AndroidHealthClinic

Dilemma, te groot zijn voor veel dames

Bezoekers in dit topic

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2012
Berichten
987
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Bodybuilding is mijn passie, mijn leven en dit staat altijd op nummer 1.

Ik maak alleen steeds vaker mee dat meiden me te groot vinden, met name jonge meisjes tussen de 18 en 25 waar mijn voorkeur vooral naar uit gaat. Dat is dus echt KUT. Had een super leuk meisje ontmoet en goede band mee opgebouwt maar ze wil geen relatie omdat ik gewoon weg te groot ben en dat vind ze niet prettig en / of mooi ofzo en misschien ook omdat ik zoveel met BB bezig ben.

Hoe gaan jullie hiermee om? Is gewoon klote man.
 
zie stats :cool:
 
Schijt aan hebben, je komt vast wel keer iemand tegen die het wel mooi vind en respecteert.
 
Traint voor jezelf niet voor andere.
Als een meisje van 18 het niks vindt zoekt ze toch iemand die niet breed is.
Iedereen heeft een andere smaak, als jij een wijf met dikke tieten wilt dan kunnen de cup-a meisjes ook wel gaan klagen.
Hou je altijd.
 
Natty blijven
 
Laat de meisjes voor wat ze zijn en ga achter de vrouwen aan :)
 
Gewoon verder trainen, laat die dames die je hard voor gewerkte fysiek niet waarderen gaan. Zorgt toch alleen maar voor stress, niet goed voor de gains. Gewoon wachten tot je er 1 tegen komt die je wilt om hoe je bent en het wel ziet staan.

Zelf neem ik momenteel gewoon helemaal geen vriendin, tenzij ze zou accepteren wat mijn doelen zijn(richting Bradley Martyn fysiek) en dat er AAS bij komt spelen. En zoals je al zei zijn er niet veel dames die dat waarderen op zo'n leeftijd. Maar ik ben dan nog niet zo breed, ik moet het steeds van tevoren zeggen:o. Want het zou al helemaal shit zijn als je een relatie hebt en ze zou na jaren zeuren dat je te breed wordt of is absoluut tegen AAS. Dus gewoon geen vriendin nemen en lekker verder trainen. Komt er vast wel 1 langs die je wel ziet staan:D.
 
Je wordt wel echt irritant.
Eerst maak je een topic aan dat je het zo erg vind dat je shirtjes te klein zijn en nu vinden vrouwen je te groot... vrouwen vinden je niet te groot, ze vinden je te lelijk. Dat je een aantal kg spiermassa hebt en veel aan het trainen bent kunnen ze mooi gebruiken als excuus. Sorry man..
 
Oh en even geleden post je nog hoe Jaco de Bruyn en een aantal bekende bbers zo groot worden en dat je daar nog zo ver vanaf zit... zal allemaal wel meevallen dus kerel.
 
Traint voor jezelf niet voor andere.
Als een meisje van 18 het niks vindt zoekt ze toch iemand die niet breed is.
Iedereen heeft een andere smaak, als jij een wijf met dikke tieten wilt dan kunnen de cup-a meisjes ook wel gaan klagen.
Hou je altijd.

Zit wat in

Je wordt wel echt irritant.
Eerst maak je een topic aan dat je het zo erg vind dat je shirtjes te klein zijn en nu vinden vrouwen je te groot... vrouwen vinden je niet te groot, ze vinden je te lelijk. Dat je een aantal kg spiermassa hebt en veel aan het trainen bent kunnen ze mooi gebruiken als excuus. Sorry man..
Oh en even geleden post je nog hoe Jaco de Bruyn en een aantal bekende bbers zo groot worden en dat je daar nog zo ver vanaf zit... zal allemaal wel meevallen dus kerel.

Onzekerheid in zekere zin misschien...
Maar heb dit soort opmerkingen minder nodig man, skip mijn topics de volgende keer alsjeblieft.
 
Ik maak alleen steeds vaker mee dat meiden me te groot vinden, met name jonge meisjes tussen de 18 en 25 waar mijn voorkeur vooral naar uit gaat. .
Hoe oud ben je zelf?
 
27
 
Fitness chick zoeken ;)
 
Back
Naar boven