XXL Nutrition

Dilemma omtrent studiekeuze

Bezoekers in dit topic

Bikkel94

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
20 dec 2013
Berichten
560
Waardering
101
Lengte
1m77
Massa
74kg
Vetpercentage
17%
Hoi,

Ik heb een dilemma. Ik ben bijna klaar met mijn opleiding bedrijfseconomie HBO. Studeer nu af bij een groot internationiaal bedrijf. Alleen ik weet nog niet wat ik hierna wil doen. Ik vind het bedrijfsleven niet zo leuk en wil niet alleen maar op een kantoor zitten...

Ik wil stiekem al jaren iets in de gezondheidszorg doen, zoals manueel therapeut. Ik zag dat een tweede studie in de gezondheidszorg je niet het instellingsgeld hoeft te betalen. Dat scheelt financieel!
Alleen duurt fysio 4jr + 1-3jr manueel, dan ben ik zowat 29. Daarnaast zie ik het baanperspectief somber in..
Ik denk dat erook wat fysio's gaan omvallen over een paar jaar, vanwege verzekeringscontracten enz. Daarnaast zijn eral veel fysio's...

Wat moet ik nu :P
 
Een dikbetaalde baan zoeken in bedrijfseconomie.. Die studie is erg breed en daar kun je in het bedrijfsleven vrij veel mee imo. Dan naast je werk Fysio gaan doen als dat is wat je echt wil doen.
 
Een dikbetaalde baan zoeken in bedrijfseconomie.. Die studie is erg breed en daar kun je in het bedrijfsleven vrij veel mee imo. Dan naast je werk Fysio gaan doen als dat is wat je echt wil doen.

Wat bedoel je precies?
 
Studeren naast je werk.. Schrijf ik echt zo onbegrijpbaar?
 
Dat is inderdaad wel een slimme keuze. Even inlichten hoeveel de verplichte studiebelasting is en dat combineren ;)

Wat doe jij precies dan/ heb je gedaan qua werk/studie?
 
Dat is inderdaad wel een slimme keuze. Even inlichten hoeveel de verplichte studiebelasting is en dat combineren ;)

Wat doe jij precies dan/ heb je gedaan qua werk/studie?

Autodidact :cool:
 
Studeren naast je werk..
wow-simon-was-dumbfounded-when-this-unlikely-young-man-opened-his-mouth-http-c.jpg
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven