
30 graden
1 set 15 reps
0 graden
1 set 15 reps

2e Chest day:
Superset
Incline dumbell press
1 sets 12/15 reps
Incline dumbell flyes
1 set 12-15 reps
90 seconden rust dan opnieuw 3x

Superset
Dumbbell Bench press 12-15
Dumbell flyes 12-15
90 seconden en opnieuw 3x

Circuit:
45 graden incline dumbell press
1 set 15 reps
30 graden
1 set 15 reps
0 graden
1 set 15 reps


Voor andere dagen heb ik geen schema ik doe maar wat maar wel houd ik me dan aan twee spier groepen.
Leg day doe ik weinig want ik hardloop 3x per week naast het trainen ongeveer 10 tot 12km per dag. Ik heb ook 1 dag dat ik ga squatten en deadlifts soms 5x5 max en soms 3 sets van 7 ofzo
 
Als ik jou was zou ik een PPL schema gaan volgen, ga je veel meer mee bereiken. Je hebt ook hybrid programma's met gewichten en calisthenics gecombineerd.
 
Ik ga zelf aan een PPL schema werken en zal dit doorgeven in het forum voor feedback ^^ thanks man
 
Ik ga zelf aan een PPL schema werken en zal dit doorgeven in het forum voor feedback ^^ thanks man
Geen probleem! zou wel eerst online zoeken voor een hybrid PPL schema aangezien die vaak beter verdeeld zijn
 
Je kan nog mega stappen maken met een degelijk training schema inderdaad!
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Mening? Gebaseerd op een online schema op deze site. Leg day nog niet aan gewerkt ik weet niet hoeveel ik aan kan want ik train dus ook voor korps mariniers en hardloop erg veel dus moet nog goeie combo zoeken.

https://gyazo.com/9b001bd83a9f2737cd75dbe267dff0eb
 
Back
Naar boven